MEweinreich

Mia & Christian, 18/08-2012, Møde med Fotograf

148 indlæg i dette emne

Sikke en masse fine ting!

Vaserne ser rigtig godt ud..! Noget jeg sagtens kunne finde på, og har også selv kigget på de cylindervaser fra Ikea! :)

Kjolerne er så smukke. Min favorit af de 3 er nok den første, da jeg har et eller andet for draperinger. hehe

Jeres STD er rigtig smukke, og ligner meget noget af det som jeg selv har haft gang i, inden jeg droppede STD. hehe

Ihh hvor jeg glæder mig til at se mere fra din plænlægning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idé til hår, hvis der er nogen der har en bedre idé, så skriv endelig..:

Jeg er gået igang med at lade mit hår vokse og kun få klippet spidser, så jeg kan få så langt hår som muligt.. for jeg ELSKER krøller.. ;) og tænker at jeg vil have et opsat hår med krøller. :thumbsupsmileyanim: jeg skal istedet for blomsten have slør i håret.

Her er noget af det jeg tænker på:

Hero_3.jpgHero_1.jpg

0

Del dette indlæg

Lingeri:

Har fundet dette sæt fra Femilet (kan blive stropløs) - det er vildt sødt. kan ses på model her

nerve%20strapless-r.jpg

nerve%20string%20ivory-r.jpg

tænker dog om jeg skal have en stam-ind tube top for lige at tage det på maven..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal selv giftes i den smukkeste kirke nemlig herlufholm 14 dage før jer.

Vi bor ikke længere i Næstved men har mange relationer til netop den kirke.

Hvor har i fundet de chokoladefuntæner? Jeg er helt vild med dem!

MVH

Karina

Min h2b kommer fra næstved og er døbt i herlufsholm kirke, men vi og det meste af vores familier bor i østjylland, så vi syntes det er langt væk at blive gift. Ville ellers gerne giftes der, da h2b's mormor har været kirketjener der i mange år og ville blive meget glad hvis vi blev gift der...

0

Del dette indlæg

Hjem til hue og vanter :unsure:

Er netop kommet hjem fra ferie .. vi har lige været en uge i Fuengirola - hvis nogen skulle undre sig hvor det er, så er det på Costa Del Sol Kysten :)

Normalt ikke lige det tidspunkt på året hvor jeg ville rejse, men da min svigerfar-2b fyldte 60 år, ja så havde han valgt at inviterer hans 2 sønner + os svigerdøtre, istedet for at holde en stor fest... jaaaa, jeg siger da ikke nej tak .. :cheerleader3:

Det har været en super dejlig uge sammen med en masse skønne mennesker, og nu er jeg så tilbage til det grå Danmark... Skal lige siges at vejret bare var SUPER på denne årstid - cardiganvejr som jeg kalder det, dog var en jakke om aftenen at foretrække.

for/eftermiddagstemp. sneg sig da op på en 23-24 grader og så var det længere lyst.

Tilbage med opladet solenergi er jeg frisk til at gå igang med planlægningen og DIY projekter :tunge:

Jeg fandt de øreringe jeg skal have på til brylluppet

Ta daaaaa:

1098484.jpg

Vildt flotte Swarovski øreringe ... de glimter bare helt vildt .. af halskæde tror jeg at jeg vil benytte mig at traditionen: noget gammelt.

Jeg har en guld halskæde fra min oldemor med et kors i. rimlig simpel - men når disse øreringe kommer til er det vel også begrænset hvor meget BLING der skal være ved halskæden. Min kjole er jo også med lidt bling-blikfang.

Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle have guld smykker på, men jeg kunne bare ikke stå for disse øreringe, så dem måtte jeg eje.

Nå men jeg glæder mig til at kunne læse endnu mere herinde end jeg fik tid til på feiren.. og rigtig komme i zilla-humør igen..

Invitationer er NÆSTEN færdige, skal bare lige have H2B til at printe nogle ting for mig, da vores egen printer er gået i udu.. - dem skal der nok komme mere om..

0

Del dette indlæg

Uh ja jeg glemte helt en ting ... jeg fik en opringning imens jeg var på ferie ..

min KJOLE er klar til afhentning i HOB ..... uhhhhh, jeg skal endelig ind og prøve den igen ..

næste skridt er så at finde en skrædder der ikke koster en bondegård, har dog øje til et par stykker, men de vil se kjolen inden de kan give en pris ..

Har tænkt at spørge om man kan få syet snørreryg i istedet for den lynlås der er der ... noen der har en idé om hvad sådan noget koster??

men glæder mig bare såååååååååååååååååååååååååå meget til at prøve den igen ... skal derind på torsdag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej nogle super opdateringer - og vildt smukke øreringe - må jeg spørge hvor du har dem fra?

Ja, det må du da :) de er købt på min ferie i sydspaninen i en Swarovski butik .. men de kan også fås herhjemme, har bl.a. fundet dem på denne side

http://royaldesign.dk/Swarovski.aspx

De har også masser af andet swarovski - det er nogle flotte smykker.. Lige den ørering findes vist også med røde sten og i klare med en lyseblå, også i sølv.. så der er lidt for en hver smag..

Fik dem bare lidt billigere i Spanien, og så har de international garanti på deres ting - kunne jeg godt li´ hvis nu der skulle ske noget med dem :)

Shedevil: tak tak.. ok, godt at høre det ikke behøver koste en bondegård... må se hvad skrædderen siger..:)

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Dejligt med endnu en Næstved brud. Glæder mig til at følge med i din planlægning. :loveshower:

:), kan se jeg da også lige skal følge med i din planlægning :biggrin: kan se du skal giftes i sct. mortens kirke - det er også en flot kirke..

0

Del dette indlæg

Hej datosøster :biggrin: Så kom jeg igennem din tråd, og hold da op, hvor har du styr på mange ting :-) Hvor jeg skal næsten starte... Men super super flot kjole!! Glæder mig til at se et billede af dig i den :-) Det ser også bare super godt ud med de cylindervaser.. Wauw altså! Og jeres STD-kort er også rigtig fine!

Glæder mig meget til at følge din planlægning :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hentet KJOLEN idag... wow, jeg fik prøvet den endnu engang idag og blev bare bekræftet i at det er MIN kjole.. :) hvor skøøøøøøøøøønt..

På billedet ser i mig helt glad i låget :)..

Hun er bare så fantastisk sød hende ejeren, kan varmt anbefales...

Jeg har bare haft en helt fantastisk dag med min mor, som jeg hentede og vi sammen kørte ud og hentede kjolen.... bagefter kørte vi en tur i Rødovre Centrum og shoppede hvor jeg bl.a. fandt sko/taske.... og min mor synes lige hun ville betale.. ihhhh altså ... :loveflag:

De er så gode at gå i .. og hælen er ikke vildt høj + der er plateau i... og det bedste - de kostede kun 349,- i Magasin. De har fået nogle rigtig pæne sko hjem der ligger i den prisklasse fra Debenhams.. Helt sikkert et kik værd.

Min første tanke er at de skulle være røde, men synes det er svært at finde nogen jeg kan li hvor min totalt brede fod kan komme ned i uden at det ligner jeg har klumpfødder .. hihi.. og er ikke meget for at købe sko på nettet hvor jeg ikke ved om de passer..

Tasken var fra Glitter, ikke lige det sted jeg tænker at ville finde en taske - men jo, det blev der og så til 159,-... jamen altså... :loveshower:

post-55357-0-70137000-1331237370.jpg

post-55357-0-63315400-1331237553.jpg

0

Del dette indlæg

Menuen: er jo tapas, her kommer lige den uddybende beskrivelse af indhold:

Tigerrejer med mangosalsa

Røget tun med tangsalat

Pebersweet med friskost

Semi dried Tomater

Små Kyllingespyd

Oliventapanade

Seranoskinke

Bresola

Chorizo

Mini Wraps

Oliven

Pesto

Ost

Brød

Derudover vil der komme en 10-15 småretter mere, som er årtidsbestemt (vi vil snakke sammen når vi kommer tættere på dagen)

Derudover vil vi selv tilføje:

Mandler

Blåskimmelost

Brie

og prikken over I´et vil vi få fløjet en hel Sortfodsskinke herop som folk kan "lege" med.. (Jamon Iberico Bellota) lagret i min. 30 mdr. sååååååååååå lækkert...

Ja, nu fik jeg lige lyst til at lege med farven lilla.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupskagen..

Den står jeg selv for .. er ikke helt ny i faget, har været i lære som kok på Søllerød Kro og stået i lære bl.a. under Markus Grigo - dessertguruen himself .. :biggrin: dog færdiggjorde jeg ikke uddannelsen, men tog en MASSE nye egenskaber med mig :thumbsupsmileyanim: bl.a. at kreere kager og desserter, selvom der stadig er MASSER at lære..

Timing er jeg helt sikker på, men man er jo alligevel altid lidt nervøs når det kommer til KAGEN.. den bliver måske ikke så famøs som man kunne, meeeeeen nu har jeg jo også 10000000 andre ting at se til op til brylluppet, så det er vigtigt den bliver overskuelig..

Jeg har købt et stativ i england som jeg så vil se om H2b kan få malet den om i en cremehvid, ellers er kromlook også pænt.. :cheerleader3:

Jeg har købt et par ekstra plader til de 2 midterste søjler, så kan jeg evt. lave ekstra kager, som kan sættes ind når de andre er spist .. jeg laver altid RIGELIGT af kage, og nu er det meningen at den skal bruges som dessert, så skal beregne lidt ekstra..

Jeg skal forsøge at finde et par billeder af mine tanker omkring udseende af kagen .. men jeg tænker en hvid kage (h2b´s ønske) med et labyrintmønster på toppen og lidt ud over siden med rød frosting og så med lilla orkideer oven på .. simpelt men i farverne..

Topfigur bliver de berømte hoptimister , synes det er en feeeeeeeeeeed idé .. og så kan man have dem stående fremme bagefter.

Jeg er ikke så velbevandret i sukkerblomster, og især orkideer, så har tilmeldt mig et kursus hos specialkøbmanden d. 12 april - andre der også har tilmeldt sig??? kunne være sjovt.. :thumbsupsmileyanim:

post-55357-0-34490400-1331239084.jpg

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Ayiii nogle fine sko og perfekt taske!!!!

Hvor fedt at have kjolen hentet - glæder mig til det bliver min tur

Ja det er så fedt at have sin kjole hentet, mere fordi man altid er lidt nervøs for forsinkelser mv.. nu er der jo heldigvis lidt tid til endnu, men man tænker altid hvis nu...

0

Del dette indlæg

Så var der lidt inspiration..

Forestil jer glasuren er rød, og så er der et par enkelte lilla orkideer på hver kagetop.... tænker måske et satinbånd (eller lavet i sukker) rundt om kagen for neden..

og så lige på stativet jeg har vist længere oppe. :) Simpelt, og forhåbentlig flot..

img_0521.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer