susmus

S og R `S 10 års-bryllupsdag.SÅ ER VORES FOTOBØGER KOMMET

477 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jo, Fru Kræmmerhøj, det tog mig 4 timer og her er der nogle billeder. Vores sæbebobler er også færdige og der er lige et billede af det jeg købte i formiddags.

Kan jeg vist godt kalde det for en BLÆRERÆKKE..............godt jeg ikke skulle lave 50 stk, kan ikke klippe med en saks mere :boohoo: Men her kommer en hel masse billeder.

Undskyld jeg kom til at kalde dig Fru Kræmmerhøj ,det er jo Kræmmergaard...........

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak allesammen, selv min mand synes de er flotte, flottere end de råhvide kister jeg have købt. De er også blevet fyldt med mintlinser, chokolade og en læbepomade (fra mit arbejde).

I dag har vi så skrevet på computeren alle navne på dem som kommer (forhåbenligt) og glemt, har nemlig ikke mere transperent papir tilbage, så skal en tur til Hillerød.

Jeg skal nok tage et billede af dem ,når de er 100% færdige.

Har lige fået prisen afvide fra Brasseriet på vores kage og den lyder på 2000,- og det er okey.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

F... MIN MAND BLIVER EN LÆÆKKERMÅS.... :a1221:

Vi har været en tur til Hillerød i dag, for at se på tøj til min mand(H2B) ,og vi tog til Kjøller, en super god forretning, med en super betjening og god service. Min mand prøvede 2 sæt en med kort habit jakke og en med lang habitjakke og i sort, og gud hvor så han lææææææææækker ud :fløjt: :a1221: jeg blev helt vild......Når men han valgte den lange habitjakke med vest og butterflye (det vil han have).Men okey det så flot ud.....Han fik habit, skjorte, vest, butterflye, strømper og sko for den nette sum af 6333,-

Jeg har ikke taget noget billede af ham, men har fundet et sæt næsten magen til min mands er bare i sort og meget fint mønster på vesten og butterflye.

Bagefter skulle vi så finde noget undertøj til mig og vi gik ind til Change og prøvede deres stropløs bh, men :( øv den sad af h til. Så gik op til den næste butik og fandt en wonderbra og den sad godt, var bare lige lidt for lille og de have ikke et nummer større, men ville bestille en hjem til mig, så jeg kunne prøve den. Har fundet et billede af den, den ser måske lidt kedelig ud ,men sidder super godt.

post-55112-0-32499700-1330796023.jpg

post-55112-0-09418700-1330796048.jpg

post-55112-0-59478200-1330796068.jpg

post-55112-0-83691900-1330796088.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg lavet en aftale med hende :cheerleader3: , som skal sy min kjole ind. Det bliver allerede på mandag og jeg glæder mig helt vild :cheerleader3: til at komme i den igen, skal nok tage nogle billleder af den denne gang. :c166: Ellers skal vi til Holbæk på fredag og se på habitter til vores drenge, og så tager vi lige aftenmaden ,hos mine forældre i Skibby på hjemvejen :super::metteholm .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor du fået syrt på mange ting :)

fed BH lige sådan jeg jeg leder efter til min kjole :loveshower: kan du evt huske mærket ?

har nemlig også prøver dem fra change og synes heller ikke de sad særlig godt :wink: glæder mig til at se billeder af kjolen når du skal til syreske :) lækkeret tøj din H2B skal ha på, næsten magen til det min H2B skal ha på bare hans det er hvis grå..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor du fået syrt på mange ting :)

fed BH lige sådan jeg jeg leder efter til min kjole :loveshower: kan du evt huske mærket ?

har nemlig også prøver dem fra change og synes heller ikke de sad særlig godt :wink: glæder mig til at se billeder af kjolen når du skal til syreske :) lækkeret tøj din H2B skal ha på, næsten magen til det min H2B skal ha på bare hans det er hvis grå..

Ja, navnet på BHen hedder bare Wonderbra og koster 399,95, kan nok finde den inde på nettet, måske til en anden pris, men man skal prøve den ,det er ligesom om det er 2 hænder som løfter barmen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update........................

Så var vi i Holbæk i går, og fandt drengenes jakkesæt. Noahs sad bare som det var syet til ham, meeeeen Magnus var et problem-barn, for det første kan han passe en str. 4 år i livet og 10 år i benlængde, så de skulle lægges ind, ved lårerne (godt min mor er gammel syrske). Damen skulle til Paris sidst på måneden, så hun ville se efter råhvide veste og butteflyes til drengene. Vi måtte slippe med 860,- for to sæt med skjorter til, så det var billigt. Nu vil jeg gå igang med mit strømpebånd, så når det er færdigt, sætter jeg billeder ind både af jakkesæt og strømpebånd. Det er jo surt vejr her på Nordkysten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er mit strømpebånd færdigt, og synes selv at det er blevet flot. Blonden er råhvid, og det så har jeg jo det blå i mit bånd.

Drengenes jakkesæt har jeg også sat et billede ind af, man kan nok ikke se det rigtigt, men det er ganske almindeligt.

post-55112-0-63632000-1331451474.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer