Inlove4ever

AJ - Kjolen!

106 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih jeg synes ellers den sidste er så flot til dig... :happy: Men det er jo en smagssag!

Det er en ret speciel kjole du har valgt, er skørtet sådan lidt plys-agtigt eller..?! Det er svært at se...

Redigeret af Centenary
0

Del dette indlæg

Ih jeg synes ellers den sidste er så flot til dig... :happy: Men det er jo en smagssag!

Det er en ret speciel kjole du har valgt, er skørtet sådan lidt plys-agtigt eller..?! Det er svært at se...

Ja, den sidste sad også helt vildt godt og den var virkelig i kapløb med den første, men blev bare også overbevist om at den er for 'almindelig', og sådan en man måske oftest ser. Den er virkelig elegant og smuk, men den anden havde den der wauw effekt over sig som jeg har søgt, så derfor den landede på 1. pladsen :) Skørtet er noget tyl af en art, men kommer til at virke som en masse 'fjer' hvis man kan kalde det der.

0

Del dette indlæg

sikken en spændende planlægningstråd du har :respekt: er helt vildt imponeret over hvor meget du allerede har fået klaret, og har afprøvet af ting og sager.

Er i kommet frem til en dato for brylluppet? :) Jeg skal selv giftes d.24 Maj 2014 og vi har kun fået bestilt kirken og lavet et udkast til budget og gæsteliste :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, den sidste sad også helt vildt godt og den var virkelig i kapløb med den første, men blev bare også overbevist om at den er for 'almindelig', og sådan en man måske oftest ser. Den er virkelig elegant og smuk, men den anden havde den der wauw effekt over sig som jeg har søgt, så derfor den landede på 1. pladsen :) Skørtet er noget tyl af en art, men kommer til at virke som en masse 'fjer' hvis man kan kalde det der.

Jeg kan sagtens følge, at du gerne vil have noget lidt anderledes og wow effekten... Det er præcis sådan jeg selv tænkte! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer