Antje1

Brudepigekjole str. 3/4 år - hvor skal jeg shoppe?

18 posts in this topic

Annonce ♥

Her har jeg kigget meget. De er billige og leverer hurtigt. Om de er lavet i Kina ved jeg ikke, men de kjoler vi købte der for lidt over et år siden var perfekte, til prisen :biggrin: Men det er spændende hvad der kommer her af forslag, jeg skal jo også bruge kjoler i samme størrelse :)
0

Annonce ♥

Jeg har købt pigernes kjoler her . Kvaliteten er i super top og fik pakken indenfor 10 dage

Fin side... Må jeg spørge hvilke du har købt? Hvordan foredår det med betaling, har ikke shoppet på udenlandske hjemmeside før.

Jeg har købt denne til dem og har betalt med visa dankort

0

Annonce ♥

Den er godt nok også fin... Jeg fandt netop denne og tror helt sikkert det skal være den. Hvad str. har du bestilt dem i?

http://www.pinkmarie...color=DR=#

Nøj den er også fin.. jeg har købt den i str 6 år og pigerne er til den tid 3 1/2 år. Jeg tog efter måleskemaet og fandt ud af at det nok er den str de ville kunne passe til den tid, dog kommer den til at skulle lægges op men det er det mindste problem

0

I str. 6 år? Når de kun er 3½, det forstår jeg ikke lige... Er de små i str.???? Min datter er også 3½ år til maj og jeg havde tænkt på str. 4 år til hende...

Ja de er små i str eller også er mine unger bare fede :tunge: Ej jeg læste på deres måleskema og der kunne jeg se at en str. 4 år ville de kunne passe nu i omkreds, så derfor tog jeg en str 6 år - og det kommer til at passe super fint kan jeg se da de prøvede den

0

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt kjoler til brudepigerne - rigtig spændende når de kommer hjem...

Det blev til tre forskellige kjoler, de to første til 9 årige tvillinge piger (niecer), og den sidste til bonus datter på 3,5 år

PM1215BLL.jpgPM1232BLL.jpgB20107BLL.jpg

skoene bliver enkelte sølv farvede flade sko...

Tror at det bliver godt :-)

0

Jeg kigger også rundt til min datter og niece..

de mener dog, det skal være disneykjole tema med hver deres pels... de har tegnet kjoler vist mig farver osv.. de er 8 & 9 år.. små prinsesse divaér...

Jeg var også inde på Pinkmarie.com men kunne ikke finde ud af de str.. jeg er nok bare meget dum :pokey: ...

men har dog fundet noget brugbart på Nybo´s hjemme side.

0

Jeg har lige bestilt kjoler til brudepigerne - rigtig spændende når de kommer hjem...

Det blev til tre forskellige kjoler, de to første til 9 årige tvillinge piger (niecer), og den sidste til bonus datter på 3,5 år

PM1215BLL.jpgPM1232BLL.jpgB20107BLL.jpg

skoene bliver enkelte sølv farvede flade sko...

Tror at det bliver godt :-)

Alle tre kjoler er nu ankommet, og prøvet med succes :-)

Skoene, strømper og trøje / bluse mangler dog endnu

0

Annonce ♥

Jeg var ved at blive skør over at lede brudepigekjoler, for det var umulig at få nogle der var ens :unsure:

Mine brudepiger ligger i alderen 3,6,7,10 og 19 år. og jeg ville gerne ha at de små var i ens kjole, men det var ikke nemt at finde i lilla :angry:

men så er det jo godt at svigermor har en veninde der gerne vil sy dem :lol: så har jeg lejet en til hende på 19 :)

0

Tror ikke du mangler kjoler mere, men blot til info til andre interesserede :)

Har købt disse brudepigekjoler til mine tvillinger på 3,5 år og Ras' niece på 8 år. De er perfekte i størrelserne, og af meget fin kvalitet. Betaling via Paypal, levering fra HongKong til DK på 6 dage!!! Ingen told, så er godt tilfreds med at have givet 350 ialt for disse to (niecens mor har selv betalt for hendes).

0