MyLittlePony

Ønskeseddel i indbydelse?

16 indlæg i dette emne

Nu har jeg hoppet lidt rundt herinde og set eksempler på jeres smukke indbydelser :)

Jeg er jo på vippen til at sende vores indbydelser ud (jaja, i riiiitig god tid, men vil gerne alle kan komme, og KAN bare ikke holde det hemmeligt længere som kæresten jo gerne vil ha :td: )

Så var det jo lige jeg kom i tvivl mht. ønskeseddelen.... Kommer i jeres i indbydelserne eller??

Synes måske bare nogen vil tænke; velkommen til vores bryllup og hit så med gaverne :griner:-

Hva gør du??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også rigtig fedt med de index kort, og er lun på ideen! Synes jo også selv det er smart at sende ønskeseddel med, for så er man fri for at stå i Føtex og remse op, hvis folk så ringer og spørger :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bryder mig personligt ikke om invitationer med ønskesedler i, uanset om det er til bryllup, fødselsdag eller andet. Selvfølgelig giver man altid en gave, men jeg synes invitationen (som det ligger i navnet) lægger op til, at man gerne vil se folk, og ikke så meget hvad man gerne vil have, de skal tage med. Gavekoordinator er jeg lidt i tvivl om. Synes egentlig ideen er fin nok, men igen synes jeg, at det giver indtryk af, at gaverne er meget vigtige, siden de ligefrem skal koordineres. Jeg har oplevet blandede reaktioner på gavekoordinatorer især i de forskellige generationer. Jeg har også oplevet, at det nærmest var et kapløb om at nå at købe en gave, inden andre havde snuppet den. Selvfølgelig er der chance for, at nogen køber den samme gave uden en gavekoordinator, men jeg synes ikke, det burde være det store problem. Jeg tror, vi vil maile/sende ønskeseddel, hvis folk spørger. Det er for os mindst anmasende. Skulle der være to ens gaver hist og pist, så tager vi også dem med :rolleyes:

Når det så er sagt, så synes jeg, folk skal gøre, hvad der er rigtigt for dem. Hvis I hælder mere til at sende ønskesedlen med eller bruge koordinator, så gør I da bare det :) Er sikker på, I kan gøre det på en fin måde, der er lige jer :wink:

0

Del dette indlæg

Vores plan var fra start af at lave et lille indexkort med vores ønsker på, bl.a. fordi vi har valgt ikke at lave en hjemmeside, som nogen gør, men også fordi jeg ved at ikke alle i fx. min familie har let adgang til nettet og så synes jeg bare det har været så træls at skulle remse ens ønske op over telefon til fx. fødselsdag.

Indexkort er dog droppet igen, da vi ikke synes at der er plads til det i invitationen. (Det bliver bare selve teksten og praktiske oplysninger, som adresser)

Så nu skriver vi bare under praktiske oplysninger at de kan få vores ønsker på mail og så vi remse op til de få der ikke har adgang til mail. Så kunne det jo være at vi var så heldig at dem der ikke lige har adgang til mail spørger nogle af de andre gæster :fløjt:

Hvis jeg fik en invitation med ønskeliste i, ville min tanke bare være "dejligt". Så har man dem og kan købe gaven når man har tid, istedet for først efter man har fået spurgt efter ønsker.

Men det er jo smag og behag, jeg synes bestemt bare man skal gøre som man selv synes og ikke tænke over at nogen måske vil rynke lidt på næsen over det.

0

Del dette indlæg

Jeg må indrømme at jeg forstår ikke at nogen tænker : "nå de sender gaveønsker med - grådige svin" (eller lign.) Jeg antager ikke at nogen kommer til bryllup uden gave - så kan ikke se hvad problemet er med at have været "på forkant" og har sendt dem med ud... :blink:

Men det er jo bare min holdning - synes ikke der er noget endegyldigt svar fordi man skal gøre det man har lyst til.. :)

Vi har registreret os ved Inspiration - lavet liste med alt det vi ønsker os og så skrevet i indbydelsen at man kan gå i Inspiration og spørge efter listen.. Så undgår vi 7 blendere og 3 kaffemaskiner - og at folk bruger tid på at købe en gave som alligevel bare skal byttes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at sende med da mange fra min familie ikke har internet.. Hahaha.. Ja underligt men sandt. Så vi sikrer os bare og så er det noget vi altid gør i vores familier. Så sikrer vi os at vi køber noget parterne bliver glade for. :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke så vildt med at skulle sende ønskesedlen med (selom jeg aldrig ville undre mig hvis nogle gjorde), men mange havde spurgt allerede inden vi sendte indbydelser ud, så jeg har vedlagt et kort med praktisk info, hvor der også står, at man kan få sendt en ønskeseddel, ved at skrive til min mail adresse. Så sender vi den som worddokument.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er vi jo ikke så langt endnu, men vi har da talt om bare at smide ønskesedlen op på vores hjemmeside(har så også allerede en generel hjemmeside) og det er kun kærestens mormor og evt. mormors søster som ikke har internet så til dem sender vi en ønskeseddel med men resten må gå på nettet :)

0

Del dette indlæg

TAK for alle jeres input!

Nu har jeg printet... Uden ønskeseddel :)

Mest fordi den ikke passer ind i den indbydelse jeg har besluttet mig for... Tror jeg sender den ud pr mail, hvis nogen spørger efter den... Ellers må jeg jo bare remse op :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg bryder mig personligt ikke om invitationer med ønskesedler i, uanset om det er til bryllup, fødselsdag eller andet. Selvfølgelig giver man altid en gave, men jeg synes invitationen (som det ligger i navnet) lægger op til, at man gerne vil se folk, og ikke så meget hvad man gerne vil have, de skal tage med. Gavekoordinator er jeg lidt i tvivl om. Synes egentlig ideen er fin nok, men igen synes jeg, at det giver indtryk af, at gaverne er meget vigtige, siden de ligefrem skal koordineres. Jeg har oplevet blandede reaktioner på gavekoordinatorer især i de forskellige generationer. Jeg har også oplevet, at det nærmest var et kapløb om at nå at købe en gave, inden andre havde snuppet den. Selvfølgelig er der chance for, at nogen køber den samme gave uden en gavekoordinator, men jeg synes ikke, det burde være det store problem. Jeg tror, vi vil maile/sende ønskeseddel, hvis folk spørger. Det er for os mindst anmasende. Skulle der være to ens gaver hist og pist, så tager vi også dem med :rolleyes:

Når det så er sagt, så synes jeg, folk skal gøre, hvad der er rigtigt for dem. Hvis I hælder mere til at sende ønskesedlen med eller bruge koordinator, så gør I da bare det :) Er sikker på, I kan gøre det på en fin måde, der er lige jer :wink:

Kunne ikke være mere enig med dig. Vi har det på samme mode, hvis folk ringer og spørge, kan de få listen på mail/tlf.

Kh

Regina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer