nebii

Skott i rold

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var deroppe i søndags i forbindelse med deres udsalg. Prøvede kun de nedsatte kjoler og her synes jeg ikke udvalget var specielt imponerende, selvom jeg havde en tid ca. 30 min. efter at udsalget startede. Servicen var ok men hende som hjalp mig fandt konsekvent alt for store kjoler som ikke passede og hvor der skulle laves mange tilretninger :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal derhen på torsdag, ihh det bliver så spændene, men har hørt de har rigtig flotte kjoler.

Ellers har jeg været ved Luxux i Vester Hassing (har tideligere lagt i Aalborg centrum) Men rigtig godt sted, syntes der var rigtig mange kjoler og priser for alle. Servicen er super god, kanon omprøvningsrum m. kæmpe spejle wauw :) Hehe.. Jeg fandt måske min drømmekjole, blev hvertfal forelsket i een, men vil gerne kigge lidt mere. Deres hjemmeside er: http://www.luxux.dk/produkter/brudekjoler

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i LuxuX i Vesterhassing - super lækre lokaler og tosset mange kjoler.. Lidt speciel betjening (en elev og ejeren selv) Eleven blev hundset med og fik skæld ud foran os og ejeren var lidt kort for hovedet (jeg ville gerne have prøvet flere kjoler men da jeg havde prøvet 4 og var RET begejstret for den sidste jeg havde på fik jeg at vide hun slet ikke havde flere der ville klæde mig og hun synes jeg skulle købe den :blink: ) Priserne svingede meget - men fra 4000-15.000kr sådan ca...

Så bar jeg i Lucca Bride i Sindal - helt vildt sød betjening (hende selv) - virkelig forstående og god til at læse mig.. Lækre lokaler og mange flotte kjoler.. Havde ikke indtrykket af at blive presset til køb overhovedet - gav mig en god rabat på den kjole jeg måske ville have købt, og lovning på gratis påsætning af perler - samt gratis lån af skørt.. (købte ikke noget der, så det blev ikke aktuelt) Priserne var lidt højere end Luxux... Fandt heller ikke min drømmekjole her...

Så var jeg ved ABC kjoler (kan ikke huske hvor det ligger, men du kan tjekke deres hjemmeside) Meget speciel betjening - hun snakkede MEGET om det der var galt med kjolerne (det var Kina kjoler og de var aldrig - ifølge hende - iorden når de kom hjem) og lagde vægt på at man kunne få dem lavet billigt ved hendes private skrædder... :blink: Meget lille lokale i hendes kælder, lidt "klemt" og man stod ude midt i rummet og klædte af.. Hun var egentlig rigtig sød - men man kunne mærke hun bare gerne ville sælge en kjole.. Sagde "den klæder dig" - selvom jeg tydeligvis ikke brød mig om kjolen og den iøvrigt var for stram osv.. Meget sælger type... Billige kjoler - men efter min mening - lavere kvalitet end alle andre steder.. Fandt heller ikke min drømmekjole her..

Så var jeg i Lilly i Aalborg.. Første gang med H2B.. Virkelig sød betjening.. Meget spørgende ind til hvad jeg kunne tænke mig, men fandt alligevel en frem jeg ikke ville have valgt (var faktisk min favorit i lang tid) Lækre omgivelser og masser af kjoler i forskellige stilarter.. Ærlig feedback på kjolerne, også selvom det betød at jeg stod tilbage med den billigste som både min og ekspedientens favorit.. Da jeg kom derind igen næsten en måned senere kunne hun huske mig - samme søde betjening og forståelse for at jeg var nødt til at prøve kjolen igen fordi jeg kunne ikke bestemme mig... Endte med at finde kjolen i Lilly Aalborg.. :heart:

Men synes anbefalinger og erfaringer er svære - fordi der er så mange parametre der kan ændre sig fra dag til dag og fra person til person.. :) Så vil anbefale dig at bestille tid de steder DU synes du har lyst til at prøve.. Jeg kunne mærke at for mig var 4 steder lige i overkanten - jeg blev kulret og synes det var ekstremt svært at vælge tilsidst... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil give Shedevil ret i, at det er svært at give anbefalinger. Jeg var selv kun 2 steder. Først var jeg ved Panayotis i Vejle, som jeg havde hørt meget godt om. Jeg er en str 46 og de havde 1 kjole, der passede mig! Betjeningen var så som så og jeg var SÅ skuffet da jeg kom ud derfra! Derefter var jeg i Kennedys ved Sabro og ekspedienten var en gammel skolekammerat, så det var rigtig hyggeligt. De havde i hvertfald 6 kjoler der passede perfekt og som var i min stil. Jeg endte også med at købe min kjole der.

Min søster havde været i Kennedys med en veninde nogle måneder før og havde samme ekspedient, men der var det noget helt andet. Der var ikke rigtig nogen kjoler der faldt i venindens smag og ekspedienten var ikke så hjælpsom. Så det er MEGET forskelligt fra person til person og fra dag til dag tror jeg :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer