Freundster

T&M 9/6-12 - BRYLLUPSBILLEDER!

341 posts in this topic

JEg kan godt følge dig lidt, jeg havde det lidt på samme måde da vi valgte Besser Forsamlingshus vs Nordgården, men for so betød lokalerne bare meget mere ned hvad der stod i invitationen og der er ikke én der har haft negativ klang i stemmen når vi snakker om stedet. Alle ved det er gode lokaler og rigtig god mad - så de fleste er faktisk enige med os.

Jeg ville ikke give 2-300kr mere pr kuvert må jeg nok indrømme. Og jeg har det lige ligesom 0Tine0 at jeg ikke synes kro er negativt, men forbinder det lidt mere med nogle hyggeligere, men også fine steder. Vi har en kro her i Malling og den er da alt andet en billig må man sige - Jeg siger go for kroen! :wink:

0

Annonce ♥

Jeg synes ordet kro lyder som et hyggeligt sted.. Ikke nedslidt osv.. Det ville jeg nok mere forbinde et forsamlingshus med..

Vi var faktisk ude at kigge på et af landets dyreste Kroer "Tyrstrup kro", hvor vi overvejede at holde bryllup.. Og shiiit der var SÅ smukt..

Smider lige et par billeder :tunge:

zoomkro.jpg

Glassalen hvor vi skulle have holdt det.. (der er plads til 5 selskaber på kroen af gangen.)

glassalen.jpg

Problemet var bare at vil skulle smide omkring 1200 pr. kuvert.. :blink:

Og 1100 pr. værelse.

Vi har så valgt en anden kro der er halvt så dyr og som ligger lidt bedre for os :)

Så kro behøver ikke at lyde negativt.. Det er ret populært både til bryllupper og konfimationer..

Edited by Mightystar
0

Milepæl:

I dag er der ½ år til DAGEN Jaaaah! :D

Er bare så taknemmelig for min kæreste, (og kommende mand)!

Jeg havde en ikke særlig sjov dag på arbejde igår, da min chef og jeg ikke kommer ret godt overens, og igår skulle hun så bevise over for mig at det altså er hende der er chefen, idet vi havde mus-samtaler og jeg stort set fik at vide at hun ikke så noget potentiale i mig. En ret hård besked at få, når jeg i halvandet år har arbejdet 60-70 timer i ugen uden ekstra betaling eller afspadsering (jobløn) med det resultat at jeg i august måtte sygemeldes med stress. Weee.

Men men - så kommer man hjem, og den dejlige kommer hjem med blomster til mig, og chokolade - lige præcis det der skal til ovenpå sådan en dag. Og så er han jo også bare fantastisk til at fortælle mig alt det rigtige - og om alt det potentiale han så i mig (kone, mor osv) - han er bare fantastisk!

Så nu er tingene sat i perspektiv, og istedet for at lade arbejde gå mig på (må jo "bare" finde et andet sted og bevise mit potentiale) - så glæder jeg mig over julen, bryllupsplanlægningen, min skønne Michael og at jeg på onsdag skal prøve kjoler med min kære mor og bedste veninde (brudepigen).

Og så er der kun 6 mdr til vi skal sige JA til hinanden foran alle vores nære :)

Føler mig varm om hjertet lige nu :)

0

Annonce ♥

Chefer er sommetider hævet over det der hedder almen anstændighed - ment i den forstand - at hvis ikke hun ser potientale i dig, så skulle hun nok have sagt det før du havde brugt 70 timer om ugen på at udføre arbejdet! :td:

Men nogle mennesker mener at så snart de får en posti-it i panden med titlen "chef" - så er det pludseligt okay at behandle andre som lort!

Håber du finder din rette hylde - og en sødere chef! :bearhug:

Og hvor er det skønt med sådan en H2B - der bare lige forstår at sige alt det rigtige og gøre en i bedre humør! :a1221: Det er derfor han er H2B og ikke "bare kæreste" :wink:

0

Sikke en dejlig mand du har dig, som lige ved, hvad du har brug for oven på en træls dag :heart:

Jeg er helt sikker på, at det ikke er dig, der ikke har potentiale til at være en kanon medarbejder, men chefen, som ikke har potentiale til at have et lederjob!!! :td:

1

Skøn kæreste du har dig. Og Tillykke med milepælen :balloon::toot::denmarkflag:

Taaaak :) Sikke en fest du lige sætter i gang der - skønt :)

Sikke en dejlig mand du har dig, som lige ved, hvad du har brug for oven på en træls dag :heart:

Jeg er helt sikker på, at det ikke er dig, der ikke har potentiale til at være en kanon medarbejder, men chefen, som ikke har potentiale til at have et lederjob!!! :td:

Åh du rammer helt plet - hun er heldigvis den eneste chef/kollega som nogensinde har haft den mening om mig.

Håber du finder din rette hylde - og en sødere chef! :bearhug:

Og hvor er det skønt med sådan en H2B - der bare lige forstår at sige alt det rigtige og gøre en i bedre humør! :a1221: Det er derfor han er H2B og ikke "bare kæreste" :wink:

Chefer er der heldigvis mange af - H2B er der kun 1 af :)

0

Annonce ♥

Forstår slet ikke I vil give 200-300 mere for det samme.. desuden har ordet kro slet ikke en negativ klang for mig, i det område jeg bor, er mange af kroerne halv-dyre og meget stemningsfulde steder man kan tage ud og spise...

Jeg er fuldstændig enig. I dag kan det dække over hvad som helst. Der er jo faktisk også nogle steder der både hedder kro og hotel. Hvad gør man så :rolleyes: Lige Mølkjær Kro har jeg faktisk spillet på men det er mange år siden efterhånden. Som jeg husker det er det en decideret kro og kromiljø men et glimrende sted. Det er dog klart at hvis man er ude efter noget mere moderne så er det ikke stedet. Det er iøvrigt også netop på "disse kroer" at man ofte oplever at kunne få lov til at spille igennem. Dvs.at festen ikke skal lukke kl. 2 eller parret skal diske op med en større betaling for at købe en ekstra time. Jeg siger ikke at det er sådan på alle steder bare fordi der står kro på men der er en tendens.

0

Så skal der prøves kjoler i dag :)

Har glædet mig helt vildt og i nat er jeg vågnet flere gange og har tænkt: er det ikke snart i morgen - ihhh :) sådan har jeg ikke glædet mig siden dengang jeg var barn og det næsten var jul :)

Om en time skal jeg ud af døren og mødes med mor, veninde og en søster, og så skal der prøves mindst 10000 kjoler.... Ca ;)

GLÆDER MIG :D

0

Annonce ♥

Uh bliver spændende at se om du finder KJOLEN :loveshower:

I øvrigt - velkommen til :lol:

Og har en kommentar til det med "kroen" - kender godt at man kan syntes det klinger hult med kro og forsamlingshus - det lyder finere med gods dit og dat meeeeeeen det kommer an på hvor gæsterne kommer fra. Når vi siger at vi skal holde fest på Sallingsund Færgekro - så er der INGEN der rynker næsen for alle ved det er det bedste sted overhovedet.....de lavede iøvrigt maden til Dronning Margrethes 70 års fødselsdag og hvis det er godt nok for de kongelige, såååååå kan vi vist også liiiige klare det :tunge:

0

Annonce ♥

Jubiii :loveflag:

Jeg synes nr. tre er rigtig flot. Toppen er bare bedårende med så mange detaljer. Specielt udskæringen er SÅ fin. Jeg syne sogså kjolen sidder flot på dig. Fremhæver en flot talje :)

De andre modeller er også rigtig fine og der er ikke én af dem hvor jeg tænker "Ej den dur bare IKKE". Så jeg tror du bliver smuk uanset hvad du vælger...

0

Annonce ♥

Jeg synes kjole nummer 2 sidder FAB på dig! :) Du har figuren til det snit - og den kjole er SÅ lækker og prinsesse agtig! Så klart min favorit..

Synes ikke der er nogen der sidder dårligt på dig - men synes ikke 1eren gør så meget for din fine figur bagfra! :)

0

Tak for alle de dejlige input. Når jeg hører hvor forskellige jeres meninger er, forstår jeg bedre at jeg selv er så splittet, men det er jo selvfølgelig også 4 MEGET forskellige kjoler.

Mine 2 personlige favoritter er 3 og 4.

Nr 1 synes jeg er for almindelig og ulig mig, nr 2 tror jeg er for moderne og ung til HTB, og det er jo ret vigtigt at han også kan lide den :)

Så dilemmaet er mellem 3 og 4. 3éren er endnu smukkere i virkeligheden - den er besat med små klare perler jævnt fordelt, så når man bevæger sig, glitrer den - Weee :)

Men nr 4 er jo den ultimative prinsesse-drøm i tyl, og så er jeg lidt vild med hjerte-udskæringen over brystet - MEN - får til gengæld en ret stor bagside i nr 4 :/

Overvejer så at prøve nr 3 igen, men med et større skørt indenunder... hmm... og så kunne jeg jo godt se mig lidt lun på nogle af Miss Lenas hårkreationer til, istedet for slør ;)

0

Tillykke med din egen planlægningstråd sis :-P

Du ved hvilken jeg mener ;-) Vakler du stadigvæk? eller er du ret sikker ?

Btw så er jeg ikke helt tilfreds med billedet af hende den halvfede der står i baggrunden ved kjole 3 :-P

Hey sis :)

Tak tak.

Ja vakler stadig lidt, men det er nok svært at undgå :)

Og beklager din appearance i min tråd - ups :)

0