JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

381 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Iihh hvor er I søde - Tusind tak for hilsnerne :hug: ... Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag og aften :7himmel: .. Stille og roligt med lækker mad på restaurant, og "Kung Fu Panda 2" set fra sofaen :loveflag:

Hvor lyder det som en rigtig hyggelig kærestedag :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige endnu en ide til vores STD... Et guld stempel med et hjerte! :heart: ... Har lavet en prøve, for bedre at kunne se det i en helhed... :)

(blev nødt til at finde på noget andet, end at binde sløjfer (det kan man nemlig virkelig godt få mange problemer med :blink: )

I må lige se bort fra den sjuskede skrift og den malplacerede voksplet.. det er som sagt bare en prøve...

Det første er for helheden, og andet er stemplet tæt på - det blev lidt mørkt, men I kan sikkert godt forestille jer det :wink:

post-52564-0-31899200-1326485770.jpg post-52564-0-06406700-1326485802.jpg

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

NEJ NEJ NEJ, - I må da ikke lave dem om til FOTOS :pokey: Som de er, er de da bare nogle af de mest nuser, søde, personlige STD jeg har set ever :cheerleader3::loveflag: :loveflag: :loveflag:

Og så synes jeg den lyse baggrund er mest klædelig :wink:

Jeg er helt enig! sad lige og tænkte "nååårh" inden jeg opdagede at de "kun" var skitse :o

0

Del dette indlæg

NEJ NEJ NEJ, - I må da ikke lave dem om til FOTOS :pokey: Som de er, er de da bare nogle af de mest nuser, søde, personlige STD jeg har set ever :cheerleader3::loveflag: :loveflag: :loveflag:

Og så synes jeg den lyse baggrund er mest klædelig :wink:

Jeg er helt enig! sad lige og tænkte "nååårh" inden jeg opdagede at de "kun" var skitse :o

Hi hi.. er glad for at mine skitser kan få smilet frem... Og de er allerede blevet lovet væk til en Zilla herinde, når jeg er færdig med dem.. :) .. Men jeg mangler de rigtige billeder, men min H2B og jeg har haft ldt svært ved at finde tid til liiiige at få dem taget.. Håber dog at vores STD bliver sendt ud sidst i januar :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower::heart: 8 måneder til vi skal giftes!! :heart::loveshower:

(hov.. min countdown er vist indstillet forkert - men det er altså i dag ..)

- og det "fejrer" vi med at tage til bryllupsmesse i Bella centeret

(Selvom min H2B blev tilbudt at komme på jagtmesse, så havde han jo lovet mig at tage med til.. og han turde vist ikke slippe mig løs derinde alene.. og med et dankort!!

:tunge: )

.... er så småt på vej ud af døren...

Rigtig god søndag til jer alle

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er bryllupsmessen (og et hyggeligt besøg hos et vennepar) overstået :loveboard: .... MEN EJ HVOR VAR DER MANGE TING AT KIGGE PÅ...!!

Det var en rigtig fin bryllupmesse i Bellacenteret - og faktisk ikke så mange mennesker igen, så det var dejligt at man ikke skulle "stå i kø" for at komme rundt.

Men man skal virkelig være gearet til at gå rundt og få ideer -for der er MANGE at få :o ... Jeg var glad for at vi faktisk er ret langt i vores egen planlægning - det tog meget af den "stressede faktor" af oplevelsen på messen. Men det var dog lidt irriterende, at nogle af sælgerene pressede så meget på, for at man skulle købe NU og få messe tilbud! :pokey: Det tager jo tid at beslutte sig.. :td:

Men i det store hele en rigtig hygge oplevelse med min H2B :rolleyes:

Jeg er til gengæld nu blevet meget klogere på hvilken stil brudekjole jeg kunne tænke mig, og han med sit tøj... Plus vi også fandt en god og meget dygtig guldsmed til vores ringe...

Så nu er vi da kommet lidt længere i planlægningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre! :) Jeg ville også gerne have været derinde, men vi havde desværre ikke så meget tid (og så kunne Leon vist heller ikke heelt se formålet med det :wink: ).

Der er jo flere messer endnu, så du må igang med overtalelses evnerne igen.. Nicolai mente, at han ville være en god stop klods for mig :wink: :fløjt:

0

Del dette indlæg

:loveshower: WUPIII SÅ ER DER BESTILT TID TIL DEN FØRSTE KJOLEPRØVNING!!! :loveshower:

Jeg glæder mig bare HELT VILDT!! Er SÅ spændt på hvilke kjoler der passer godt til mig!! (og min store numse (y) )

Det bliver Mor, søster og min rigtige god veninde, der skal med... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer