GiftesTilMaj

Vandmærke

13 posts in this topic

Jeg forsøger at lave vores invitationer i Word og vil gerne have et vandmærke.

Er helt med på hvordan man laver et vandmærke, men kan ikke få lov til at importer et billede fra et

andet Word-dok ? Jeg har nemlig en krummelurer i et Word som jeg gerne ville have som vandmærke...but how to do :rolleyes:

0

Annonce ♥

Du skal først lave billedet om til en billedfil (xxx.jpg). Det kan du fx gøre ved hjælp af Paint. Du klikker på billedet og trykker ctrl-c. Herefter går du ind i Paint og trykker ctrl-v. Vupti så er billedet her. Så skal du beskære det, så det kun er billedet der er tilbage og ikke noget baggrund. Herefter trykker du gem som og her vælger du så jpg-format.

0

Fedt :kiss:

Kan man få det til at sidde andre steder end i midten af siden ?

0

Fedt :kiss:

Kan man få det til at sidde andre steder end i midten af siden ?

bob-bob... var lige inde at tjekke Word 2007 og der ser det ikke ud til, at man kan - det bliver automatisk centreret. Men så kan du snyde systemet :rolleyes:

Du kan oprette et billede med hvid baggrund str. A4 og så sætte billedet ind, der, hvor du vil have det. Har du fx Photoshop? Så er det jo nemt med lag. Hvis det jeg lige har skrevet er russisk for dig (= Вы можете создать изображение с белым фоном формата А4, а затем положить картинки в, где вы хотите. Вы, например, Photoshop? Так что это просто слой.) skal du bare sende mig en PM - så får du min mail-adresse og jeg kan så lave billedet for dig :heart:

0

Annonce ♥

Ih, jeg ville også gerne bruge et vandmærke, men det duer da ikke, hvis det kun kan sidde i midten? Jeg havde tænkt mig at have 4 invitationer på en side :td:

0

Ih, jeg ville også gerne bruge et vandmærke, men det duer da ikke, hvis det kun kan sidde i midten? Jeg havde tænkt mig at have 4 invitationer på en side :td:

Send mig en PM - så får du min mail-adresse og så kan jeg også lave billedet for dig...

0

Tak for tilbuddet, men jeg er slet ikke så langt endnu. Eller, jeg vil gerne lave dem i dag, men det tager mig nok til i aften at blive enig og færdig!

0

Tak for tilbuddet, men jeg er slet ikke så langt endnu. Eller, jeg vil gerne lave dem i dag, men det tager mig nok til i aften at blive enig og færdig!

Jeg er ikke længere væk end en PM, hvis du alligevel skulle få brug for det... :)

0

Annonce ♥

Du kan sagtens få det lige hvor du vil have det :) Jeg hjælper gerne hvis du har brug for det

0

årh hvor er I søde tusind tak - jeg husker det lige til senere for det er "kun" til vores ønskeseddel og jeg har ikke helt styr på detaljerne endnu -

men tak det er super fedt at vide hvor man kan henvende sig :thumbsupsmileyanim:

0

Ja, det her er altså det bedste forum by far!

0

øh, bøh... Nu sidder jeg jo her lidt udenforstående, men jeg kan heller ikke altid få Word til at gøre som jeg godt vil. Men jeg tænker da, at når man sætter et billede ind i word som man har lavet i paint først, så er det meget normalt at man ikke kan flytte rundt på det - indtil man formaterer det... Hvis man højreklikker på billedet kan man vælge "formater billede" og så vælger man bare "firkantet" og så plejer jeg at kunne gøre med det som jeg vil.

Hvis det nu slet ikke var det der var problemet, så bare se bort fra det her. Men jeg ville da lige hjælpe, hvis det nu var det der var problemet.. ;-)

0

Annonce ♥

Tak det er sødt af dig :kiss:

0