kierbye

Mona & Søren - 21.04.2012

97 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uh har slet ikke været forbi her før (pardon pardon :fløjt: )

Fine ting du har gang i - lækre kjoler - tænkte at kjole nr 2 kunne du gøre til en tea-lenght dvs midt på skinnebenet, så kan man altså

ikke se dine ben hvis du er lidt træt af dem :wink:

Lækker menu og fint sted I har fundet til festen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

100 dage, tillykke :loveshower:

Og lyder som en dejlig bryllupsrejse. :thumbsupsmileyanim:

Sikke en masse fede ting du har fået hjem! :)

Og tillykke med milepælen!!!!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Tillykke med milepælen :) :)

Tak skal i ha alle sammen :)

0

Del dette indlæg

Så er den endelig bryllupskage bestilt

vi har fundet en privat i århus der laver kager - hun kan findes her

ja og nu er vi endelig blevet enige om en kage.... det bliver den bryllupskage Mette Blomsterberg lavede i det søde liv - den kan findes her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor har du fundet sløret?

Hejsa

Jeg fandt sløret på ebay til 5 dollers, jeg kan se at den sælger ejg købte det af ikke har det længere, men har fundet en anden hvor det heller ikke koster alverden, og det ser ud til at være det samme slør

http://www.ebay.com/itm/Ivory-Net-Beads-Wedding-Accessories-Two-Layers-Veil-Comb-25-30-Days-Arrive-/200713588480?pt=AU_Wedding_Clothing&hash=item2ebb764f00#ht_3825wt_952

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt frisør til håret og kosmetolog til makeup.... Havde egentlig først tænkt at jeg selv ville ligge makeup, men blev så senere enig med mig selv om at jeg sikkert ville være så nervøs på dagen at det nok var bedst at der var en proff. der skulle gøre det i stedet.

kosmetologen er her

frisøren er her

Desuden har H2B lige meldt ud at han har booket tid til manicure, pedicure, massage og ansigtsbehandling til dagen før brylluppet da han synes jeg skulle forkæles nar jeg nu havde haft så travlt med brylluppet..... synes da nok lige jeg har skudt papegøjen ;)

0

Del dette indlæg

Jeg går også og fifler lidt med nogle ideer med strømpebånd.... H2B slipper meget World of Warcraft. derfor havde jeg tænkt at jeg måske kunne få et strømpebånd med det, som en sød lille overraskelse når der skal løftes op i skørterne.... Desværre er et sådan strømpebånd ikke til at opstøve... derfor må jeg jo selv igang med at være kreativ....

så nu har jeg købt et logo patch hjem som jeg vil sætte på et hjemmelavet strømpebånd i samme farver....

Jeg skal nok ligge billeder ind når jeg engang har det færdige resultat

Sikke en fantastisk idé :lol: Har selv en H2B som spiller meget World of Warcraft og Starcraft, og jeg har også kigget efter strømpebånd med deres logo uden held. Jeg er desværre ikke selv så kreativ, men glæder mig til at se dit endelige resultat :biggrin:

0

Del dette indlæg

iiihhh, endnu en "fin fortælling" af alt det forliggende arbejde før den store dag... Må være et dejligt problem at skulle vælge mellem 2 kjoler - de sidder nemlig begge rigtig flot på dig - meeen, synes nr. 2 er bedst til dig... Iøvrigt, rigtig flotte ringe også - er skønt når der er styr på den del også :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går også og fifler lidt med nogle ideer med strømpebånd.... H2B slipper meget World of Warcraft. derfor havde jeg tænkt at jeg måske kunne få et strømpebånd med det, som en sød lille overraskelse når der skal løftes op i skørterne.... Desværre er et sådan strømpebånd ikke til at opstøve... derfor må jeg jo selv igang med at være kreativ....

så nu har jeg købt et logo patch hjem som jeg vil sætte på et hjemmelavet strømpebånd i samme farver....

Sikke en fantastisk idé :lol: Har selv en H2B som spiller meget World of Warcraft og Starcraft, og jeg har også kigget efter strømpebånd med deres logo uden held. Jeg er desværre ikke selv så kreativ, men glæder mig til at se dit endelige resultat :biggrin:

der er så bare sket det at min farmor har brugt rigtig lang tid på at kneple et strømpebånd til mig, det har taget hende utrolig lang tid da hun har meget gigt i hænderne, så kan næsten ikke få mig selv til at lade være med at tage det på som at hun har lavet da jeg ved hvor meget det betyder for hende.

Men det kunne være jeg skulle genoptage WOW strømpebånds projektet, for selvom jeg ikke selv kan bruge det, kunne det jo være du ville overtage det..... har jo i forvejen de fleste ting liggende til det :)

0

Del dette indlæg

iiihhh, endnu en "fin fortælling" af alt det forliggende arbejde før den store dag... Må være et dejligt problem at skulle vælge mellem 2 kjoler - de sidder nemlig begge rigtig flot på dig - meeen, synes nr. 2 er bedst til dig... Iøvrigt, rigtig flotte ringe også - er skønt når der er styr på den del også :)

Jeg kan fortælle dig at valget er faldet på nr 2. og jeg er allerede kommet af med den anden.... sæbnen var at min gode veninder som ejg har kendt siden vi var naboer som små, skal giftes 2 mdr efter os, og hun havde uden ejg vidste det selv haft kig på den kjole, så hun ville med glæde overtage den :)

og ja det er rigtigt dejligt at have styr på de store ting, tror faktisk kun vi manger at bestille duge og tage en tur til tyskland

1

Del dette indlæg

Jeg kan fortælle dig at valget er faldet på nr 2. og jeg er allerede kommet af med den anden.... sæbnen var at min gode veninder som ejg har kendt siden vi var naboer som små, skal giftes 2 mdr efter os, og hun havde uden ejg vidste det selv haft kig på den kjole, så hun ville med glæde overtage den :)

og ja det er rigtigt dejligt at have styr på de store ting, tror faktisk kun vi manger at bestille duge og tage en tur til tyskland

Det var da rigtig belejligt.... Puha, synes lige pludselig der ikke er så lang tid til - kan se I skal giftes weekenden før os....

0

Del dette indlæg

Det var da rigtig belejligt.... Puha, synes lige pludselig der ikke er så lang tid til - kan se I skal giftes weekenden før os....

ja det er lige om lidt.... sad lige i går og kiggede billeder fra et andet bryllup med en her inde fra.... fik helt sommerfugle i maven ved tanken om at lige om lidt er det os der er på de billeder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der er så bare sket det at min farmor har brugt rigtig lang tid på at kneple et strømpebånd til mig, det har taget hende utrolig lang tid da hun har meget gigt i hænderne, så kan næsten ikke få mig selv til at lade være med at tage det på som at hun har lavet da jeg ved hvor meget det betyder for hende.

Men det kunne være jeg skulle genoptage WOW strømpebånds projektet, for selvom jeg ikke selv kan bruge det, kunne det jo være du ville overtage det..... har jo i forvejen de fleste ting liggende til det :)

Det er da også bare sødt af hende, kan godt forstå du vil have det på i stedet! :)

Det kunne jeg da godt være interreseret i, hvis det er noget du finder tid til :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer