JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

381 indlæg i dette emne

Planlægningen går bare så godt i aften!! :biggrin: ... Vi er lige blevet ringet op af den musiker, som vi mødte på messen i bella centeret. Fordi han bare ville følge op på vores samtale... Men vi kom ham lidt i forkøbet, og havde allerede smug kigget på hans hjemmeside :fløjt:- og havde siden søndag tænkt, at han ville passer perfekt til vores bryllup......OG NU ER MUSIKKEN BOOKET!! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ENDELIG!! fik vi taget billederne som der skal bruges til vores STD.. Efter meget besvær med at låne oplader til vores gamle kameras batteri - for så at finde ud af, at billederne ikke blev særlig gode.. til at vi nu her i aften fik taget billederne med min iPhone... (Flot ikke bare at ha gjort det fra starten.. :blink: ) ..

Men nu kan jeg endelig komme igang med at redigere billederne - skære ud, og klippe til.. DET BLIVER SÅ SKØNT!! :cheerleader3:

(Elsker og sidde og nørkle med sådan nogle ting, også selvom det er lidt fabriksarbejde.. :fløjt: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg også lige læst i din planlægningstråd. Hvor er det nogle fine STD kort du får lavet og det er blevet nogle rigtg gode billeder.. Jeg var også på bryllupsmesse i Bella Center - dog uden h2b men med en veninde, så det satte lidt en dæmper på købene.

Men du ser jo ud til at have rigtig godt styr på det hele.. Glæder mig til at følge dig videre.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej,hvor spændende med kjoleprøvning! Hvor skal du hen, og hvornår?

Fedt med musikken! Dejligt at finde en, der er den helt rigtige. :loveshower:

Glæder mig til at se jeres std's. :) Er der egentlig nogen grund til, at i ikke bare sender nogle tidlige invitationer ud om en måned? (altså, andet end at de bliver helt vildt fede, og folk i familien ikke har set sådan noget tidligere? :wink: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super søde STD-kort .... rigtig mange, der bruger den ide herinde :) Lige et par kommentarer ..... teksten syns jeg måske, du skal rotere, så den kommer til at passe til den vej papiret vender :) Og ellers .... arhhh .... jeg må altså hoppe med på vognen sammen med et par af de andre .... jeg syns altså at tegningerne var SÅ søde, haha ..... den syns jeg jo, du/I skulle ha kørt videre med :P

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også lige læst i din planlægningstråd. Hvor er det nogle fine STD kort du får lavet og det er blevet nogle rigtg gode billeder.. Jeg var også på bryllupsmesse i Bella Center - dog uden h2b men med en veninde, så det satte lidt en dæmper på købene.

Men du ser jo ud til at have rigtig godt styr på det hele.. Glæder mig til at følge dig videre.. :thumbsupsmileyanim:

Tak Malene :) .. Ja, det var godt på bryllupsmessen :loveflag: ...sjovt at man skriver og "kender" folk herinde, men møder man dem i virkeligheden, aner man ikke altid hvordan de ser ud :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej,hvor spændende med kjoleprøvning! Hvor skal du hen, og hvornår? Jeg skal ind i house of brides 11/2.. og iiihh hvor jeg glæder mig :7himmel: Men håber på at jeg kan få endnu en aftale i hus den dag - så jeg kan se på flere... men nu må vi se..

Fedt med musikken! Dejligt at finde en, der er den helt rigtige. :loveshower: JA!! SÅ FEDT! Vi mødte ham på bryllupsmessen, og kemien var bare helt rigtig... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se jeres std's. :) Er der egentlig nogen grund til, at i ikke bare sender nogle tidlige invitationer ud om en måned? (altså, andet end at de bliver helt vildt fede, og folk i familien ikke har set sådan noget tidligere? :wink: ) ..Tja, godt spørgsmål Anke :wink: hi hi.. men vi sender STD ud (forhåbentlig d. 1/2, for vi har mange i vores omgangskreds og familie som rejser meget og planlægger i MEGET god tid.. Så for at sikre at så mange som muligt kommer med, så sender vi en STD ud, så folk kan sætte kryds i kalenderen - og så kommer invitationen små tre måneder inden brylluppet. Det giver mig også mere tid til at få dem lavet - og plus at mit arbejde er fyldt med eksamener for mine elever - så der er masser at tage fat på.. Gav det mening? :blink: :)

0

Del dette indlæg

Super søde STD-kort .... rigtig mange, der bruger den ide herinde :) Lige et par kommentarer ..... teksten syns jeg måske, du skal rotere, så den kommer til at passe til den vej papiret vender :) Og ellers .... arhhh .... jeg må altså hoppe med på vognen sammen med et par af de andre .... jeg syns altså at tegningerne var SÅ søde, haha ..... den syns jeg jo, du/I skulle ha kørt videre med :P

Tak Maria.. syntes ideen er bare så fin, og det passer godt, som et lille modstykke til resten af vores "tema" :) .. Uh SUPER tak :thumbsupsmileyanim: .. havde ikke lige tjekket det med rotationen.. det bliver ordnet med det samme :wink: ..... Ej, nu må i altså stoppe med de fjollede stregtegninger :biggrin::tunge::sm::tunge::biggrin: .. Gad vide om der er flere der skal have et kopi af den lille tegning :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej,hvor spændende med kjoleprøvning! Hvor skal du hen, og hvornår? Jeg skal ind i house of brides 11/2.. og iiihh hvor jeg glæder mig :7himmel: Men håber på at jeg kan få endnu en aftale i hus den dag - så jeg kan se på flere... men nu må vi se..

Fedt med musikken! Dejligt at finde en, der er den helt rigtige. :loveshower: JA!! SÅ FEDT! Vi mødte ham på bryllupsmessen, og kemien var bare helt rigtig... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se jeres std's. :) Er der egentlig nogen grund til, at i ikke bare sender nogle tidlige invitationer ud om en måned? (altså, andet end at de bliver helt vildt fede, og folk i familien ikke har set sådan noget tidligere? :wink: ) ..Tja, godt spørgsmål Anke :wink: hi hi.. men vi sender STD ud (forhåbentlig d. 1/2, for vi har mange i vores omgangskreds og familie som rejser meget og planlægger i MEGET god tid.. Så for at sikre at så mange som muligt kommer med, så sender vi en STD ud, så folk kan sætte kryds i kalenderen - og så kommer invitationen små tre måneder inden brylluppet. Det giver mig også mere tid til at få dem lavet - og plus at mit arbejde er fyldt med eksamener for mine elever - så der er masser at tage fat på.. Gav det mening? :blink: :)

Det giver fint mening. :wink:

Så spændende med kjoleprøvning!! Skal du til Taastrup? Der var jeg også, og var meget tæt på at finde min kjole der. Super godt sted!

0

Del dette indlæg

Så er "fabrikken" gået igang, og i går fik jeg lavet de fleste hjerte stempler til vores STD.. :-) ... Måtte dog stoppe efter at ha lavet 21, for tror ikke at den røg der blev udsent fra voksen var så pokkers sund, at indånde.. :-p

0

Del dette indlæg

Tak Malene :) .. Ja, det var godt på bryllupsmessen :loveflag: ...sjovt at man skriver og "kender" folk herinde, men møder man dem i virkeligheden, aner man ikke altid hvordan de ser ud :wink:

Hehe.. du har fuldstændig ret.. Det er lidt sjovt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der en lille update..

Jeg fik i går købt det lækreste undertøj til brylluppet!! :loveshower:

Det var bare det helt perfekte sæt, og jeg var jo på jagt efter BH-en, for jeg skal jo ud og prøve kjoler allerede på lørdag! (og så kan man bedre se om kjolen sidder rigtigt, med den rigtige BH under. Meeen det kostede også en smugle mere end jeg havde regnet med.. så små 1300 måtte jeg slippe.. men når man får sættet på, er det virkelig ALLE pengene værd! :biggrin:

(har sat det ind som link, i tilfælde af, at min H2B ikke umiddelbart kan se billederne)

http://uk.triumph.co...e%26size%3D000S

og her har vi så lige Helena Christensen i sættet.....

http://www.triumph.c...tr_s_ss2012.jpg

Derud over er jeg nået en hel del længere med vores STD.. (jeg dem har jeg snart være noget længe om, at få igang - men der har været rigtig mange ting der har taget fokus.. men nu skulle der være tid igen :wink:

Grundkortet er skåret til, fotostrimlen printet og skåret til, monogrammet skåret ud og klar som tryk skabelon og hjerteguld stemplerne er blevet trykt.

post-52564-0-20129100-1328347562.jpg

En lille milepæl for mig, så mangler jeg bare: at skære det cremefarvede karton til mellemlaget til og så sætte det hele sammen - og selvfølgelig skrive til og fra på. :blink::)

0

Del dette indlæg

:biggrin: :biggrin: :biggrin: WUUP WUUP!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

SÅ fik jeg da lige arrangeret endnu en kjole prøvning på lørdag! :bunny_4: :bunny_4: ..Så kl. 10.00 i House of Brides - lige lidt frokost - og så kl. 13.00 i Bride Fasion!!

SÅ heldigt at Bride fasion også havde tid... nu glæder jeg mig bare HELT vildt til at komme ind og prøve nogle kjoler :loveshower: :loveshower:

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer