lotuslotus

std - efterlyses

13 indlæg i dette emne

Hej

jeg er ny herinde. Jeg faldt over nogle flotte/sjove std-kort, som jeg godt kunne tænke mig at lave. Der stod noget med, at de var lavet, som beskrevet andre steder. Men nu kan jeg hverken finde tilbage til det oprindelige kort eller finde det, når jeg bruger søgefunktionen.

Er der mon nogen, som kan hjælpe mig? Det er et billede af brudeparret, som holder et skilt op, hvor der står 'reserver datoen' eller 'sæt kryds i kalenderen' for xxx skal giftes.

Jeg ved ikke, om der findes en beskrivelse af, hvordan det bliver lavet - fx i hvilket program, hvordan man sætter et skilt ind foran parret?!!

Jeg vil gerne sende den ud elektronisk. Håber der er nogen, som forstår, hvad jeg mener.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen :)

Det er Photobooth du mener. Sådan nogle har vi også lavet. Og mange andre :cheerleader3: Hvis du i søge-feltet skriver photo booth, så sukker der helt sikker en guide frem på dem.

Jeg har en Mac og der er der de lige til at lave, men ellers vil jeg da bare forslå, at i får taget nogle forskellige billeder og så sætte dem sammen - vupti :thumbsupsmileyanim:

Håber det hjalp. Ellers spørger du bare igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer