JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

384 posts in this topic

Hov, her har jeg vist ikke været forbi før... Hold da op, hvor er det en SMUK kjole og den sidder bare gudeskønt på dig! Jeg var nødt til at vise den til min H2B - han var også vild med den! :heart:

HVOR ER DU FANTASTISK SMUK... Jo det skulle råbes...:-)

Hvor er dine kjole skøn og sidder da SÅ flot...

Lækre invittioner.. Rigtig fine detaljer..:-)

Sikke nogle flotte invitationer, og en fantastisk kjole! Den fremhæver din smukke figur på en god måde, og jeg elsker stilen :)

Du er helt absurd smuk - kan kun sige wauw wauw wauw :loveboard:

Hold nu op en smuk kjole

Smuk med smuk på!!

Rigtig godt valg af kjole. Den ser SÅ flot ud på dig.

Og thumbs up til lækre invitationer! :thumbsupsmileyanim::respekt:

:a1221: ÅÅÅHHH Hvor er i bare søde alle sammen!!!! Bliver jo helt rørt over alle jeres SUPER super søde og alt for dejlige kommentar -- Nu er jeg da på ingen måde i tvivl, om det nu også er den rigtige kjole for mig! :7himmel: .. ih bliver bare så glad i låget over jeres kommentar TUSIND TUSIND TAK!!! :kiss::thanks: :thanks: :thanks:

0

Annonce ♥

!!!!! KUN 22 DAGE TIL BRYLLUPPET!!!!! :a1221: :a1221: :a1221: :a1221:

Det er totalt surealistisk, at man har planlagt noget i 1½ år - og nu er det altså bare lige om lidt!! :7himmel: :7himmel:

Har fået nyt arbejde, så derfor har jeg forsømt her zillaer herinde.. men jeg vender snart tilbage - mere klar til at blive gift end nogensinde før :wink::a1221: :a1221:

0

Annonce ♥

OOOHH MY GOD!!! KUN 15 DAGE TIL BRYLLUPPET!!!! :blink:

Det er jo fuldstændig vanvittigt, som tiden går hurtigt lige pt. .. og jeg er jo TOTALT bagud med opdateringerne herinde.. :blush:

Kort sagt:

- Vi har nu begget fået vores polterabend - og de var begge helt fantastiske!! Overraskende, hyggelige, sjove og selvfølgelig fyldt med alkohold og skønne mennesker!! :lol:

- Min H2B har hentet sit tøj i går.

- Var til møde med fotografen i dag - og EJ hvor jeg glæder mig til at han skal tage vores billeder! Han virker SÅ profesionel og har totalt styr på det! :thumbsupsmileyanim: Vi var også idag, ude og selv tage billeder af vores location til de "traditionelle" bryllupsbilleder - og vores fototgraf kunne heldigvis, ligesom os, se rigtig mange muligheder i stedet!!

- Jeg skal hente min kjole på onsdag!

- Har endelig fundet et strømpebånd der passer til min undertøjsserie..

- Vi mangler en del småting endnu( Kirkehæfter, gæstegaver, mails til feststedet osv..).. men det kommer vel... :blink:

- og bordplanen! Den skal laves om IGEN igen igen...

- Mangler svar fra to gæstepar endnu - og der er senest svar i morgen..!

- Vores bryllupskagesmagning gik SUPER godt, og vi kunne heldigvis blive enige om "fyldet" ret hurtigt - tror folk bliver noget overraskede :fløjt:

-Der er dog lidt panik omring min søsters kjole. Den skulle sys af hende, der syede min brudepigekjole til min søsters eget bryllup. Men kjolen er langt fra færdig - og min søster (og jeg) er lidt bange for, om den nu også bliver pæn nok. Min søster er lidt kræsen ang kjoler - og vil helst ikke ligne en lille pige på 5 år - hvilket man jo godt forstår - Men hvis kjolen ikke snart bliver færdig, har jeg en søster der går i pank og kommer nøgen til brylluppet.. (y) .....

- i morgen, skal jeg ned og ha lagt en prøve makeup - bare så min kusine ved, hvordan min hud er at arbejde med.. OG så skal jeg lige ha afleveret de sidste (lidt pinligt, at de ikke kommer ud før - men jeg har ikke haft tiden.. :blush: ) indbydelser til vielsen og receptionen.

Men jeg sidder her og kan nærmest ikke helt forstå, at det er lige om lidt, at al vores planlægning går op i en større enhed! Jeg glæder mig HELT VANVITTIGT til at skulle holdes vores livs fest :loveshower: - men samtidig er det da også lidt skræmmende, at det hele bare "slutter" (forstå mig ret!) om små 15 dage.. .. gad vide hvilken hobby man så skal give sig i kast med :tunge:

Edited by JanneHoe
0

KUN 1 DAG TILBAGE!!!! I MORGEN SKAL JEG GIFTES!!!! :loveshower:

Og ja, jeg har jo på ingen måde fået opdateret jer zillaer godt nok herinde :blush: Men arbejdet og planlægningen af liiige det sidste op til brylluppet har bare gjort, at jeg ikke har haft tiden til at komme på BK og skrive... men bare rolig, i bliver ikke snydt for beretning eller billeder!

Og nu sidder jeg har og førsøger mig, at skrive på tastaturet med de fineste nye (og lidt længere end normalt) negle - Det er ikke altid lige nemt, at være så fin på fingrene.. hi hi..

Men i det store hele så tror jeg at vi har fået godt styr på det hele - heldigvis.

Det eneste der er lidt usikkert, er om min H2B for sat nogle fødder på den fine store ramme, som vi bruge til receptionen, til at få taget billede af gæsterne i. Han har travlt på arbejdet, og har bare udskudt det hele tiden, så kryds fingre for at det lykkedes!

Og så er der nogle ting, som vi har skåret fra - enten fordi det blev for omstændigt, eller også fordi vi har været for pressede.... Men jeg har det helt fint med hvordan det hele er endt ud med. Jeg fortryder ikke noget, og håber bare at jeg kan nå at få slappe af, selvom der er en masse sidste ting der skal ordnes!

IIIIIIHHHHH HVOR JEG ALTSÅ BARE GLÆDER MIG TIL AT BLIVE GIFT I MORGEN!!!! :heart:

Håber bare at vejret blive noget bedre i morgen :pokey: - ellers vil det godt nok være træls!! :boohoo:

Kryds fingre for at solen kigger frem i morgen kære Zillaer :happy:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

HVOR ER DET BARE VIDUNDERLIGT AT BLIVE MØDT AF ALLE JERES LYKØNSKNINGER HERINDE :loveshower: :loveshower: :loveshower:

TUSIND TAK!!! :kiss: :kiss: :kiss:

... Men nu har jeg vidst forsømt BK længe nok - så nu må det være tid til en beretning af den helt store dag og liiiige lidt billeder :lol:

0

Dagen var helt FANTASTISK hele vejen igennem!!

Der var ikke en finger man kunne sætte på noget, for det hele (1,5 års planlægning med blod, sved og tårer) - gik lige pludselig op i en højere enhed! Og vi var hele dagen SÅ taknemmelige over at alle de mennesker der var mødt op, for at fejre os - bare gav den mest fantastiske glade stemning og gode humør. Og det gjorde bare dagen HELT perfekt!!

Dem af jer, som allerede også er Fru'er, ved hvad jeg mener, når jeg siger at man pludselig løber tør for ord....!!!

Man er totalt overvældet over det hele, hvor lækkert bryllupskagen smager, hvor ligegyldigt det er med skyer på himlen, hvor vidunderlig rørende en tale præsten holdte for os, hvor smukke vores gæster var klædt, hvor vidunderligt musikken lød til festen, hvor rørt man bliver ved taler der kommer fra hjertet, hvor himmelsk en menu man fik, hvor pragtfuldt det var at danse brudevalsen, hvor meget det kilder i maven når ens MAND kysser dig i kirken!! Og ikke mindst hvor vidunderligt fantastisk det var at dele hele denne smukke smukke dag, med alle der står os nær af familie og venner!

Det er en helt UBESKRIVELIG fornemmelse og oplevelse at blive gift.... Og hvor ville jeg ønske man kunne stoppe tiden, og bare forblive til festen!! Dagen går SÅ hurtigt, men vi nød hvert eneste sekund og nød virkelig at være Hr. og Fru. Aagaard :heart: :heart:

Og selvfølgelig skal I ha lidt billeder fra dagen.. vi har indtil videre "kun" fået 41 billeder fra vores UTROLIGT DYGTIGE fotograf!! (bare så ventetiden ikke bliver alt for lang)

Vi kan virkelig kun give ha de VARMESTE ANBEFALINGER!! Martin Appelpark :thumbsupsmileyanim::respekt::thumbsupsmileyanim:

Men her er lidt fra dagen til alle de nysgerrige!

post-52564-0-83914700-1348768311.jpg

Man er vel Fars pige!

post-52564-0-47638100-1348768392.jpg

Min lækre lækre og lidt nervøse Mand!! (til venstre ;) )

post-52564-0-04751700-1348768456.jpg

post-52564-0-97739200-1348768542.jpg

post-52564-0-50297400-1348768582.jpg

Ja, man glemmer vist at der er fotograf på.. hi hi..

post-52564-0-46512400-1348768615.jpg

0

Annonce ♥