Guest Klaus

Videotale

8 indlæg i dette emne

Sidder her med over et år til den store dag. Gruer allerede nu for at holde en tale til min elskede, da jeg ved det ikke bliver uden store kaskader af tårer og hulk. Jeg vil dog gerne fortælle ham, hvor højt jeg elsker ham og hvorfor han er så dejlig.

Tænker på at optage en tale på video krydret med optagelser af vores søn og nogle fælles minder. Det er så meningen, at filmen skal projikteres op på en væg i lokalet. På den måde behøver jeg kun rejse mig og udbringe en skål.

Hvad synes I? Kan jeg det eller er det for langt ude?

Hilsen en elendig taler

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

You go girl !!! :super:

Jeg synes, det lyder som en alletiders ide - og så er den dejlig anderledes !!!!

Hvis det var mig, tror jeg dog ikke, at jeg kunne undgå tårerne, og hvad så?? Det må man godt på sådan en dag !!!!

Jeg synes, du skal holde din tale som du vil!! På den måde glemmer du heller ikke noget i talen på selve dagen !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Sagtens. Nogle vælger at holde en ren tale. Andre at synge en sang, nogle holder en tale ved hjælp af et diasshow, så hvorfor ikke også på video, hvor du har mulighed for at lægge nogle forskellige indslag/billeder ind . Du kan jo bygge talen op om disse indslag og evt. lade sønnike komme på banen også hvis han ellers kan tale.

Det kan være et friskt pust blandt alle de traditionelle taler som man normalt oplever.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op for en genial idé. :mellow: :mellow: :mellow:

Jeg tror at vi er mange der har problemer med at holde vandmasserne inde på sådan en dag, og som tidligere sagt - og hvad så... Tror at du nok vil trille et par tårer alligevel, men så skal folk ikke hore på ens (måske) tilbageholdt hulk og snøft og bævrende stemme... ;) og så glemmer man da ihvert tilfælde ikke noget.

Kanon idé... :super:

0

Del dette indlæg

Fremragende ide. Jeg har selv lagt hjernen i blød for at lave et eller andet anderledes til min mand på bryllupsdagen. Jeg ved nemlig også at lige så snart jeg har slået på glasset, så snører min hals sig totalt sammen og jeg kan ikke sige et kuk. Held og lykke med ideen. HIlsen Staufeldt

0

Del dette indlæg

Hej. Det kan du da sagtens. Jeg har det på samme måde, jeg begynder også at tude hvis jeg skal sige noget - derfor lader jeg helt være...

Du kan lave dig en ret fin video. Jeg købte sidste år et videoredigeringsprogram til computeren, hvor man kan sætte tekster, billeder, video og glidende overgange ind. Derudover kan man sætte musik ind/baggrundsmusik. Jeg har snart kreeret mange DVD'er af min søn med dette program. Man kan vist downloade det fra nettet (-kender jeg en der har gjort...). LL

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer