Guest Fønix

Kjolestil

48 indlæg i dette emne

På etsy fandt jeg i øvrigt denne, som er suuuuper sød (og som kunne påmonteres "vinger" :wink: )

il_570xN.187041892.jpg

den har jeg gemt som favorit, hedne sælgeren have rigtig mange søde:-) Gad vide om man skulle nedsætte sig som importør af Papilio??? De er simpelthen såååå smukke;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow den etsy kjole er godt nok smuk!

Der er en masse brugte Clare Pettibone her på denne side til gode priser:

http://www.preownedw...ng-dresses.html

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Sagen er bare at selv brugt koster de over 10.000!! Og så kan jeg ikke engang prøve dem. Jeg er kun 159 cm. (og lidt af en rokoko-model :blush:) + hæl - så det er ikke alt der ser bedårende ud på modellos, som er så super klædeligt IRL.

Iiiih, Sanne - hvis du gør det så må jeg købe én på afbetaling, ikke?! Du kan få en 10'er om ugen i 20 år :lol:

Men OK, - nu ved jeg jo hvad de koster i Kiev, så ikke sikkert jeg vil æde avancen :wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh WOW!!! Det er var da en sindsygt god pris for SÅ fine kjoler...

Nu spørger jeg bare, du tør ikke bare bestille via telefonen/mail eller lign. fra Kiev og høre om du kan sende den retur hvis det er helt skævt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg ser på deres side, synes jeg altså at priserne ligge på 6.000 op til 12.000 ?!! Måske fjoller jeg rund i kurser, men Kiev er i Ukraine og der betaler man med Hryvnia. (kursen er ca 75 DDK for 100 Hryvnia). Der til kommer der så told og moms, da Ukraine ikke er et EU land så hurtigt regnet ender kjolerne på 8.500 op til 17.000

Altså hvis jeg ikke tager fejl

0

Del dette indlæg

Jeg gjorde det, da jeg ville finde en sanger til kirken, at jeg kontaktede Det Jydske Musikkonservatorium, for at finde en sanger.

Du kan vel kontakte det nærmeste universitet, hvor de udbyder russisk og sige at du søger en til at oversætte for dig. For mit vedkommende slog kontoret min mail op på elev-intranettet og så var der nogle der kontaktede mig den vej. Hvorfor skulle du ikke kunne gøre det samme? Og så selvfølgelig tilbyde dem et beskedent beløb for at oversætte? Det var bare en tanke jeg fik :)

0

Del dette indlæg

Lena, - de kjoler jeg fandt priser på var i rubler (troede jeg, men det var så i "grynia")!

Og jo, - tænkte på at sætte en sedel op på Århus uni, når jeg kommer forbi en dag.. men nu haster det jo foreløbig (desværre) ikke - og kan være jeg falder over noget fint brugt inden. Om ikke andet, så ER det altså rarest at købe noget man kan prøve :wink:

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

600,- for de billigste og ca. 3000,- for de dyreste :rolleyes:

Derfor jeg spurgte om nogen ville med - en returbillet koster 1200,- fra CPH!!

Og jeg mente det faktisk i ramme alvor :lol:

Hvis min Kinakjole flopper kunne jeg da godt være frisk :lol: Om ikke andet, så bare for at prøve endnu en ting som folk kunne ryste på hovedet af :biggrin: Der er faktisk forbavsende mange, der ikke tror på mig, når jeg siger at jeg har bestilt kjole fra Kina :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke helt inde i hvordan man skriver de forskellige valutabenævnelser, men det lyder altså FOR billigt med de lave priser. Hvorfor bruger du ikke Google Translate til lige at få lidt kontakt med dem/læse deres side...

0

Del dette indlæg

OK, fandt ud af det - priserne er midt imellem hvad vi mente hver især :wink:

Ved denne står der

"цена со скидкой 30% 5320 грн"

hvilket betyder

"pris med 30% rabat på 5320 UAH".

5320 UAH (via Danske Banks valutakurser) fra ukrainsk grynia (sådan hedder de squ :lol: ) = 3.844,25 DKK

Stadig absolut tåleligt :)

0dd3af80aa434713f166c26e067c9b18_0.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men er den øverste af de her to ikke flottest - når jeg nu er lidt oppe i alderen??

ARGH!! Det er svært når man ikke kan prøve.. Og den fra etsy er jo også cute :blink::huh:

Der er vist ikke andet for end at forsøge at prøve noget lignende - men hvor sørensen finder man det!??

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

OK, fandt ud af det - priserne er midt imellem hvad vi mente hver især :wink:

Ved denne står der

"цена со скидкой 30% 5320 грн"

hvilket betyder

"pris med 30% rabat på 5320 UAH".

5320 UAH (via Danske Banks valutakurser) fra ukrainsk grynia (sådan hedder de squ :lol: ) = 3.844,25 DKK

Stadig absolut tåleligt :)

0dd3af80aa434713f166c26e067c9b18_0.jpg

Dén er f..dme flot.. dør af misundelse hvis du køber den.

0

Del dette indlæg

Er der en grund til, at du ikke vil have Kina-kjole? Ellers er 0Tine0 da et strålende eksempel på én, der har fået en super smuk kjole :thumbsupsmileyanim: Og det vil du både kunne gøre billigere OG der er sikkert mere at vælge imellem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en liste over "kjoletiltag" nu - og en masse at gå i gang med - men har så lige de andre par ting der skal på plads først :wink:

Mht. Kina-kjoler, så har jeg bare set for meget - og sætter for stor pris på pasform, stof og kvalitet.

Jeg ved godt der er flere der har været heldige - men jeg har bare ikke lyst til at basere min kjoleoplevelse/mit bryllup på HELD :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ja ja, jeg er dum nu... men dui får sq en Kinakjole alligevel... fra en hjemmeside jeg selv har modtaget en lækker kjole fra i dag.

HQ-0008-600x600.jpg

http://www.dress2sale.com/2011-a-line-floor-length-lace-wedding-dress-lq-0008.html

140 $ - hvad er det, 800 kr eller sådan noget? + porto og moms, det er under 1200 kr.. just saying... og jeg synes den er gudesmuk. Er også selv meget til den type kjole du eftersøger, fantastiske..

0

Del dette indlæg

Den er meget, meget fin, Tine - men jeg "hopper ikke på den" :wink: Så hellere en brugt, hvor jeg kan mærke stoffet og se hvordan den sidder. Der er faktisk et lille "aber dabei" - nemlig at jeg vil gå efter brugt SILKE, fordi jeg gerne vil ha kjolen farvet. Så med mindre den RIGTIGE kjole bare springer i armene på mig (og jeg har råd til den) så bliver det den vej jeg går :rolleyes:

Du har været heldig med din kjole - den er SKØN! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer