M&MN

Hæfter til bordet?

7 posts in this topic

Vi vil lave små sladder hæfter til bordet med menu, viden om folk osv. Men hvordan ser jeres ud.. Jeg ville gerne de var små, så de ikk fylder så meget..

0

Annonce ♥

Hej Mette,

Det er virkelig nogle fine ting du har lavet :thumbsupsmileyanim: Men jeg er ikke så god til at lave den slags - så jeg er nok nødt til at holde mig til det lidt mere simple :huh:

0

den her var nu meget simpel, det er blot en A4 der er bukket to gange :) man skal ikke engang skære :wink:

0

Annonce ♥

Jamen der skal jo også noget der på :rolleyes: og det er der jeg kommer til kort.. Jeg er ikke så god til at klippeklistre når det skal gøres på computeren :unsure:

0

Vores så sådan her ud....samme princip som Mettes, så det er ikke sikkert at det kan bruges til noget, men nu kan du da se :) Vi havde menu på forsiden, beskrivelse af alle gæster i midten og et digt på bagsiden der fortalte om alle de ting der var i favouræsken :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/69850/verdens-sjoveste-bryllup-kristina-stig-68-11.html/page__view__findpost__p__1125373

Se bort fra at de er foldede og ikke så kønne....glemte lige at tage billeder af dem under produktionen :wink:

0

Mallara - sjovt med beskrivelse af gæsterne :lol: Hvad skrev I? Hvordan I kendte dem eller hvordan? Ser ud til der alligevel er en del tekst :biggrin:

0