JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

381 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

NEJ NEJ NEJ, - I må da ikke lave dem om til FOTOS :pokey: Som de er, er de da bare nogle af de mest nuser, søde, personlige STD jeg har set ever :cheerleader3::loveflag: :loveflag: :loveflag:

Og så synes jeg den lyse baggrund er mest klædelig :wink:

Hi hi, ej de bliver nu lavet om -HAHA- - Men tak :) - det var jo bare en hurtig stregtegning, som kunne illustrere det mere tydeligt for med H2B :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, ej de bliver nu lavet om -HAHA- - Men tak :) - det var jo bare en hurtig stregtegning, som kunne illustrere det mere tydeligt for med H2B :wink:

Må jeg så ikke få dem hvis vi ikke laver surprise bryllup? :rolleyes::cheerleader3:

Hi hi.. du kan sende mig en PM med din post adresse, så sender jeg dem til dig, når jeg er færdig med at burde den :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står den snart på bryllupsmesse i Bella centeret, og jeg er nu noget spændt på, hvad man skal forvente :rolleyes: ... Håber jeg finder en masse gode ideer.. og ikke bliver dybt forvirret over alle de mange ting og tilbud derinde.. :blink::wink:

0

Del dette indlæg

Forstår godt du glæder dig.....håber du melder ud om der ha været noget at komme efter..... :loveshower:

Den i Ålborg kommer den første weekend i feb. og der skal vi måske til KBH og så kan jeg jo ikke komme dertil.....men jeg har også tænkt om der er meget at komme efter....når man har valgt kjole og sted osv...... :a1221: Det er nok for at sige til mig selv at jeg ikke går glip af noget... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Forstår godt du glæder dig.....håber du melder ud om der ha været noget at komme efter..... :loveshower:

Den i Ålborg kommer den første weekend i feb. og der skal vi måske til KBH og så kan jeg jo ikke komme dertil.....men jeg har også tænkt om der er meget at komme efter....når man har valgt kjole og sted osv...... :a1221: Det er nok for at sige til mig selv at jeg ikke går glip af noget... :fløjt:

Jeg skal nok give en update, når vi har været derinde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahh, hvor er de fine. Hvor har du købt dem henne? :lol:

Tak - De er købt på Ebay til ca. 340kr (lidt dyrt, men inc. fragt fra England).. Vi skal kun bruge 65, men de var pakket i bundt af 50 - så nu har jeg 100 små søde æsker :blink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har du jo nogle til små fødselsdagsgaver og julegaver :lol:

Er blevet ret hooked på favor bokses, så tror jeg skal ind og lure i dag!

Det var også hvad jeg tænkte.. :biggrin: Vores hed " 50 luxury black wedding favour gift boxes & lid" ... Og du kan få dem i mange farver derinde :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine....og altid godt med lidt ekstra......det kommer til at se flot ud :loveshower:

Super fine æsker.. :)

(Omend en smule dyre.. :blink: Det kan godt svare sig at "kigge sig omkring" på Ebay - HER kan du få 100 sorte æsker med låg til ca. 180kr inkl. fragt :) )

Tak :wink: .. Ja med lidt flere, er der også mulighed for at lave flere forskellige udkast, uden at man skal passe på :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer