Krisline

Billige slør med blondekant?

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

6 dollars inkl. gratis fragt.. Se her..

10 dollars inkl. gratis fragt.. Se her..

$(KGrHqR,!pEE63YiCUkLBO6hqoLwPg~~60_12.JPG

6,29 dollars inkl. fragt - Se her..

6,59 dollars inkl. fragt - Se her..

$(KGrHqZHJDkE63ZdCidIBO7v5T8mV!~~60_3.JPG

7,73 dollars inkl. fragt - Se her..

9 dollars inkl. fragt - Se her..

Det var bare et meget meget lille udvalg af tilfældige fra Ebay! :) Du kan søge på "Wedding veil lace" fx.. :) God jagt..

0

Del dette indlæg

ellers prøv og kig på susanlundgren.dk hun syr brudeslør efter bestilling og er billigere end i butkkerne... hun skal sy mit slør

Hun har syet mit og det er fantastisk! Eller syet og syet, for det har klippet kant, men jeg har haft SÅ svært ved at finde det jeg ville have og hun kunne bare lave det præcis som jeg ville have det! Til 420 kr. for 2,5 m af den dyre brudetyl :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil så sige at jeg ville kunne have skaffet det slør du valgte LeneT til 320,- inkl porto

Det gør nu ikke noget :) Jeg har fået det slør jeg ville have, jeg fik en ekstra bred kam i og så koster det ikke de 1500,- som det tit gør i forretningerne :) Jeg er glad for det :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil så sige at jeg ville kunne have skaffet det slør du valgte LeneT til 320,- inkl porto

Så vil det været syet i udlandet, ik?

Jeg synes det gode her bl.a. er at man køber dansk, til billige penge og at det ikke skal sendes frem og tilbage hvis sammen fx skal være en anden eller noget andet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, det bliver syet af en bekendt i Polen. Kvaliteten er super høj og uden sammenligning med de Kina slør jeg har set. Men jo, det er smart at vide hvad man vil have inden man sætter hende i gang. Men det er det jo også ved en dansk forhandler

0

Del dette indlæg

Jo, det bliver syet af en bekendt i Polen. Kvaliteten er super høj og uden sammenligning med de Kina slør jeg har set. Men jo, det er smart at vide hvad man vil have inden man sætter hende i gang. Men det er det jo også ved en dansk forhandler

Har du evt et billede af det du kan skaffe fra Polen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja som overskriften lyder leder jeg efter et langt slør med blondekant, men jeg syntes dem jeg finder i butikkerne og på etsy er for dyre.

Nogle der kender andre steder eller en god side på Etsy, som jeg har overset?

Venlig hilsen Line

Du er velkommen til at kigge på min side, måske kan jeg hjælpe dig.

0

Del dette indlæg

6 dollars inkl. gratis fragt.. Se her..

10 dollars inkl. gratis fragt.. Se her..

$(KGrHqR,!pEE63YiCUkLBO6hqoLwPg~~60_12.JPG

6,29 dollars inkl. fragt - Se her..

6,59 dollars inkl. fragt - Se her..

$(KGrHqZHJDkE63ZdCidIBO7v5T8mV!~~60_3.JPG

7,73 dollars inkl. fragt - Se her..

9 dollars inkl. fragt - Se her..

Det var bare et meget meget lille udvalg af tilfældige fra Ebay! :) Du kan søge på "Wedding veil lace" fx.. :) God jagt..

Jeg faldt for og har købt det øverste. :td:

LAD VÆRE! Det er virkelig dårligt lavet og ikke engang den ultralave pris værd! Men når det så er sagt, må jeg give Shedevil ret - hvis man ser sig lidt for, er der rigtig mange penge at spare ved køb på ebay! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer