JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

381 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så du skal giftes i Sct. Peders kirken. Er fra Slagelse og døbt i Sct. Peders - desværre ikke konfirmeret. Men ELSKER Sct. Peders, synes den er så smuk og mere intim end de andre kirker i Slagelse. :a1221:

Ja, vi fik løst sognebånd til en af præsterne i Sct. Peders - også af den grund at jeg kunne bedre se at Kirken passede til os, og ikke mindst vores bryllup :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

og super fedt at din H2B formåede fuldstændigt at slå benene væk under dig og overraske dig med at gå på knæ, selv om du egentlig godt viste det... Godt klaret H2B :respekt:

Rigtig smuk ring, med en sød historien og kan godt lide at der lige er blevet tilføjet "jer" til den.

Stemmer også for billede af STD-kort :wink:

God jul :jul7:

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

og super fedt at din H2B formåede fuldstændigt at slå benene væk under dig og overraske dig med at gå på knæ, selv om du egentlig godt viste det... Godt klaret H2B :respekt:

Rigtig smuk ring, med en sød historien og kan godt lide at der lige er blevet tilføjet "jer" til den.

Stemmer også for billede af STD-kort :wink:

God jul :jul7:

Tak og glædelig jul til dig også :xmas: ... Ja, jeg bliver også bare så glad og rørt, når jeg tænker på da han friede - det var bare så sødt og helt perfekt :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan kan det være at I vælger at holde festen i Roskilde når I skal giftes i Slagelse. Tænker bare at der jo er rigtig mange gode feststeder i Slagelse og omegn. Men I har måske et specielt forhold til Roskilde ?i

0

Del dette indlæg

Hvordan kan det være at I vælger at holde festen i Roskilde når I skal giftes i Slagelse. Tænker bare at der jo er rigtig mange gode feststeder i Slagelse og omegn. Men I har måske et specielt forhold til Roskilde ?i

Vi valgte Prindsen af flere årsager, men mest af alt fordi stedet er perfekt til os og vores fest :)

0

Del dette indlæg

Wuup Wuup!! :cheerleader3: Nu har jeg endelig fundet vores monogram... og min H2B har også godkendt det. :loveshower: Det SUPER fede ved dette monogram er, at vores efternavn også er repræsenteret - Altså Janne Nicolai Aaggard :a1221: Så lækkert at være det lille skridt videre :)

post-52564-0-15737200-1325015054.jpg

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til, endnu engang!! :loveshower:

Jeg glæder mig til at se alle dine fine ideer. :)

Super flot monogram! HVor og hvordan skal det bruges?

Taak! er også bare super glad for det :biggrin: Regner med at det skal bruges på vores STD, invitationer, menukort, kirkehæfte... kortsagt på så meget som muligt :wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Wuup Wuup!! :cheerleader3: Nu har jeg endelig fundet vores monogram... og min H2B har også godkendt det. :loveshower: Det SUPER fede ved dette monogram er, at vores efternavn også er repræsenteret - Altså Janne Nicolai Aaggard :a1221: Så lækkert at være det lille skridt videre :)

Wow, hvor er det smukt! Har slet ikke tænkt tanken at efternavnet kan inddrages også :) hvordan har du fundet/lavet det? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, hvor er det smukt! Har slet ikke tænkt tanken at efternavnet kan inddrages også :) hvordan har du fundet/lavet det? :)

Det var faktisk også ved et tilfælde, at min H2B så det :wink: ..og så blev det endnu mere sikkert at det skulle være det :heart: .. Jeg fandt det inde på bryllup.dk - der har de en hel side med forskellige bogstavgrupper af monogram sammensætninger... Derefter gemte jeg billede på computeren og rettede det til.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Det var faktisk også ved et tilfælde, at min H2B så det :wink: ..og så blev det endnu mere sikkert at det skulle være det :heart: .. Jeg fandt det inde på bryllup.dk - der har de en hel side med forskellige bogstavgrupper af monogram sammensætninger... Derefter gemte jeg billede på computeren og rettede det til.. :rolleyes:

Super smart :) vil prøve det samme en dag :)

0

Del dette indlæg

Sikke et fint monogram og dejlig ide, at efternavnet også er repræsenteret i det :biggrin:

Jeg har selv lavet vores monogram, men indtil videre har jeg slet ikke fået det brugt.

Det blev for meget på invitationerne, men regner da med, at det skal bruges på bordhæfter, bryllupskage, takkekort osv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og er meget i tvivl om hvordan vores STD skal laves :unsure: ... Har ikke brugt tid på dem her i julen, men kender i det, at man ikke helt er tilfreds med en beslutning -Især når man skal lave tingene selv. :blink:

Tvivlen går ud på farven af bånd, og selve designet at STD... Får jo alt for mange gode ideer herinde fra, så det er lidt svært at vælge... :unsure::wink:

0

Del dette indlæg

Har brug for lidt hjælp... er gået rimelig meget i hårdknude med vores STD... :unsure:

Jeg har lavet nogle MEGET grove skabeloner - og den meget barnlige tegning skal forestille en fotostrimmel med rigtige billeder af os ( vi har bare ikke fået taget billederne endnu).

Monogrammet skal selvfølgelig ikke tegnes i hånden, men printes på papiret...

Men kom med jeres kommentar... :)

Her er de to foregående skabeloner

post-52564-0-86015800-1325626620.jpg post-52564-0-24220900-1325626687.jpg

Og de sidst nye

post-52564-0-94743100-1325162186.jpg post-52564-0-57218500-1325162238.jpg

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Altså, jeg kan godt se det designet for mig, når det er færdigt, og jeg synes det er rigtig fint. Jeg ville ikke ændre noget i selve idegrundlaget.

Smukke STD...

Synes jeres monogram ser virkelig flot ud. Så jeg glæder mig bare til at se det færdige resultat :)

Tak :) Men hvilken en af ideerne er pænest?? ren sort baggrund eller sort og creme??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer