Freundster

T&M 9/6-12 - BRYLLUPSBILLEDER!

341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Måske er det godt nok at din søster ikke kommer med, hvis hun flere gange får såret dig. Fint du får det af vide nu, så du kan lige tage "skuffelsen" her.. Og så bare ikke bekymre dig om dumme udbrud. Ihh kvalme... Hvad er det for noget at sige om noget som helst nogen går op i. Hun kunne da bare have sagt sukkersød eller ikke hendes smag.. Lyder mere som en der vil trampe end en der ikke har filter.. Men fint at rase ud andre steder, og så du kan tage den cool når du er sammen med familien.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber godt nok hun har en GOD grund til ikke at deltage i dit polterabend… Og mht jeres hjemmeside, så synes jeg den ser rigtig fin og romantisk ud :a1221:

Ved godt det kan være svært at ignorere de der dumme kommentarer folk (venner og familie) kan komme med. Men prøv. Der vil desværre altid være nogen der har ondt i røven over andres lykke. Jeg har både en søster OG en veninde der blander sig på den dårlige måde. Så meget at jeg af og til tænker " Bare de melde afbud til vores bryllup". Frygteligt at man skal tænke sådan, men får da også dårlig samvittighed - mere end hvad man kan sige om dem.

Op med humøret. Er sikker på din PA nok skal blive sjov alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jeg har jo faktisk også haft tanken, at det ikke gør noget :) Jeg er også sikker på at alt i forbindelse med brylluppet bliver skønt, og jeg er bare glad for at min søde veninde fortalte mig det nu.

Ej hvad er der lige vammelt ved jeres hjemmeside? Den er da suuuuper sød og romantisk (men måske hun ikke kender til det begreb) Jeg ville synes det var vammelt hvis i på billedet stod med tungen nede i hinandens halse, men ej kan da blive helt forarget.

Og mht polterabend, så er hun da bare mega strid altså - det er hendes søster der skal giftes!!!!

Tak det er jeg altså glad for at høre. Synes jo heller ikke at den er vammel. Og taget i betragtning at det er en bryllupshjemmeside, ville det også være lidt mærkeligt hvis der slet ikke var noget sødt/kærligt på siden.

Nej da, sikke dog nogle kommentarer, det er slet ikke til at forstå.

Jeg håber ikke, at det kommer til at overskygge noget for dig, må du få en fantastisk PA :)

Hvis du falder over sådan en "mute" knap, vil jeg meget gerne høre, hvor man kan købe den :rolleyes:

Haha - ja eller også skulle vi bare opfinde én - er sikkert på at der er et marked for sådan nogle knapper ;)

Det hun giver udtryk for kan vel siges med et ord: Misundelse :rolleyes: Det ville jeg bare falde op og falde ned på og den øvrige del af familien har vel også tænkt sit.

Ja det har de nok - men det er nu alligevel rart at få det ud af sit system :)

Måske er det godt nok at din søster ikke kommer med, hvis hun flere gange får såret dig. Fint du får det af vide nu, så du kan lige tage "skuffelsen" her.. Og så bare ikke bekymre dig om dumme udbrud. Ihh kvalme... Hvad er det for noget at sige om noget som helst nogen går op i. Hun kunne da bare have sagt sukkersød eller ikke hendes smag.. Lyder mere som en der vil trampe end en der ikke har filter.. Men fint at rase ud andre steder, og så du kan tage den cool når du er sammen med familien.

Ja det er jo lige præcis det er er så fedt med det sted her - at kunne reagere på alle de følelser og tanker der kommer i forbindelse med sådan et bryllup her, og ikke drive famile og venner til vanvid med det :)

For det er jo heller ikke noget jeg nævner overfor hende, eller gør et problem ud af - bare skønt at få bekræftet at det er hende der er galt på den :) Samt at vores hjemmeside ikke er til grin over for dem som er inviteret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der lavet risposer :)

Selvom der godtnok er 1½ måned til endnu - eller faktisk præcis 50 dage ... Uhhh! Men de er i hvert fald færdige, og jeg synes de er FIIINE :D

Jeg fandt noget råhvid blondestof i metermål, som vi har klippet ud (ja - VI - h2b hjalp) og så har vi bundet råhvid og gammel-rosa bånd omkring - synes selv de er så fine - og kan ret godt lide at de er lavet af kvadrater, og derfor har "spidser". Overvejer lidt om det skal sættes en lille swarovski sten på tippen af båndet i hver side, eller om det er "ligemeget"? hmmm...

post-55497-0-07106500-1334921392.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lørdags var vi i Horsens og hente vores ringe. Vi bor i Vejle, men mødte en Horsens-guldsmed til bryllupsmesse på munkebjerg, og synes så godt om dem at vi har endt med at få vores ringe lavet der.

De er enkle, og meget a la vores forældres, da det var det vi var enige om fra starten. Dog har vi udviklet os en del mht form, bredde og "pynt". Det endelige resultat er blevet 2 14 k guld-ringe, ovale, hans 5 mm bred og min 4, og så har jeg lige fået 5 små brillianter i min :) Argumentet for stenene var, at hans jo vare dyrere pga det ekstra guld og stoore hænder, og så måtte jeg da også godt liiige :)

Den gik han heldigvis med på :) og jeg synes den er såååå fin :a1221:

Og så kan der jo sættes flere sten i ringen med tiden :)

post-55497-0-56830600-1334922143.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meget smukke og "enkle"/klassiske ringe.. :heart:

Synes jeres risposer er rigtigt fine - kan godt lide blonden.. Jeg sidder og laver til min søsters bryllup og jeg sidder møjsommeligt og kommer små nøglevedhæng på dem allesammen, selvom jeg godt ved båndet blir "flået" op og risene smidt, og i bund og grund er de overflødige - men jeg synes det ser fint ud! :wink: Så jeg siger GO til de små sten.. Men kun hvis du selv synes det er hyggeligt at lave og ser godt ud - fordi der er god chance for jeres gæster ikke bemærker det! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget smukke og "enkle"/klassiske ringe.. :heart:

Synes jeres risposer er rigtigt fine - kan godt lide blonden.. Jeg sidder og laver til min søsters bryllup og jeg sidder møjsommeligt og kommer små nøglevedhæng på dem allesammen, selvom jeg godt ved båndet blir "flået" op og risene smidt, og i bund og grund er de overflødige - men jeg synes det ser fint ud! :wink: Så jeg siger GO til de små sten.. Men kun hvis du selv synes det er hyggeligt at lave og ser godt ud - fordi der er god chance for jeres gæster ikke bemærker det! :lol:

Smiler - ja lige præcis - der er nok ikke en eneste der tænker over hverken blondestof, farve på båndet eller om der er sten eller ej, men du har jo fuldstændig ret - hvis jeg synes det er hyggeligt :) og DET gør jeg - var så uheldig at blive fyret til februar pga stress og fritstillet, så er pt ledig, så har maaaaser af tid :) Og så kan man jo ligeså godt gøre det bedste ud af det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super flotte risposer.. de ser faktisk helt vitage agtige ud :loveflag: virkelig smukke.

Er også ret vild med jeres ringe, de er meget enkle og klassiske. :thumbsupsmileyanim:

Jaaaah - så har jeg ramt plet :) Vintage er nemlig stilen i brylluppet :D Og TAK :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine og elegante ringe og dejligt du fik sten i, når nu hans er større ;)

Hehe - ja ikke ;) En pige kan vel altid finde en grund til at skulle have brillianter ;) Ej det er faktisk første diamant jeg kommer til at eje, så er noget glad for dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine og elegante ringe og dejligt du fik sten i, når nu hans er større ;)

Hehe - ja ikke ;) En pige kan vel altid finde en grund til at skulle have brillianter ;) Ej det er faktisk første diamant jeg kommer til at eje, så er noget glad for dem :)

Den er også rigtig flot, kan godt forstå at du er glad for den :)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine risposer......og smukke ringe - vores ligner......og de er jo enkle og super flotte :loveshower:

Er godt nok ked af at høre din søster ikke kommer til din PA - jeg synes godt nok hun skulle skamme sig..... :wink::td:

Tak og tak :) Må lige ind og se jeres ringe :) Men jo - vi er helt klart til det enkle :)

Blev virkelig også vred og ked af det da jeg hørte det, men heldigvis ved jeg det nu, så det ikke ødelægger dagen (gad vide hvornår det bliver :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-55497-0-26618100-1335111679.jpgSå har h2b og jeg i dag været ude og snakke med vores kage-dame - altså en rigtig en, og ikke sådan en man kan spise ;)

Vi havde billeder med af kager vi kunne tænker os, og hun er frisk på projektet :)

Så kagen bliver med inspiration i disse kager:

post-55497-0-24852200-1335111703.jpgpost-55497-0-28091600-1335111713.jpg

Altså en stablet kage, i 4 lag, fondant i ivory, og med blonder samt bånd i spiseligt guf :)

Derudover lidt roser og bonderoser på kanten i gammelrosa.

Inden i kommer den til at bestå af 2 mandelbunde og en mudcake-bund (lækker tung konfekt/chokolade-bund) hvid toblerone-creme samt hindbær mousse (uden kerner ;) )

Uhhhmm! Glæder mig helt vildt meget til at se det færdige resultat, og ikke mindst at smage det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer