SophiaT

Anderledes bryllupskage

14 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg har for nyligt lavet disse til min datters fødselsdag. Overvejer nu om det kunne være et alternativ til den alm. bryllupskage. Det er nemt, billigt og ret sjovt at lave og så er det egentlig rigtig smart at gæsterne blot får en lille bid, fremfor et stort stykke kage, i hvert fald hvis man spiser det inden middagen.

Hvis jeg laver dem til vores bryllup, vil jeg selvfølgelig være lidt mere grundig og evt. blot lave dem i én farve.

Hvad syntes i, er det lidt FOR anderledes?

Man kunne lave en lille bitte kage vi kunne skære, så der bliver holdt fast i dén tradition. Det skal lige sige vi begge er halv grækere. Vores mødre er danske og fædre græske. Begge født og opvokset herhjemme, men vi er ikke vanvittige pjattet med alle de traditoner der følger med, og kan egentlig godt lide ar være lidt "skæve" på nogle punkter,

Kh. Trolle

post-54311-0-84278800-1323636576.jpg

post-54311-0-67094400-1323636600.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer