Guest Linette Laursen

Forventninger til bryllupsgæsterne

57 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Omg!!! Har du snakket med ham om det? For det lyder virkelig ikke som om det ville være super rart, at have hende med til brylluppet, hvis hun stadig ikke forstår det. Jeg ville tænke SÅ MEGET på, om hun ville lave flere stunts på dagen :(

Jeg har sagt til ham, at jeg ingen kvaler har med at smide hende ud, hvis hun laver bare den mindste scene eller prøve at "stjæle rampelyset". Det er han helt indforstået med og kan godt gennemskue hende nu, hvor jeg har forklaret ham om hende, set igennem mine øjne. Som sagt er han en skovl til det med damer og opfatter slet ikke de små hints.

Udover det så har hun fået sig en kæreste, så lad os håbe at det får hende ned på jorden! :wink:

Jeg gider ikke have hende med, men jeg har også nogle venner som ikke er min kærestes kop the, så det er et kompromis og festen er jo vores begges :)

0

Del dette indlæg

Okay - jeg siger det bare lige ud - fordi med ærlighed kommer man længst...............

Ikke om så helvede frøs til is, alle mine nærmeste venner og familie faldt døde om (7-9-13) af en sjælden form for blå pest og hun dermed var den ENESTE tilbage i min "omgangskreds" - skulle sådan en møgso person med til mit bryllup! :blink:

OMFG!! Kvindemennesket må jo seriøst lide af en eller anden ganske særlig form for idioti - siden hun hverken kan eller vil acceptere at din kæreste IKKE er hendes!!! :o Det var da det grummeste eksempel jeg længe har set på kællingehed!!

Når det så er sagt - og ikke fordi det her skal blive til en længere personlig snak - så tænker jeg at jeg nok ville "forlange" at min kæreste tog en snak med hende og forklarede hende hvor skabet skulle stå - og gøre det klart at HENDES undertøj ikke skulle ligge i JERES skab.. Sådan - metaforisk talt!

Redigeret af Shedevil
1

Del dette indlæg

Altså jeg ville nok vende det med h2b og derefter tage en snak med koen! Og nævne noget ala det sidste du skriver med respekt osv.

Det er sørme også gjort. Han er bare meget taknemmelig for at hun var der for ham. Det skal så også siges, at jeg i min lille krystalkugle vil vædde med at de ikke er venner om 5 år. For hun er der jo egentlig ikke for ham, det skal altid være den anden vej. Men det synes jeg ikke, at jeg behøver at fortælle ham. Det må være en erkendelse han selv når frem til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay - jeg siger det bare lige ud - fordi med ærlighed kommer man længst...............

Ikke om så helvede frøs til is, alle mine nærmeste venner og familie faldt døde om (7-9-13) af en sjælden form for blå pest og hun dermed var den ENESTE tilbage i min "omgangskreds" - skulle sådan en møgso person med til mit bryllup! :blink:

OMFG!! Kvindemennesket må jo seriøst lide af en eller anden ganske særlig form for idioti - siden hun hverken kan eller vil acceptere at din kæreste IKKE er hendes!!! :o Det var da det grummeste eksempel jeg længe har set på kællingehed!!

Når det så er sagt - og ikke fordi det her skal blive til en længere personlig snak - så tænker jeg at jeg nok ville "forlange" at min kæreste tog en snak med hende og forklarede hende hvor skabet skulle stå - og gøre det klart at HENDES undertøj ikke skulle ligge i JERES skab.. Sådan - metaforisk talt!

Snakken har jeg taget og han forstår mig også godt, men jeg vil altså ikke være den der stiller ultimatum med "hende eller mig". Jeg ved 100% at min kæreste er min og dermed er det jo også hende der er en sølle skabning, for den kamp vandt jeg for 4 år siden. Det er jo så hendes tab, at hun ikke kunne fange ham. Det er ikke mit problem. Men det bliver det i det øjeblik, hvor hun måske skaber sig. Så ryger hun ud.

Når det nu er sagt, så er kampen faldet lidt til ro efter hun fik kæreste. Heldigvis!! Og helt ærligt, så tager jeg det ikke så tungt mere, jeg griner mere af hende, for hun er jo latterlig!! -HAHA-

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Åh gud - tossen har en kæreste! :blink: The World Has Gone Mad!!

Forresten har jeg endnu en forventning til mine bryllupsgæster:

- at de ikke drikker sig i hegnet før hovedretten og brækker sig i poolen, savler på tjeneren og pisser i potteplanterne!

(Har lige snakket med en bekendt der har været til sådan et bryllup :blink: )

0

Del dette indlæg

Forresten har jeg endnu en forventning til mine bryllupsgæster:

- at de ikke drikker sig i hegnet før hovedretten og brækker sig i poolen, savler på tjeneren og pisser i potteplanterne!

(Har lige snakket med en bekendt der har været til sådan et bryllup :blink: )

-HAHA- -HAHA- -HAHA- Ja den skal HELT KLART også skrives på min seddel!!! Jeg forventer så også, at folk ikke nøgenbader i lystbådehavnen! For NØJ det er klamt!!! :blink:

Og heller ingen flashing eller mooning! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJ TAK!! -HAHA- Jo så måske, men kun hvis den kom fra mig, for så behøvede jeg ikke selv være vidne til det! -HAHA-

Det kunne ellers være super elegant i brudekjole!! :blink:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har trillet rundt af grin på kontoret over jeres indlæg :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Det var dog ugens morsomste skriblerier !

Og var liiiiige ved at finde på en længere afhandling omkring hende GIMPEN af format som da ved gud i himlen skulle smides ud på et side(læs tog)spor - aldrig i mit liv har da hørt noget ligende :angry: Men det lader du til at have helt styr på. Respekt for at du kan give din kæreste så meget plads GP

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg

Lene jeg har først fået det læst nu og jeg fatter ikke at hun stadig er inde i jeres liv.. Det var sådan en jeg havde smækket en på hovedet! :blink::sm:

Håber godt nok at hun opfører sig til brylluppet..!

Vi har aftalt at vi ikke har nogle med som vi har haft noget kørende med.. Min bedste ven indtil for 4-5 mdr siden var min x som jeg var sammen med i 3 år. Og havde snakket om at han skulle med, men ja.. Det blev så ikke til noget, og jeg fandt også hurtigt ud af med mig selv, at det ville føles underligt..

Der er i forvejen når vi er til fest hos H2Bs bedste ven (der også er forlover) 3 trunter i slænget som min H2B har haft noget kørende med.. :blink::td:

Så tænkt lige på hvor meget jeg skulle pisse territorium af første gange jeg var til julefrokost med den ene af trunterne.. der sjovt nok er forlovers søster.. Jeg blev placeret væk fra min kæreste, og så tog søsteren ellers pladsen ved siden af H2B og fjantede osv = en ikke glad mille..

Festen gangen efter var jeg sammen med alle 3 og ja.. Fandt først ud af de andre 2 også havde været inde i billedet efter at vi havde haft den typiske "fulde-bedste-veninde-køkken-snak" :o

Det var jeg sq ikke helt vild fan af, men ja.. Skal holde nytår med dem alle i år og nu kan de sq passende få at vide at vi skal giftes (hvis de da ikke ved det)

Forestil jer Mille som en arrig lille bulldog med fråde om munden.. Det er Mille som at der er den. :lol:

Men H2B tager dog selv afstand nu efter jeg pointerede det for ham første gang med hende søsteren, som jeg ikke sys var så fedt..

Og bare for at opmuntre mig selv yderligere, så er jeg også 20 gange mere lækker end dem :tunge:-HAHA-

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Har trillet rundt af grin på kontoret over jeres indlæg :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Det var dog ugens morsomste skriblerier !

Og var liiiiige ved at finde på en længere afhandling omkring hende GIMPEN af format som da ved gud i himlen skulle smides ud på et side(læs tog)spor - aldrig i mit liv har da hørt noget ligende :angry: Men det lader du til at have helt styr på. Respekt for at du kan give din kæreste så meget plads GP

Jeg er da glad for at kunne bringe et smil på dine læber :biggrin: Mht hende gimpen, så føler jeg at jeg har styr på det. Jeg har gjort klart overfor kæresten ,hvor min grænse går. Og jeg har gjort det 100% klart, så han forstod det. Han er jo en mand og de forstår sig altså ikke på kvindelist! :lol: Udover det, så stoler jeg 100% på min dejlige kæreste, og jeg må jo have tillid til at han kan styre hende. Ellers ved han hvad konsekvensen er :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lene jeg har først fået det læst nu og jeg fatter ikke at hun stadig er inde i jeres liv.. Det var sådan en jeg havde smækket en på hovedet! :blink::sm:

Vi har aftalt at vi ikke har nogle med som vi har haft noget kørende med.. Min bedste ven indtil for 4-5 mdr siden var min x som jeg var sammen med i 3 år. Og havde snakket om at han skulle med, men ja.. Det blev så ikke til noget, og jeg fandt også hurtigt ud af med mig selv, at det ville føles underligt..

Der er i forvejen når vi er til fest hos H2Bs bedste ven (der også er forlover) 3 trunter i slænget som min H2B har haft noget kørende med.. :blink::td:

Så tænkt lige på hvor meget jeg skulle pisse territorium af første gange jeg var til julefrokost med den ene af trunterne.. der sjovt nok er forlovers søster.. Jeg blev placeret væk fra min kæreste, og så tog søsteren ellers pladsen ved siden af H2B og fjantede osv = en ikke glad mille..

Festen gangen efter var jeg sammen med alle 3 og ja.. Fandt først ud af de andre 2 også havde været inde i billedet efter at vi havde haft den typiske "fulde-bedste-veninde-køkken-snak" :o

Det var jeg sq ikke helt vild fan af, men ja.. Skal holde nytår med dem alle i år og nu kan de sq passende få at vide at vi skal giftes (hvis de da ikke ved det)

Forestil jer Mille som en arrig lille bulldog med fråde om munden.. Det er Mille som at der er den. :lol:

Men H2B tager dog selv afstand nu efter jeg pointerede det for ham første gang med hende søsteren, som jeg ikke sys var så fedt..

Og bare for at opmuntre mig selv yderligere, så er jeg også 20 gange mere lækker end dem :tunge:-HAHA-

Min kæreste og jeg har altid haft det meget afslappet med at vi hver især har haft en fortid, før vi fandt hinanden og jeg skal også have en ven med, som jeg har været sammen med engang. Det generer ikke Thomas, ligesom det ikke er den del der generer mig ved gimpen. Det generer mig, at hun ikke respekterer min kæreste og hans valg og derigennem ikke respekterer mig.

Og så vil jeg da lige sige, at selvom jeg ikke har set de damer der, så er jeg da HELT sikker på at du er totalt guffelade i forhold til dem! :thumbsupsmileyanim::lol:

0

Del dette indlæg

Min kæreste og jeg har altid haft det meget afslappet med at vi hver især har haft en fortid, før vi fandt hinanden og jeg skal også have en ven med, som jeg har været sammen med engang. Det generer ikke Thomas, ligesom det ikke er den del der generer mig ved gimpen. Det generer mig, at hun ikke respekterer min kæreste og hans valg og derigennem ikke respekterer mig.

Og så vil jeg da lige sige, at selvom jeg ikke har set de damer der, så er jeg da HELT sikker på at du er totalt guffelade i forhold til dem! :thumbsupsmileyanim::lol:

Jeg har nu heller aldrig været den Jaloux type.. Vi synes bare ikke at det passer sig til et bryllup sammen med vores familier og venner.. Ja det er så Milles gode ven og X.. Arrh..

Guffelade.. -HAHA-

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Sådan en skør kælling - hvis det var mig, ville jeg blive blålilla i hovedet af galskab, over sådan en møg sæk som hende og hvis øjen kunne dræbe ville hun være dø nu :pokey: Håber godt din kæreste får sin små øjen op og opdager hvordan hun endelig er :angry:

Er der ikke andre i jeres vennekreds der banke ind i hovedet på ham, at hun bare er slangen i parediset??????

0

Del dette indlæg

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1323286746' post='1171142]

Sådan en skør kælling - hvis det var mig, ville jeg blive blålilla i hovedet af galskab, over sådan en møg sæk som hende og hvis øjen kunne dræbe ville hun være dø nu :pokey: Håber godt din kæreste får sin små øjen op og opdager hvordan hun endelig er :angry:

Er der ikke andre i jeres vennekreds der banke ind i hovedet på ham, at hun bare er slangen i parediset??????

Joo han får da en del hentydninger, men igen, så er det en erkendelse han selv skal komme frem til :) Og det er jeg ikke i tvivl om, at han nok skal komme :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Joo han får da en del hentydninger, men igen, så er det en erkendelse han selv skal komme frem til :) Og det er jeg ikke i tvivl om, at han nok skal komme :wink:

Jeg elsker at du er så pædagogisk... Jeg ville nok også blive vred i starten... Men herre gud, du har jo manden... Så lad dog bare hende sejle i sin egen desillusionerede sø... ;-)

Og så kender jeg en historie, der er meget værre, men med samme tema... Omg nogle kvinder altså!

0

Del dette indlæg

Jeg elsker at du er så pædagogisk... Jeg ville nok også blive vred i starten... Men herre gud, du har jo manden... Så lad dog bare hende sejle i sin egen desillusionerede sø... ;-)

Og så kender jeg en historie, der er meget værre, men med samme tema... Omg nogle kvinder altså!

Tak for det, for jeg vil nu ikke normalt prale af at være pædagogisk :fløjt: Og ja, kvinder kan til tider være nogle sørgelige og udspekulerede størrelser!

0

Del dette indlæg

HAHA... hvor er det dog smukt og ikke mindst rigtigt sagt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det var lige 10 minutters meget undeholdende læsning. Tak til Mille og Lene for at beskrive når kvinder er bedst :cheerleader3: Er helt færdig af grin.

Hej alle sammen

Tusind tak for jeres svar, :thumbsupsmileyanim:

I må meget gerne komme med flere forventninger til jeres bryllup :wink:

:jul2:

Jeg håber:

Vores gæster er glade og i godt humør på dagen.

De ikke kommer i baggy bukser og plettet t-shirt (har jeg oplevet til et bryllup!) Men i noget pænt tøj.

At de respekterer og overholder de rygepauser vi vælger at lægge ind under middagen.

Ingen personlige sange.

Masser af tradionelt bryllups gejl (klirren på glas, kysserunde osv)

At de fester igennem med os hele natten

Respekterer at vi kun pakker enkelte gaver ud om aftenen, og resten om morgenen under brunchen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer