Guest Shedevil

I ♥ BK udstyr....!

31 indlæg i dette emne

Vi kender den allesammen:

I ♥ New York Tshirten...

Men hvorfor ikke en "I BK" Tshirt!??

3134749d.jpg

Og hvorfor stoppe ved en Tshirt - hvad med et kaffekrus nu når vi alligevel sidder ved pcen med en kop varm kaffe.. Hvad med en musemåtte?? Et puslespil?? HECK - hvad med et banner til bilen!?? :lol:

Vis jeres kærlighed til dette fantastiske forum - køb jeres BK accesorries nu!

Kan bestilles på sider som Vistaprint, CeWe eller lignende.. Eller måske i har en lokal Tshirt pusher i jeres by...! :lol:

Billederne er til fri afbenyttelse hvis i skulle være faldet for dette enestående og helt igennem FANTASTISKE forslag!

7a633acd.jpg

e2338ab6.jpg

Ps. Dette har på ingen måde relation til bryllupsklar.dk - det er udelukkende ment som et sjovt forslag, skabt i en sen nattetime efter et par timers skæg og ballade med nogle søde zillaer! :wink:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skisme ikke med dine priser søde Carina. Hvis den shop blir en realitet, skulle du vist overveje en anelse lavere pris LOL

Ja, må nok indrømme, at jeg lige overvejer en ekstra gang, om den shop skal blive til noget :biggrin: Havde regnet med en kæmpe avance på alle min yderst smukke og vellavede badges, men jeg kan da godt se, at det måske bliver lidt svært...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fnis, sys du vi fyldte din tråd for meget Kirstine... :tunge:

Arggg, jeg tror nu jeg er mest til en bagde med I :heart: BK... DET sys jeg ville være najs! :wink:

Du må godt få en gratis :biggrin: Men kun fordi du er sød og rar og gav mig den fantastiske ide! Alle I andre kan betale ved kasse 1 :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis, sys du vi fyldte din tråd for meget Kirstine... :tunge:

Arggg, jeg tror nu jeg er mest til en bagde med I :heart: BK... DET sys jeg ville være najs! :wink:

Du må godt få en gratis :biggrin: Men kun fordi du er sød og rar og gav mig den fantastiske ide! Alle I andre kan betale ved kasse 1 :lol:

Ihaaaaaaaaaaaaaa, det ville jeg ELSKE!

000203FB.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ked af at sige det, men du er simpelt tosset Kirstine :unsure:(y) . Det gør heldigvis ikke noget, alle de bedste mennesker er nemlig tossede :tunge:

Min mormor sagde altid - De tossede har det godt!

Så det er min devise, jeg er stolt over at være tosset/skør/vanvittig osv LOL. Men somregl har jeg det også godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er den her... I :heart: Bryllupsklar-badgen! :biggrin:

post-53563-0-80386500-1322950138.jpg

post-53563-0-80180900-1322950131.jpg

Jaja, printeren er ved at løbe tør for sort blæk, så skriften blev grå. Og hjertet har måske en lidt underlig facon. Men for fanden hvor lavede jeg den hurtigt! :biggrin:

JEG HAR LAVET FEJL!!!!!!!!!!!!!!! Argh, jeg går i seng! Selvom "I love LOVE Bryllupsklar" vel egentlig bare virkelig viser mine sande følelser?

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så er den her... I :heart: Bryllupsklar-badgen! :biggrin:

post-53563-0-80386500-1322950138.jpg

post-53563-0-80180900-1322950131.jpg

Jaja, printeren er ved at løbe tør for sort blæk, så skriften blev grå. Og hjertet har måske en lidt underlig facon. Men for fanden hvor lavede jeg den hurtigt! :biggrin:

JEG HAR LAVET FEJL!!!!!!!!!!!!!!! Argh, jeg går i seng! Selvom "I love LOVE Bryllupsklar" vel egentlig bare virkelig viser sine sande følelser?

Du har jo så ret. Det må være din underbevidsthed der har taget over og lavet et badge der truly viser hvordan du har det :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

omfg.jpg

DET ER JO GENIALT DET DER!!!!!!

Og skid da hul i den er grå.. Og fuck det faktum at hjertet er overflødigt i og med du har skrevet "I Love"

JEG GENTAGER:

Det er GENIALT det der!!

-HAHA-

Og så vil jeg gerne lige påpege at trods at NBN84 kom med ideen, så var det mig der kom med den visuelle ide!

Jeg vil ozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ha en badge! :lol: :lol: :lol:

Men ikke til 300kr! :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dedikerede BK brud ville sætte badgen på hendes brudebuket! :tunge:

Men der er jo MEGA mange muligheder med den badge maskine.... Måske er jeg alligevel nødt til at eje en! -HAHA-

3777125887_2e1668a311.jpg

26062010039.jpg

bridalfamilybuttons.jpg

wedding_badge.jpg

WeddingFavourBadges.jpg

1255062384.jpg

save-date-badge-Blu-1.jpg

blog%2B2.jpg

Den kan hurtigt tjene sig selv ind igen Carina - vi skal bare have spredt budskabet: BADGES ER AWESOME!!! :bunny_4: :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad sker der lørdag aften? Har i virkelig ik andet at lave?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Hvor bestiller man det der badge?

Redigeret af Kalamazoo
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kender den allesammen:

I ♥ New York Tshirten...

Men hvorfor ikke en "I BK" Tshirt!??

3134749d.jpg

Og hvorfor stoppe ved en Tshirt - hvad med et kaffekrus nu når vi alligevel sidder ved pcen med en kop varm kaffe.. Hvad med en musemåtte?? Et puslespil?? HECK - hvad med et banner til bilen!?? :lol:

Vis jeres kærlighed til dette fantastiske forum - køb jeres BK accesorries nu!

Kan bestilles på sider som Vistaprint, CeWe eller lignende.. Eller måske i har en lokal Tshirt pusher i jeres by...! :lol:

Billederne er til fri afbenyttelse hvis i skulle være faldet for dette enestående og helt igennem FANTASTISKE forslag!

7a633acd.jpg

e2338ab6.jpg

Ps. Dette har på ingen måde relation til bryllupsklar.dk - det er udelukkende ment som et sjovt forslag, skabt i en sen nattetime efter et par timers skæg og ballade med nogle søde zillaer! :wink:

Jeg synes altså de er skønne :) har lige lavet en med "daniel", og når kvaliteten bliver testet når den kommer hjem og så bestiller jeg en BK!!!! (gad vide hvad Vistaprint tænker når vi er så mange brude, der bestiller dem her, hahaha)

:jul10:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så er den her... I :heart: Bryllupsklar-badgen!

post-53563-0-80386500-1322950138.jpg

post-53563-0-80180900-1322950131.jpg

Jaja, printeren er ved at løbe tør for sort blæk, så skriften blev grå. Og hjertet har måske en lidt underlig facon. Men for fanden hvor lavede jeg den hurtigt!

JEG HAR LAVET FEJL!!!!!!!!!!!!!!! Argh, jeg går i seng! Selvom "I love LOVE Bryllupsklar" vel egentlig bare virkelig viser sine sande følelser?

Du har jo så ret. Det må være din underbevidsthed der har taget over og lavet et badge der truly viser hvordan du har det

Og det er faktisk lidt uhyggeligt, når man tænker over det :biggrin:

omfg.jpg

DET ER JO GENIALT DET DER!!!!!!

Og skid da hul i den er grå.. Og fuck det faktum at hjertet er overflødigt i og med du har skrevet "I Love"

JEG GENTAGER:

Det er GENIALT det der!!

Og så vil jeg gerne lige påpege at trods at NBN84 kom med ideen, så var det mig der kom med den visuelle ide!

Jeg vil ozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ha en badge!

Men ikke til 300kr!

Okay, du må også få en gratis... jeg kan selvfølgelig godt se, at der ikke er nogen, der skal snydes :biggrin:

Carina - du må sælge ideen til Ki - måske hun kan oprette en lille BK shop og sælge dine badges!

Hvem kan leve uden sådan en?? Ja jeg spørger bare!

Ja, et godt spørgsmål! Og jeg må da kunne tjene pengene ind på min badge maker!

Kirstine må gerne få min bagde... For det er sandt, det var hendes idé...

Men så SKAL du også love at gå med den, som jeg ville...

Nu føler jeg lidt, at du i virkeligheden ikke vil have min badge, og derfor skynder dig at sige: "Skynd dig at give den til Kirstine, for det var også hendes ide så slipper jeg nemlig for den" Men HA, så let slipper du ikke! :sm:

Og ja, den er genial den bagde dér!!!

Nåh okay, det hjalp lidt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer