JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

381 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hvor er du bare smuk i den kjole

elsker sash´et :a1221:

Ligner min fuldstændig i blonden og og snittet. Min har bare ikke det store cremefarvet bånd - det ligner et i har bundet rundt om?

Så lur mig, du har købt den samme kjole som mig - Justin Alexander 8557.... :7himmel: Din gode smag kan jeg ikke klandre dig for :tunge:

Super smuk kjole! Wow!!!! Du bliver så smuk

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaantastisk kjole!!!! Det er jo bare KJOLEN - hvor er I er smukt par

Tillykke med købet.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg eeeelsker blonder - de kunne bare ikke rigtig lide mig .. :tunge:

Fantastisk smuuuk kjole!!! Du ser rigtig smuk ud i den, godt valg!!

Den er super flot til dig

Hvor er du bare smuk, tillykke med den

Meget meget smuk kjole. den sidder rigtig flot på dig.. kan godt forstå du stråler så meget.

Tillykke med købet

Super flot kjole til dig :biggrin:

Den er som skabt til dig :-D

Meget smuk kjole, den er pæn til dig :fløjt:

Virkelig flot kjole Du ser så smuk ud i den :cheerleader3:

Glæder mig til at se dine STD kort når du er færdige med dem

Fantastisk fantastisk smuuuuk kjole.......BLONDER I LOVE IT !!!! Du ligner jo en solstråle i den......så forstår godt dit valg...... :loveshower:

smuk smuk smuk smuk kjole

Super smuk kjole, du har valgt

Smuk kjole men nu æælsker jeg også blonder :blush:

Kan godt forstå du valgte kjolen. Den er virkelig smuk og du stråler jo i den

Virkelig smuk kjole

Ihh!!! Elsker altså bare den kjole! Og især på dig

Meget flot kjole!!! Kan godt forstå du synes 4 måneder er længe - jeg svaner i hvert fald min!

Rigtig smuk kjole, jeg elsker blonder og hvor ser du bare glad ud :loveboard:

Fantastisk smuk kjole på en smuk kommende brud :D

Tillykke med købet :D

Uh godt jeg nåede det - SIKKE EN SMUK KJOLE!!!!

:loveshower:Ååårrh!! Hvor er I bare skønne alle sammen! :kiss: TUSIND TAK for jeres kommentar om kjolen - det varmer mig bare SÅ MEGET!! :loveshower: (Har så lige måtte slette en pænt del af jeres søde smileys) Jeg er bare SÅ lykkelig over at ha købt den kjole, og efter at ha læst jeres skønne kommentar, var jeg ikke et sekund i tvivl! For dem af jer der allerede har købt jeres kjole, må kende til det øjeblik hvor man bare kommer så meget i tvivl om, det nu også er den rigtige kjole - om ham nu også syntes den er flot - om man nu har brugt for mange penge - og om det nu virkelig også var liiige den kjole man helst ville ha... Men er nu helt sikker - MIN KJOLE ER PERFEKT TIL MIG :7himmel:

Men må hellere fjerne billedet i dag, så min H2B ikke ser den ved et uheldigt tilfælde..

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der ingen vej uden om...!

Jeg har i længere tid manglet guldmaling til vores STD, og fik ENDELIG købt det i går...SÅ pinligt, at jeg ikke har kunnet taget mig sammen før - og ikke fordi at jeg ikke glæder mig til brylluppet, for det gør jeg!! - men virkeligheden (læs mit arbejde) krævede bare alt for meget af mig, så overskuddet har ikke være der... :blink:

Men nu er jeg klar og går igang denne weekend :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har slet ikke set din tråd før, men nu har jeg lige læst samtlige indlæg - og hvor er du bare inspirerende :kiss:

Super fede STD´er - elsker som de andre også dine krusseduller!

Dejlig tråd med masser af glæde og begejstring, jubii! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se std kortene :)

Et spørgsmål, hvordan sætter du sejlene på når nu du har fortrykt dem? syntes det er en god ide man kan det nemlig :)

Glæder mig til at følge din planlægning herinde :)

Jeg bruger dobbeltklæbende tape :wink: Mit nyeste ynglings produkt!! :lol: .. Jeg fik nemlig et godt tip, om at lave alle stemplerne på en gang på et stykke bagepapir. For så ville man ikke ødelægge en hel STD, hvis stemplet blev grimt....

Et lille billede..

post-52564-0-25935700-1329559971.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot :) er lige præcis sådan nogle jeg sad og lavede et udkast til i går :) og nu da kæresten så jeres var han da helt enig i at de bliver flotte vores også :)

Havde en lille ide om at det nok var dobbeltklæbende tape, har efterhånden set at det er uundværeligt i disse diy projekter :)

Du får lige sådanne en :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare fine! fortryder næsten helt jeg ikke valgte billede-modellen til vores STD :wink:

Tak.. :hug:

Super flot :) er lige præcis sådan nogle jeg sad og lavede et udkast til i går :) og nu da kæresten så jeres var han da helt enig i at de bliver flotte vores også :)

Havde en lille ide om at det nok var dobbeltklæbende tape, har efterhånden set at det er uundværeligt i disse diy projekter :)

Du får lige sådanne en :BKSTREET:

:thanks: .. er glad for at kunne hjælpe med at overbevise din H2B

( jeg brugte samme trick med min :tunge:- Har fået ideen fra Mette Holm :loveboard:

Ej de er SUUUUPER fine, så flotte!!!! :thumbsupsmileyanim::super::BKSTREET:

:thanks::hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer