MEweinreich

Mia & Christian, 18/08-2012, Møde med Fotograf

148 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det må du da ihverfald. ;) den er købt/bestilt i house og brides, taastrup .. kan ikke lige huske hvad den hedder ... Prøver lige at kigge på min kvittering når jeg kommer hjem..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hov, så lige der var flere der havde skrevet, tusind tak.. nu skal jeg lige igang med at skrive lidt mere, så så jeg det lige.. fedt at de har hørt om ham, synes også det virker som om han tager gode billeder og kan virkelig godt lide at han er total reel med hvad han vil og hvad han ikke vil.. hvor lang tid siden er det du flyttede til næstved?

0

Del dette indlæg

Hjemvendt fra Sneferie i sverige samt en masse i privatlivet, er jeg tilbage :) har dog ikke kunne lade være med at kigge med rundt omkring selvom jeg ikke havde tid til at skrive selv..

Prøve på druknede blomster

Min idé med centerdekoration er ligesom en del andre herinde (har jeg erfaret ;)) druknede blomster.. jeg kørte en tur i IKEA - hvor ellers .. hehe.. for at se hvad de havde. Her fandt jeg

cylindervaser (3 stk. i hver sin højde/bredde for 100 kr),

kunstige blomster (som jeg lige skal finde ud af om skal være rigtige blomster på dagen).

Røde bundsten er fra føtex

Flydelys, her fra ikea (men bliver skiftet ud med de gennemsigtige genbrugelige flydelys der brænder i 10 timer - som en anden skrev om i sin planlægningstråd)

Der skal så kun stå 2 pr. bord, men omgivet af røde rosenblade, mini " hvide diamanter" og ekstra små fyrfasdstager med lilla fyrfadslys i ..

billeder på prøve er her:

post-55357-0-19998400-1328912140.jpg

0

Del dette indlæg

De kjoler de ikke blev..

Ja min rækkefølge er mærkelig, men håber i kan finde rundt i det.. hehe..

tænker lige at smide billeder op at de kjoler det ikke blev.

Nu nåede jeg ikke at prøve så mange inden jeg fandt KJOLEN... men de første to er fra Lilly og det sidste fra Ann-design- prøvede mange flere, men det var ikke alle jeg fik billeder ud af :)

Kjolen det blev findes i min tråd HER.. :)

Lilly:

post-55357-0-43403300-1328912560.jpg

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i søde .. tusind tak ..

anette33, ok.. flyttede selv herned med h2b i 2009, og er blevet ret glad for at bo her... :) tænker at du er omkring de 33 år? (udfra dit brugernavn) hvis du skulle have lyst kunne vi tage en kop kaffe en dag (som tilflytter, er det lidt begrænset med veninder i næstved, så det kunne da være meget sjovt) jeg er 28 .. arbejder desværre ikke i næstved, men må fragte mig til roskilde hver dag :) men hvis du også synes det kunne være sjovt så skriv mig en pm....

Fru krammergård : kjolen har jeg vist tidligere i mit indlæg (tamara fra white one) fra HOB .. og den er jeg smaskforelslet i .. skulle komme hjem til mig i marts .. så jeg glæder mig meget til at prøve den igen .. :)

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Hjemvendt fra Sneferie i sverige samt en masse i privatlivet, er jeg tilbage :) har dog ikke kunne lade være med at kigge med rundt omkring selvom jeg ikke havde tid til at skrive selv..

Prøve på druknede blomster

Min idé med centerdekoration er ligesom en del andre herinde (har jeg erfaret ;)) druknede blomster.. jeg kørte en tur i IKEA - hvor ellers .. hehe.. for at se hvad de havde. Her fandt jeg

cylindervaser (3 stk. i hver sin højde/bredde for 100 kr),

kunstige blomster (som jeg lige skal finde ud af om skal være rigtige blomster på dagen).

Røde bundsten er fra føtex

Flydelys, her fra ikea (men bliver skiftet ud med de gennemsigtige genbrugelige flydelys der brænder i 10 timer - som en anden skrev om i sin planlægningstråd)

Der skal så kun stå 2 pr. bord, men omgivet af røde rosenblade, mini " hvide diamanter" og ekstra små fyrfasdstager med lilla fyrfadslys i ..

billeder på prøve er her:

genbrugelige flydelys der kan brænde i 10 timer er jeg ikke stødt på, ved du hvor man kan få dem henne ?

:bearhug: Marianne

0

Del dette indlæg

Det er fra ebay.co.uk og søg på reusable floats .. så kommer de frem .. de skal bruge 1 cm olie på toppen af vandet for at brænde i 10 timer og så kan man købe flere væger til, så de kan bruges igen .. synes de er rigtig smarte, og lækkert at de kan brænde længe (de fleste flydelys jeg kan finde brænder kun i 4-5 timer - og gider ikke skulle skifte lys ud midt på aften en ... ;)

Her er et link på 50 stk, med 50 "lunter" , men man kan også købe færre ad gangen, bare se dig godt for og husk der skal være "lunter" (wicks) med. Der er også demovideo i bunden af siden..

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Det er fra ebay.co.uk og søg på reusable floats .. så kommer de frem .. de skal bruge 1 cm olie på toppen af vandet for at brænde i 10 timer og så kan man købe flere væger til, så de kan bruges igen .. synes de er rigtig smarte, og lækkert at de kan brænde længe (de fleste flydelys jeg kan finde brænder kun i 4-5 timer - og gider ikke skulle skifte lys ud midt på aften en ... ;)

Tak for hjælpen. Det vil jeg kigge efter

Ja, det kunne være dejligt med noget der holder længere end de 4-5 timer :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer