MEweinreich

Mia & Christian, 18/08-2012, Møde med Fotograf

148 indlæg i dette emne

Super fin kjole, men jeg ville vælge det alm satinbånd .... syns der sker alt for meget på kjolen, hvis du tar det med bling på :) Og syns måske også at båndet/bæltet med bling på får konen til at virke lidt "konet" ... sry :loveboard:

Synes du har ret, trængte bare lige til at høre det fra en anden : :biggrin: Tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VIL du ha et bånd på ? :) Jeg tror nemlig også, at den ville være fin helt uden ? :) Men det kræver self et billede for at være helt sikker :P hehe

Uhm.. jo, jeg er rimlig sikker på at der skal være båndet, for den giver kjolen et "bræk" fra KUN at være blonde og giver mig en markeret talje.... men ja, skal da lige se hvornår jeg får endnu en chance for at krybe i den og tage et uden noget ... :)

0

Del dette indlæg

Uhm... så blev jeg hidsig .. og når jeg bliver hidsig så.......................

splitter jeg de ærmer af igen jeg fik påsyet kjolen .. :blink: (tosset - ja, det er jeg vel nok :wink: )

Jeg smuttede lige i kjolen mens h2b var en tur til ungarn og nu ville ærmerne simpelthen ikke sidde som de skulle, og jeg tænkte at jeg ikke ville stå på min store dag og blive hidsig over kjolen .. så nu er den stropløs som den er "født" .. så må mine overarme sku se ud som de gør.

det skal så lige siges at jeg ringede til min mor inden jeg fik splittet ærmerne af og bad om et helt ærligt svar - hun havde fra start af sagt at jeg sagtens kunne have den stropløs... :c166:

Nå men det er lidt siden jeg har skrevet noget herinde ... nu oplevede jeg for første gang hvad det vil sige at være usikker på min kjole - tænkte - hvad nu hvis det ikke er den kjole der er den bedste til mig ..uhm.. det gætter jeg på alle tænker på et tidspunkt inden ens bryllup..

Jeg er dog kommet på rette tankegang igen - MIN kjole er bare den kjole der er den FLOTTESTE til mig, og jeg elsker den :loveshower::loveshower:

Vi har lige været på kæreste weekend i Viborg - havde et gavekort til Niels Bugges Kro, hotel og anneks som skulle bruges..

Værelserne var ok, privat og hyggelig stemning ..

Det ligger i skoven, så det var meget tillokkende at gå en lang tur i skoven inden vi skulle spise.. :kiss:

gavekortet var incl. en 3 retters middag på deres Restaurant Skov efter kokkens valg og jeg kan kun sige en ting..

..

..

..

..

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

OH MY GOD hvor var det lækkert - det er simpelthen noget af det bedste jeg har fået siden jeg selv stoppede i lære på Søllerød Kro..Han havde vist også været ovre på Noma og arbejde i vinters hvor restauranten havde lukket, så menuen var helt sikkert lidt præget af det.. Jeg kan lige nævne nogen af de ting vi fik

Ny udsprungne bøgeblade, mælkebøtteblade på stenbidderrogn med yoghurt, sprød kyllingskind og en skovflødesauce

Langtidsbagt kalvefilet som tournedos med langtidskogt selleri, glace, grov kartoffelmos og .... kan ikke lige huske det sidste..

Rabarbersorbet med lakridssirup, marengsflager...

Dertil hjemmebagt brød og hjemmekærnet smør..

Det kan VARMT anbefales hvis nogen trænger til at komme lidt ud..

Så fik jeg også lige gang i gæstebogen igen.. synes dem man finder tit koster lidt.. og for os er den ikke den vigtigste ting i brylluppet, men den skal da være der, så jeg havde fået fat på en reklamenotesbog (fulgte med et køb), såå fin - med guldkanter...

jeg bandt den ind i blondestof - som man altid bandt sine bøger ind i folkeskolen og limede et ekstra ark papir på indesiderne - den ene med et digt .. Så fik jeg ellers pyntet den udenpå - måske også nok liiiiige god og grundigt - men den er fin nok til mig :fløjt:

post-55357-0-38996100-1336583684.jpg

post-55357-0-27322900-1336583694.jpg

post-55357-0-64049600-1336583701.jpg

post-55357-0-76069000-1336583732.jpg

post-55357-0-22182400-1336583742.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey, dejlig tråd :) Jeg synes også, at kjolen er virkelig pæn uden ærmer! Godt du fandt ud af det nu, at de irriterer sådan.

Sikke en flot gæstebog du har lavet, den er ikke for pyntet. :heart: pynt! :biggrin:

Tak.. *S* kunne da ellers se yndigt ud hvis man står på dagen og skal til at splitte ærmerne af .. :fløjt:

Din kjole er SUPER smuk :wink: siger hende med den samme kjole... Godt du er kommet på rette tanker..

Mmm hvor lyder det lækkert det mad i fik.

Det er da en super fin gæstebog du har fået lavet.

Tak.. *S* Du ser også selv gudesmuk ud i den kjole ... :c166: den er bare flot :heart: :heart: :heart: :heart:

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din kjole er SUPER smuk :wink: siger hende med den samme kjole... Godt du er kommet på rette tanker..

Mmm hvor lyder det lækkert det mad i fik.

Det er da en super fin gæstebog du har fået lavet.

Tak.. *S* Du ser også selv gudesmuk ud i den kjole ... :c166: den er bare flot :heart: :heart: :heart: :heart:

Ihh tak :)

0

Del dette indlæg

Sikke en flot gæstebog du har fået lavet :thumbsupsmileyanim:

Hvad står der på siden?

Hov, den havde jeg misset, men har skrevet:

En dag med liv og kærlighed

Gid denne dag må blive ved

Vores bryllupsdag vi mindes vil

Og ber´ vore gæster hjælpe til.

De blanke sider fyldes må

Med hilsner fra alle, store som små

Derfor fat en pen og skriv

Skriv med glæde - skriv med liv

Skriv en hilsen - skriv med smil

Tegn et minde - dem der vil

Så vi kan mindes vor bryllupsfest

og alle, der var med som gæst

Og hvis et minde går tabt i tågen

Kigger vi bare - i gæstebogen

Kærligst Mia & Christian

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster og 2 niece har nu meddelt at de ikke "kan" komme til vores bryllup :(

Det er en lang historie, men jeg havde ikke set mine søskende i 25 år, men fandt dem da jeg blev 26 år og vi har fået det rigtig hyggeligt sammen.. men de er ikke på talefod med vores far (laaaaaaaaang historie). Først havde hun sagt at hun gerne ville med selvom hun ikke ville tale med vores far, men hun har så ændret mening...

Jeg forstår godt at det sikkert er svært og at hun ikke ved hvordan de vil reagere overfor hinanden ... men ville sååååå gerne have haft dem med ..

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV....

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det dog ærgerligt at din søster har meldt fra pga hun ikke er på talefod med jeres far... Kunne det måske hjælpe at tage en snak med hende og fortælle hvor meget det ville betyde for dig hvis hun ville komme på trods af stridigheden mellem hende og jeres far.

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det dog ærgerligt at din søster har meldt fra pga hun ikke er på talefod med jeres far... Kunne det måske hjælpe at tage en snak med hende og fortælle hvor meget det ville betyde for dig hvis hun ville komme på trods af stridigheden mellem hende og jeres far.

Desværre ikke, hun var også rigtig ked af det, men havde tænkt over det her længe.... så må det bare være sådan.. men pønser dog på at invitere dem herover et par weekender efter og så gå ud og spise og fejre det..

0

Del dette indlæg

Desværre ikke, hun var også rigtig ked af det, men havde tænkt over det her længe.... så må det bare være sådan.. men pønser dog på at invitere dem herover et par weekender efter og så gå ud og spise og fejre det..

Nå ja ok, men hvor er det dog bare ærgerligt at familiestridigheder skal ødelægge det.

Men det er da en god ide, at invitere dem over en weekend.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det lidt siden jeg har fået skrevet herinde.. men lige i øjeblikket synes jeg bare tiden suser afsted .. og inden længe er der kun 2 mdr. til vi skal giftes.. :loveshower: :loveshower:

Vores fotograf havde tilbudt at komme hjem til os så vi sammen kunne køre rundt og kigge på forskellige lokationer :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Det er da fed stil ..

Vi tog afsted og kørte ud i næstved, han kom med forskellige idéer og med hans hjælp besluttede vi endeligt hvor det skal være.

Til dem der kender Næstved så vil der naturligvis lige blive taget et par billeder oppe ved herlufsholm inden receptionen.

Når vi så kører afsted fra receptionen vil vores billeder blive taget hele vejen langs Kanalvej - lige fra industrihavnen til den lille privathavn i den anden ende.

Så kommer er forhåbentlig både lidt rå billeder samt bløde, romantiske billeder.

Men det var fedt at få hans syn på de steder vi havde kigget på. Afslutningsvis gav han os lige en knaldgodt tilbud på at han kom hele dagen og ikke kun fra kirke til reception... nuuuuuui det er fristende.. men men men men H2B og hans familie er ikke til at en fotograf render rundt hele aftenen :(

Efter en del snakken frem og tilbage så er vi kommet frem til et kompromis og fået endnu en god pris fra vores fotograf på at han kommer fra min forberedelse og tager med til festen og bliver i 1-1½ time og så tager han hjem .. så må jeg håbe vores gæster lige får taget lidt af kageskæringen samt valsen.. Jeg er bare glad for at han kommer med til festen og lige får fanget stemningen lidt :biggrin:

Idag har jeg lige afhentet en fotovæg ... Wiiii .. den passer perfekt ind i vores røde/lilla tema for væggen var med lilla striber og har købt en gammel rød veloursofa til at stå foran, så det bliver perfekt.. endnu en ting jeg kan krydse af listen :cheerleader3:

sidder lige og forsøger at tage mig sammen til at gå igang med de MANGE MANGE MANGE blomster der skal på vores bryllupskage - men bliver nok først i morgen ..

Synes ikke rigtigt vejret hjælper på ens humør ..

....je

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer