Posted December 6, 2011 · Report post Hvad forventer i af gæsterne til jeres bryllup? Er der noget jeres gæster kunne gøre for at gøre jer rigtig glade til jeres bryllup, og er der noget de absolut ikke skal gøre? F.eks Ville i blive skuffet hvis de kom i en dresscode udenfor det i har skrevet i invitationen og forventer i taler fra jeres gæster? Skriv meget gerne også om andre emner og tanker end ovenstående. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Forventninger til gæsterne vil være at de har JA-hatten på og ser på dagen med positive øjne. Min familie har det meget med at rakke ting ned og ikke gå op i detaljer som fx. H2Bs familie og venner gør. Og som vi selv gør. Dresscoden er jeg ikke så bange for, ved hvad vi kan forvente af de fleste Noget jeg ikke er frisk på er den typiske ting med at male et maleri til brudeparret.. Har set det til alle bryllupper jeg har været med til og ja.. sagt ligeud, så gider jeg ikke have det hængende.. Men der vil komme et andet alternativ til billede Kan være der kommer mere, når andre skriver 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg forventer sådan set bare at folk er positive og glade. Og er klar til at feste og danse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg forventer nu også bare at vores gæster kommer og er glade og positive over at vi skal giftes ( ellers kan de sgu blive væk) Hvad angår dresscode, så ved jeg at stort set alle vores gæster vil møde op i pænt tøj, og at mine veninder, søster/svigerinde vil ha gallakjole på, men for mig betyder det ikke så meget hvad folk har på, jeg er mere til at bare skal ha det på, som man har det god med, bare det dog ikke er søndags habit hehehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg må nok tilstå at lige netop dresscoden håber jeg bliver opfyldt. Eftersom jeg har nogle i min familie som godt kunne finde på at møde op i jeans og t-shirt, og her taler vi vel at mærke om en 50 ´er generation, så har jeg skrevet at dresscoden er festligt, så håber jeg de selv forstår en hentydning. Mener også det er lidt for at vise os at de selv gerne vil gøre lidt ekstra denne dag for vores skyld, da vi jo bruger mange penge på festen. Men nu må vi se, kommer de i Jeans osv, så laver jeg altså ikke en bridezilla over det, vi kan nok godt have det sjovt alligevel :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Hvad forventer i af gæsterne til jeres bryllup? Er der noget jeres gæster kunne gøre for at gøre jer rigtig glade til jeres bryllup, og er der noget de absolut ikke skal gøre? F.eks Ville i blive skuffet hvis de kom i en dresscode udenfor det i har skrevet i invitationen og forventer i taler fra jeres gæster? Skriv meget gerne også om andre emner og tanker end ovenstående. Altså vi har ikke skrevet nogen dresscode i invitationen.. Men kæreste synes at alle skal have lov til at komme i det tøj de gerne vil.. men inderst inde har jeg lyst til at skrive i invitationen at folk gerne må dresse sig op.... Hvor tit er man lige gæst til et bryllup? Jeg har svært ved at kvinder kommer i sorte kjoler... det har jeg altså!! ... Så det ved mine veninder og min mor godt, de ikke skal komme i... Min ene svigermor (har to da kærestens forældre er skilt ;) )... Hun kommer højst sandsynlig i en sort kjole... Altså den er virkelig flot og festlig... men... gad godt lige jeg havde modet til at sige til hende at det har man ikke på til et bryllup.. Desuden håber jeg på at folk ved man heller ikke tager hvidt på!!... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg må nok tilstå at lige netop dresscoden håber jeg bliver opfyldt. Eftersom jeg har nogle i min familie som godt kunne finde på at møde op i jeans og t-shirt, og her taler vi vel at mærke om en 50 ´er generation, så har jeg skrevet at dresscoden er festligt, så håber jeg de selv forstår en hentydning. Mener også det er lidt for at vise os at de selv gerne vil gøre lidt ekstra denne dag for vores skyld, da vi jo bruger mange penge på festen. Men nu må vi se, kommer de i Jeans osv, så laver jeg altså ikke en bridezilla over det, vi kan nok godt have det sjovt alligevel :D Netop sådan har jeg det også!! Kan lige se en tæt på min kærestes familie dukke op i slidte cowboybukser.. *gru*... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Hvad forventer i af gæsterne til jeres bryllup? Er der noget jeres gæster kunne gøre for at gøre jer rigtig glade til jeres bryllup, og er der noget de absolut ikke skal gøre? F.eks Ville i blive skuffet hvis de kom i en dresscode udenfor det i har skrevet i invitationen og forventer i taler fra jeres gæster? Skriv meget gerne også om andre emner og tanker end ovenstående. Altså vi har ikke skrevet nogen dresscode i invitationen.. Men kæreste synes at alle skal have lov til at komme i det tøj de gerne vil.. men inderst inde har jeg lyst til at skrive i invitationen at folk gerne må dresse sig op.... Hvor tit er man lige gæst til et bryllup? Jeg har svært ved at kvinder kommer i sorte kjoler... det har jeg altså!! ... Så det ved mine veninder og min mor godt, de ikke skal komme i... Min ene svigermor (har to da kærestens forældre er skilt ;) )... Hun kommer højst sandsynlig i en sort kjole... Altså den er virkelig flot og festlig... men... gad godt lige jeg havde modet til at sige til hende at det har man ikke på til et bryllup.. Desuden håber jeg på at folk ved man heller ikke tager hvidt på!!... Jeg har sagt til folk at de ikke skal have hvidt på.. og sådan kan du jo også gøre med sort.. Det er jo ikke velset tradiditionsmæssigt at gæster kommer i sorte kjoler. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg forventer at de hygger sig, og så forventer jeg at de lytter til vores bøn om IKKE at komme med taler, sange, underholdning osv. Håber også at de lytter til vores bøn om at vi ikke gider de der traditioner om kysserundter, vise strømpebånd, klippe sokker og rive slør. JEG HADER DET! mht dresscode, så har vi ingen - jeg ved at nogle af familiemedlemmerne har det bedst i t-shirt og jeans, og det forstyrre ikke min fest, hvis de kommer i det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg forventer, at vores gæster: - kommer, fordi de ønsker at fejre os og gøre vores dag speciel - ikke bærer hvidt, men sort må de gerne, hvis de finder det mest behageligt - ikke har børn med til selve festen - vi ønsker børnefri fest - dog er fuldtammende babyer ok Jeg forventer en tale fra min far og min H2B, men ellers forventer jeg hverken sange, indslag eller taler fra andre... dog er jeg HELT sikker på, at de nok skal komme. Jeg synes ideen om kysserunder er sød og også tradition om "dingen på glas" og "trampen i gulv", men jeg håber så sandelig ikke, at vores gæster har tænkt sig at fortsætte hele middagen gennem med dette, for så bliver det for meget for min smag. Desuden så håber jeg, at min svigerinde og hendes mand kommer med til vores fest... vi har lige fået af vide, at hun har termin lige omkring vores bryllupsdato. Jeg ville nok inderst inde blive SÅ skuffet, hvis de ikke var der trods for, at jeg godt ved, at hun ikke selv bestemmer, hvornår baby vil ud!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 (edited) · Report post Jeg forventer: - at alle er glade, ligger evt. stridigheder med andre der kommer, bag sig - og at folk er der for vores, såvel som deres egen skyld.. - at folk kan lide mad, vin og festens rammer generelt.. - at folk er hjælpsomme og søde - som de plejer.. Dvs. tager en ekstra med i bilen ved kirken hvis det hele kokser og nogen står uden transport osv osv.. - at folk kommer i det tøj de har det behageligt i - og HVIS de vælger at komme i gallakjole at jeg så ikke 177 gange skal høre på "Ja jeg gør det jo for din skyld" - fordi jeg har ikke forlangt nogen kommer i galla... Udover det, så har jeg ikke de store forventninger.. Jeg har mange forhåbninger - men de er "farlige" fordi jeg godt ved at man kan risikere at blive skuffet.. Jeg håber.... - at folk lægger mærke til de 117 forskellige små detaljer jeg har lagt meget arbejde i.. - at folk synes favors er sjove.. - at folk synes kagen er ligeså fantastisk som jeg tror den er.. - at min mormor ikke blir så beruset at hun skal sidde og sige: "I kommer heller aldrig og besøger mig" - at min farmor (på 90 år!!!! ) ikke drikker så meget rødvin at hun holder en af hendes improviserede taler om at hun snart skal dø (dem har hun holdt de sidste 15 år - og jeg stortuder hver gang - og det er ikke "på den gode måde") Edited December 6, 2011 by Shedevil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Årh, nu kan jeg faktisk også tilføje... forventer netop at blive kysset når lars er på toilet, og blive bedt om at vise strømpebånd, en vil ikke bede folk om det på forhånd, så håber de husker det Forventer også at få af vide hvor FLOT jeg er, og hvor hyggeligt vi har fået lavet det hele... og hvor dejlige detaljerne jeg selv har gået op i er. Men som en anden har sagt, laver jeg ingen bridezilla, hvis ikke.. så er det bare sådan det er, og det blir en fed dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Til vores gæster forventer jeg bare - at de er glade og hygger sig, så er jeg sikker på at vores dag nok skal blive god - at de lade børnene blive hjemme, bortset fra dem der skal ammes Vi har ikke nogen dresscode, folk må komme i det de vil, er sikker på de alle nok skal se fine ud, det plejer de til større fester (håber bare ikke at der er en der kommer i en fin hvid kjole) Så håber jeg på at der er nogen der har taget sig tid til enten at samle tanker til en tale eller en sang til os eller måske forberedt en form for underholdning. Godt nok er hverken jeg eller H2B til alt for mange tøre taler eller sange, men jeg ved at jeg vil blive lidt skuffet hvis der ikke var en eneste laver et eller andet form for inslag til vores bryllup. (Det blev jeg nemlig da der ikke var en eneste sang eller tale til min konfirmation ) Og så håber jeg på at mange af gæsterne er friske på at tage en madras og dyne med, så vi kan feste igennem hele natten 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg forventer -at skulle kysses når Kim går på wc -at skulle vise mit strømpebånd -at få at vide hvor smuk jeg er -at min far holder tale ( det kan min far normalt ikke for han bliver meget nemt rørt) -at få mit slør revet i stykket efter brudevalsen -at vores gæser er positive og klar til at fest -at jeg kan slappe total af den dag og ikke stesse over noget Jeg bliver skuffet hvis -der er andre (kvinder) der kommer i hvidt -der ikke er styr på det fra toasmarsters side -der ikkke bliver lagt mærke til de små ting vi har lavet til feks værelserne, wcet osv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Nu har jeg ganske lidt temperament, så jeg vil ikke være den der spasser ud i det helt store bridezilla-drama. Men jeg har dog nogle forventninger: At der ikke er nogen der kommer i hvid kjole at folk vil være søde til at tage billeder tale fra mine forældre (lige meget hvem) og min kæreste At folk er feststemte og har glædet sig at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) at folk har klædt sig pænt på. Vi har ingen dresscode, men jeans og t-shirt..aaarrrrhh at folk DANSER! Og så vil jeg da også gerne roses for kjole og lokale, når der bliver lagt så meget arbejde i det Mest af alt, at folk glæder sig på vores vegne Jeg håber at folk imødekommer vores største gaveønske og giver os tilskud til bryllupsrejse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Jeg forventer at gæsterne møder op for at fejre min og H2Bs kærlighed til hinanden og at de er der for os. Vi forventer de er positive og at de er klar på at bruge dagen med os. Sådan noget med tøj er ligemeget, vi har ingen dresscode, jeg forventer heller ikke taler, indslag eller sange, hvis de gør det bliver jeg da glad. Men jeg forventer at de respekterer os og vores måde at holde fest på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) Nu er Mille nysgerrig... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) Nu er Mille nysgerrig... Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) Nu er Mille nysgerrig... Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? Ja, altså det er jo forbudt at starte med at fortæller noget, uden at fortælle det hele. Nu er jeg også nysgerrig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) Nu er Mille nysgerrig... Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? Ja, altså det er jo forbudt at starte med at fortæller noget, uden at fortælle det hele. Nu er jeg også nysgerrig! -HAHA- OK SÅ!! Lad os starte fra begyndelsen.. Det hele startede med at min kæreste og hans datters mor gik fra hinanden da Sofie var et år. Tiden var forfærdelig og moderen skabte sig og gjorde alt for at Thomas ikke skulle se hans datter. Turen gik ind omkring retten med beskyldninger om vold o.l. Hans veninde var en rigtig god støtte for ham og det kan han ikke glemme hende for. Forståeligt nok! Denne venlighed fik min kæreste til at overveje om det skulle være dem og de har da også været sammen en enkelt gang. MEN..... første gang jeg møder hende, var til en fest nytårsaften, hvor hun "sidder" på Thomas hele aftenen og snakker om hvor søøøød jeg er og hvor gode veninder vi skal blive. På et tidspunkt sidder Thomas og jeg i byen og kysser, hvorpå hun kommer hen og hiver mig ud på dansegulvet, for vi skal da danse! 2 min senere forsvinder hun som dug for solen og efterlader mig alene ude på dansegulvet. Jeg går tilbage til Thomas og hun kommer 15 min senere og fortæller, at hun da lige havde fundet en hun skulle kysse med.. imens vi danser??? NÅ!.. Vi skal så sove hjemme hos hende og om morgenen kommer hun ind og kaster sig ned imellem os, ruller op på brystet af min kæreste som kun ligger i boxershorts... er i nysgerrige nu???? :tunge: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post den er ikke færdig! Hun er MEGET værre!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) Nu er Mille nysgerrig... Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? Ja, altså det er jo forbudt at starte med at fortæller noget, uden at fortælle det hele. Nu er jeg også nysgerrig! -HAHA- OK SÅ!! Lad os starte fra begyndelsen.. Det hele startede med at min kæreste og hans datters mor gik fra hinanden da Sofie var et år. Tiden var forfærdelig og moderen skabte sig og gjorde alt for at Thomas ikke skulle se hans datter. Turen gik ind omkring retten med beskyldninger om vold o.l. Hans veninde var en rigtig god støtte for ham og det kan han ikke glemme hende for. Forståeligt nok! Denne venlighed fik min kæreste til at overveje om det skulle være dem og de har da også været sammen en enkelt gang. MEN..... første gang jeg møder hende, var til en fest nytårsaften, hvor hun "sidder" på Thomas hele aftenen og snakker om hvor søøøød jeg er og hvor gode veninder vi skal blive. På et tidspunkt sidder Thomas og jeg i byen og kysser, hvorpå hun kommer hen og hiver mig ud på dansegulvet, for vi skal da danse! 2 min senere forsvinder hun som dug for solen og efterlader mig alene ude på dansegulvet. Jeg går tilbage til Thomas og hun kommer 15 min senere og fortæller, at hun da lige havde fundet en hun skulle kysse med.. imens vi danser??? NÅ!.. Vi skal så sove hjemme hos hende og om morgenen kommer hun ind og kaster sig ned imellem os, ruller op på brystet af min kæreste som kun ligger i boxershorts... er i nysgerrige nu???? :tunge: Ej hallo! Fortæl så liiii det hele unge dame! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Spøg til side... Ok hende damen her ruller altså op på brystet af min kæreste og begynder at nuldre ham i brysthårene. Min kæreste er en skovl til damer og tænker ikke nærmere over det, men jeg ligger i min stille sind og tænker HVAD FANDEN LAVER KÆLLINGEN???? Jeg beder hende pænt om at kravle af min kæreste. Til to efterfølgende fester lægger hun igen beslag på Thomas. Så bliver vi så inviteret til hendes fødselsdagsfest og skal sove på gulvet på en luftmadras. TROR I SÅ GUDHJÆLPEMIG IKKE AT HUN PRØVER AT SMIDE SIG IMELLEM OS IGEN??!!! Er hun helt lost eller??? Jeg beder hende diskret om at flytte sig, for ellers springer luftmadrassen ( hehehehe ) Siden dengang er der fundet en evig "kamp" sted på facebook, med diverse hentydninger til, at Thomas er bare SÅÅÅ dejlig og om jeg ikke vil låne ham ud! Altså søde pige, accepter nu at han har valgt en anden og vis mig noget respekt. Og hvis hun er hans ven, så må hun da for pokker respektere hans valg og være glad på hans vegne.. Og hun skal med til vores bryllup 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...) Nu er Mille nysgerrig... Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? Ja, altså det er jo forbudt at starte med at fortæller noget, uden at fortælle det hele. Nu er jeg også nysgerrig! -HAHA- OK SÅ!! Lad os starte fra begyndelsen.. Det hele startede med at min kæreste og hans datters mor gik fra hinanden da Sofie var et år. Tiden var forfærdelig og moderen skabte sig og gjorde alt for at Thomas ikke skulle se hans datter. Turen gik ind omkring retten med beskyldninger om vold o.l. Hans veninde var en rigtig god støtte for ham og det kan han ikke glemme hende for. Forståeligt nok! Denne venlighed fik min kæreste til at overveje om det skulle være dem og de har da også været sammen en enkelt gang. MEN..... første gang jeg møder hende, var til en fest nytårsaften, hvor hun "sidder" på Thomas hele aftenen og snakker om hvor søøøød jeg er og hvor gode veninder vi skal blive. På et tidspunkt sidder Thomas og jeg i byen og kysser, hvorpå hun kommer hen og hiver mig ud på dansegulvet, for vi skal da danse! 2 min senere forsvinder hun som dug for solen og efterlader mig alene ude på dansegulvet. Jeg går tilbage til Thomas og hun kommer 15 min senere og fortæller, at hun da lige havde fundet en hun skulle kysse med.. imens vi danser??? NÅ!.. Vi skal så sove hjemme hos hende og om morgenen kommer hun ind og kaster sig ned imellem os, ruller op på brystet af min kæreste som kun ligger i boxershorts... er i nysgerrige nu???? :tunge: Ej hallo! Fortæl så liiii det hele unge dame! -HAHA- -HAHA- -HAHA- 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2011 · Report post Omg!!! Har du snakket med ham om det? For det lyder virkelig ikke som om det ville være super rart, at have hende med til brylluppet, hvis hun stadig ikke forstår det. Jeg ville tænke SÅ MEGET på, om hun ville lave flere stunts på dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites