JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

387 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Update...

Jamen altså, hvor er det bare aaaalt for længe siden jeg har opdateret jer Zillaer herinde... :oops: Men jeg har for nyligt fået et nyt arbejde, og opstarten tager meget fokus og energi.. så... Men det er ikke ensbetydende med, at bryllupsplanlægningen står stille :wink:

Vi var igår inde og se vores vielsesringe for første gang (de skulle designes, så vi havde kun en skitse af hvordan det færdige resultat). Og de var bare SÅÅÅÅÅÅ smukke!! :loveshower: :loveshower: Det var SÅ vildt at åbne æsken med de ringe vi skal bære resten af livet! De er bare helt perfekte og lige vores stil! Men begge vores ringe skal lige laves et halvt nummer større, så vi må vente lidt endnu med at får dem - men ej, hvor er de bare ventetiden værd! :heart: .. og nu tænker I nok - "Vi vil se billeder".. Men har lovet min H2B at ingen må se ringene, før brylluppet.. så i må vente lidt endnu... :wink:

Derudover, så må vi igang med bordplan nr. 5 nu...For min H2Bs faster og hendes kæreste er gået fra hinanden - så nu er vi "nede" på 65 gæster og endnu engang lidt rykken rundt på bordplanen... :tunge:

Ellers går vi bare og venter på at blive kontaktet af vores feststed (Hotel Prindsen i Roskilde) - så vi kan få sat et møde op omkring menu, festen, blomster, overnatning og alle de andre ting der også lige skal være styr på..

Men vi nyder at vi snart skal giftes :heart: ... og der er kun 4 måneder og 2 dage til!! Fuldstændig vildt at tænke på :a1221:

Håber I har nogle dejlige søndage derude kære Zillaer :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lyder det dejligt med ringene. kan lige forestille mig den fantastiske følelse :loveshower:

puha kender godt det med bordplanen.. vi har også et par der lige er gået fra hinanden, så nu skal der også rykkes en del rundt. Det er noget af et puslespil :wink:

God søndag til dig også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh dejlig tråd du har her. :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er vild med jeres STD kort, elsker simpelthen de koncept med billederne - flot arbejde. Oså jeres monogram er da lige i øjet, fedt at jeres efternavn også er representeret.

Jeg er lidt øv med ikke at se dig i KJOLEN, men en JA er jo som regl altid flot, og den model du har valgt :thumbsupsmileyanim:

Det er da fedt at kunne komme til bryllup i SriLanka, og så også få en super flot Sari på wow, er vist en anelse misundelig. I ser super godt ud!

Og fine sko du har fundet dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejde Arbejde Arbejde... :blush: Min H2B og jeg arbejder næsten non stop for tiden, så planlægningen af brylluppet går ikke så hurtig..

Dyrt bryllup koster mange penge - penge får man ved arbejde - og arbejdet tager tiden fra alt den hyggelige tid man ellers har sammen.. Men det bliver et helt fantastisk bryllup :heart: - så det er alt arbejdet og den mangelende tid værd... :wink:

.. Men det stresser mig lidt, for jeg vil aller helst ha vores invitationer ud. sådan midt juni...

Og her i næste uge skulle vi meget gerne modtage en mail fra feststedet, så vi kan komme op til dem og aftale detaljerne til festen med dem. Glæder mig ret meget til at se, hvad de ellers kan tilbyde...

Og så NY BORDPLAN.... for 5.gang... :fløjt:

Min H2B har fået ny makker på arbejde, og han har inviteret os til sin 30 års fødselsdag - og min H2B ud at grille, en dag jeg arbejde sent... Så nu snakker vi om, at få yderligere to gæster med til brylluppet... Min H2B bruger lige for tiden mere tid med sin makker end med mig... ( :boohoo: jeg har ret sene arbejdstider..), de snakker jo om alt, og bruger døgnets små 11 timer på hinanden - hver dag! .. Og til brylluppet har de været makkere i små 8 mdr. så...

Og så yderligere har min H2Bs gode kammerat (som er inviteret som single, fordi han ikke er i et fast forhold (bor sammen) ) - spurgt om ikke vi ville invitere hans kæreste med, for hun blev aldrig inviteret med til nogle af de ting, som han skal til. Men nu skal de flytte sammen, så om ik vi ville overveje, hans kæreste som gæst.... :blink:

Mine forældre har fortalt at de har sørget for kørsel for os hele dagen - Og det var en rigtig dejlig hjælp :7himmel: Mine forældre er så dejlige og hjælper os rigtig meget, med alt hvad de kan :7himmel: Så i princippet, de penge vi selv har sparret på kørsel - kan vi bruge på de tre ekstra gæster.....

SÅ nu har jeg været igang med bordplanen igen igen... Og det var jo slet ikke fordi at vores bord 6-7-8 i forvejen var ret svære at sammensætte.. så nu har jeg lavet endnu et udkast til bordplanen, så må vi se om den kan godkendes af H2B i aften (mens jeg er på arbejde.. :huh: .)... Smider lige et billede op..

post-52564-0-23219500-1337772897.jpg

Og har lige set på TO DO listen... Gæstegaver...! dem havde jeg helt glemt.. :oops:

Der venter os (nok mest mig) nogle lettere pressede dage i de næste små 4 måneder...

ville virkelig ønske at jeg kunne trylle færdig produceret hjemmelavede ting frem :help: :fløjt:

Håber ellers at i skønne Zillaer nyder solen - jeg nyder en skøn halv fridag med lidt vasketøj, bryllupsplanlægning og solen i baggården :)

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj, en flot dug det ligger på, er så vild med det design :biggrin:

Awww du lyder til at have meget travlt altså :( Er det noget vi kan hjælpe med?

Har du prøvet bordplans-programmet herinde? Jeg synes faktisk, det er ret godt :)

Hvor er du sød, at det er dugen du ligger mærke til :kiss: Det er en Susanne Schjerning dug - er selv også ret glad for hendes design..

Åh ja hjælp :blush: ... jeg tror at lige nu skal der besluttes hvordan vores invitationer endeligt skal se ud - om det skal være den ene eller anden model - og der findes jo bare såååå mange fine. Har også være på Mette Holms hjemmeside www.toomuchtulle.dk - hun laver også bare nogle rigtig fine nogle.. Så det er nok mere beslutnings kunst vi er ude i... :blink:

Men faktisk, så med print af invitations teksten - trykker i det bare på en almindelig printer eller får i det trykt nogle steder??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. jeg havde lige brug for at få tankerne ud på karton.. så her kommer en virkelig virkelig grov skitse i de fuldstændigt forkerte farver :blink: :fløjt: - men det er ideen vi går efter.. Og H2B har godkendt det :biggrin: , så nu skal materialerne indkøbes og detaljerne finpudset... og så lige teksten.. :tunge:

Og tag jer ikke af det rodede look - det gik stærkt, for det er langt nemmere at forklare hvordan man tænker - når man kan klippe det i karton :wink:

Forsiden - sort baggrund - guld monogram (og ingen snor)

post-52564-0-28064200-1337808692.jpg

Venstre side : selve invitationen i råhvid med sort tekst, og med olivengrøn smal kant.

Højre side: 4 kort - Praktiske informationer/ Adresser & Kort / Bryllupsønsker / Response - i råhvid med sort tekst, og med olivengrøn smal kant og bagside. Olivengrønt bånd på "lommen".

post-52564-0-39868900-1337808777.jpg

Bagside: guld stempel : Made with love

post-52564-0-01179900-1337808795.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du nyder en halc fridag, trods de hjemlige ting der skal laves, så har du jo fri.

Jeres skitse til invitationen ser da godt ud. Nu er der ikke så langt til det færdige produkt. Vi brugte vist mest tid på at bestemme udseenet på dem, samt teksten indeni, da det var på plads gik det stærkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du sød, at det er dugen du ligger mærke til :kiss: Det er en Susanne Schjerning dug - er selv også ret glad for hendes design..

Åh ja hjælp :blush: ... jeg tror at lige nu skal der besluttes hvordan vores invitationer endeligt skal se ud - om det skal være den ene eller anden model - og der findes jo bare såååå mange fine. Har også være på Mette Holms hjemmeside www.toomuchtulle.dk - hun laver også bare nogle rigtig fine nogle.. Så det er nok mere beslutnings kunst vi er ude i... :blink:

Men faktisk, så med print af invitations teksten - trykker i det bare på en almindelig printer eller får i det trykt nogle steder??

Haha, ja, er også helt pjattet med hendes design nemlig :)

Du er kommet et godt stykke allerede nu kan jeg se, og har lavet en virkelig god skabelon! Super! Men ja, når der er så mange muligheder, er det som om, at det bliver endnu mere svært at beslutte sig.

Vi printede bare invitationsteksten på vores printer - havde købt noget kopipapir i kraftigere kvalitet, der også "skinner" en smule, det blev faktisk virkelig flot, og stor forskel fra det almindelige kopipapir.

Og så ellers ikke et ord om, hvor meget jeg måtte i kamp med vores printer, der tager papiret forkert ind, så det ofte bliver skævt printet! :pokey::rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer