Guest Fønix

Kjolestil

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er linket: (jeg er på iPad'en, så kan ikke lige gøre det pænt :biggrin: )

Held og lykke :thumbsupsmileyanim: Jeg har ikke selv deltaget, da jeg allerede har en kjole, og tør ikke komme i dilemmaet: "hvilken skal jeg vælge?!" :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

de første kjoler på den side du linker til,er et russisk mærke der hedder Papilio. Aner virkelig ikke hvor det forhandles eller om de allesammen er derfra.

Ellers ville jeg nok osse gå efter etzy. Eller måske snakke m din skrædder. Du kunne evt selv komme m stoffet og idé oplæg. Der er de lækreste stoffer at finde i den butik, der hedder silkehuset.

De har osse en hjemmeside. Der er osse mange muligheder m fx blonder i england. De er nok en tak billigere end i silkehuset.

knus Sanne :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Preloved har jeg også et MEGET godt øje til (samt et par lignende sider).

På etsy synes jeg ikke rigtigt jeg kan finde noget - og skrædderen bliver desværre for dårlig til den opgave, Sanne - i hvert tilfælde DEN skrædder :wink:

Desuden fik jeg syet fra bunden af første gang jeg blev gift - og det kostede altså over 10.000 selvom kjolen var meget enkel (og priserne er sgu nok steget lidt siden 1913 :fløjt: :wink:). Det KOSTER bare i DK!

Vil prøve at se i Tyskland - hvor jeg af og til kommer "forbi". Deres priser er ca. det halve af DK - men de er typisk enten meget traditionelle eller kammer helt over i goth :lol:

Og tak, Miss lena :griner:- det var nobelt.

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt lidt tid på at google og fundet kjolerne hos et par forhandlere i Tyskland. Prismæssigt ligger de omkring 12.-15.000.

Derefter lykkedes det mig at finde en side fra Kiev (Ukraine) - hvor kjolerne så koster 3.000 for de DYRESTE! Men det er jo så der de bliver lavet!! Flere af dem var på udsalg til 500-600 kr.!!

En flybillet til Kiev koster 1.200 retur :rolleyes: :fløjt: Jow jow.. Så deeeeet crazysmiley.gif

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det betyder ikke så meget.. Det er looket jeg er vild med. Sad og googlede i går i min pause (og vist lidt ud over den :fløjt: ) og fandt flere DRØMME-kjoler og tegnede skitser på en serviet :lol:

Hvis nu jeg havde nogle gode forbindelser og holder konceptet enkelt ville det faktisk ikke være det sværeste at SY - og stoffet kan man jo i princippet GODT købe i Kina (eller des lige) :wink: . Mange af dem er jo reelt set silkeunderkjoler med et overtræksgardin :rolleyes::griner:-

Claire Pettibone

Cherry Blossom

Claire-Pettibone-Cherry-Blossom-Collection-Skybetween.jpg

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

Skrev faktisk til den russiske kjolebiks (de havde da en engelsk version af deres sidem, så..) men har ikke hørt fra dem; det ville være LIGE SÅ BILLIGT SOM KINA, hvis de evt. bare ville sende mig kjolerne - og kunne godt købe 2-3 indenfor mit budget til de priser :blink::lol:

Men mon ikke jeg skal finde én der kan russisk og få til at ringe, hvis det skal blive til noget.. Hmm.. Gruble - men masser af tid :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer