MEweinreich

Mia & Christian, 18/08-2012, Møde med Fotograf

148 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :)

Rigtig smuk kirke og omgivelser i skal giftes i, hvis jeg skulle giftes i kirke ville jeg være bare en lille smule misundelig :) men jeg er nu godt tilfreds med vores valg om Rebild Bakker.

Rigtig fine brudepigekjoler du har fundet.

Det lyder som en rigtig hyggelig og uformel fest i vil stable på benene.. med gang i den ;)

Glæder mig til at følge med her inde hos dig.

0

Del dette indlæg

Brudekjolen :)

Så skulle der prøves brudekjoler, det har ærligt kriblet meget i fingerene siden min h2b faldt på knæ og friede :a1221:

Startede med at bestille tid hos Lilly for synes de havde nogle meget søde 2012 modeller. Efterfølgende var jeg nede hos Ann-Design og prøve og i går var jeg så i House of Brides i Taastrup.

:loveshower: Jeg får prøvet et par kjoler og får en dejlig betjening :thumbsupsmileyanim:

Det ender med at jeg har to jeg virkelig godt kan lide, så må gå med tankerne. Tager hjem til min mor for, at prøve at forklare hende dem, for måtte desværre ikke tage billeder. men under hele turen hjem til hende og derhjemme kan jeg ikke tænke på andet end den første jeg prøvede. Den sad bare "lige i skabet" perfekt (dog liiiige nummeret for lille, men hun kunne få den lynet op, hehe) det er hvad jeg har kigget på lige fra starten og det er bare mig - masser af blonder :)

På det første billede er jeg i kjolen og slør (som jeg også bare måtte eje)

På det andet er der kommet "ærmer/stropper" på - ikke noget der er, men vi forsøgte med at stoppe en sjal ned så det ligenede. Dette skal jeg så finde en der kan sy sådan (istedet for en bolero, som jeg synes blev lige i overkanten alligevel)

Nå her kommer billederne så :) det er taget med mobil, så kvaliteten er ikke den bedste, så har også sat et billede ind af kjolen på en model

SLETTET... nu må i vente med at se billeder til jeg er blevet gift :)

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer