frk.ba

Er det mon ved at være på tide :)?

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du er OVERHOVEDET ikke sent ude med mindre du skal have specialsyet den hos en eller anden fin og fancy dims... De fleste steder er fire måneder før okay tid!

Jeg skal have syet min brudekjole, jeg skal giftes tii marts og vi er kun lige gået i gang med at kigge efter mønstre...

Nyd kjoleprøvningen! Det er det sjoveste, jeg nogensinde har oplevet - SELVOM jeg ikke skulle købe noget ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjjj jeg synes heller du er sent ude, skal også giftes til Maj og fandt min kjole 14 dage efter vi havde fortalt at vi skulle giftes,

fordi at min veninde lige havde kjolen til mig :heart: Så det er bare os andre der er tidlig ude.

Held og lykke på jagten efter din drømmekjole :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal afsted på onsdag, og jeg skal giftes en uge efter dig, så vi er ca i lige god tid. Jeg ringede rundt og de sagde at nogle firmaer har lang leverings tid op til, 6 mdr, men det er kun gangske få, og er du inden for de alm. størrelser var det næsten aldrig et problem hvis bare man kom senest 3 mdr før. Er man i yderstørrelser skulle man være i lidt bedre tid. Men hun havde fundet en kjole til en brud 3 dage før, det var presset men de havde nået det :thumbsupsmileyanim:

Det er bare et spørgsmål om du vil have fuldt udvalg eller lidt mindre. Jeg har proriteret at vente fordi jeg fødte i auggust og indtil videre har tabt 22 kg, det er altså lidt noge andre kjoler man ser på nu så :wink: vil gerne tabe 8 -10 kg mere og med amning og en indsats skal det også nok gå. Men det er også lettere at sy en kjole ind hvis man taber 8 kg en 30 :unsure: ..Håber jeg i hvert fald..

Jeg glæder mig helt vildt, og glæder mig også til at se hvad du finder på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min på udsalg i oktober. Det var ikke meningen at jeg ville købe den så tidligt, men hey, det var den det skulle være og jeg sparede 3000,-! Jeg er også i gang med at tabe mig, så jeg spurgte til om den kunne syes ind, hvis det var. Det kan den og op til 3 størrelser, så det er ikke noget problem.

Jeg vil egentlig sige, at selvom man regner med at tabe sig, kan man godt prøve kjoler alligevel, men så er det en god ide at spørge om det kan lade sig gøre at sy den tilsvarende ind :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min på udsalg i oktober. Det var ikke meningen at jeg ville købe den så tidligt, men hey, det var den det skulle være og jeg sparede 3000,-! Jeg er også i gang med at tabe mig, så jeg spurgte til om den kunne syes ind, hvis det var. Det kan den og op til 3 størrelser, så det er ikke noget problem.

Jeg vil egentlig sige, at selvom man regner med at tabe sig, kan man godt prøve kjoler alligevel, men så er det en god ide at spørge om det kan lade sig gøre at sy den tilsvarende ind :)

Købte også min kjole i oktober og er i gang med at tabe mig, og fik at vide 3-4 str kan man sagtens sy en kjole ind så jeg er overhpvedet ikke bekymeret for at det stadigvæk er MIN kjole og flot til mig :) når kjolen er der så var det jo med at slå til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er OVERHOVEDET ikke sent ude med mindre du skal have specialsyet den hos en eller anden fin og fancy dims... De fleste steder er fire måneder før okay tid!

Jeg skal have syet min brudekjole, jeg skal giftes tii marts og vi er kun lige gået i gang med at kigge efter mønstre...

Nyd kjoleprøvningen! Det er det sjoveste, jeg nogensinde har oplevet - SELVOM jeg ikke skulle købe noget ;-)

Njae, se hvad Andemonde siger :)

Og ja, skal du have syet ved en fin og fancy dims skal du være ude i rigtig god tid. Jeg var hos Jesper i maj 11 , bestilte i august 11 og skal først giftes aug. 12

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har lige bestilt min kjole, og der fik jeg at vide at det var dejligt at jeg var så tidligt ude (skal giftes i august).

Hun fortalte at der nemt kan gå 4 mdr. før kjolerne er hjemme i den rette størrelse og denne er ikke specialsyet.

Prøvede en i nummeret mindre men skulle så bruge nummeret større..

...så det kommer an på hvor du skal købe henne.. men når du bestiller tid, så hør lige ad..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede min i maj 2011 købte den i juni 2011 og skal først giftes juli 2012 :blush:

Det var vist i virkeligheden lidt spontant. Gik forbi Lilly på strøget og tænkte jeg lige ville gå ind og kigge. Da jeg kom ud 2 timer senere havde jeg reserveret en kjole!. Det var sjovt nok den allerførste kjole jeg prøvede.. :fløjt:

//Sofie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står også og skal giftes til Maj, og har født i Oktober. Så jeg har ikke villet prøve kjoler før nu.

Men damn det er svært at finde et sted der har tid når man kun kan tage weekenderne i brug. Det er rigtig svært at få det til at passe ind en hverdag med sån en bette størrelse.

Men har da fået en enkelt tid, også en til i slut februar, så håber jeg bare det kan lade sig gøre til den tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil gerne lige komme med en tilføjelse, da jeg købte min kjole sagde de at den MAX kunne syes 1-2 numre inde og det var lige det den skulle og skrædderen sagde det var godt den ikke skulle syes mere ind for så ville den ikke blive særlig pæn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige sige at det det med fancy pansy ikke altid passer. De fleste steder jeg var skulle de bruge 4-5 måder og evt tid til tilretning og det var helt almindelige butikker

Lilly ville dog kunne klare det på 3-4 uger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer