0Tine0

Hvad koster tilretning af kjoler?

26 indlæg i dette emne

Bare sådan ca, haha :lol:

Nogle der har nogle erfaringer med dette, eller måske selv lige er skræddere? :)

Dette gælder så self tilretning ved en anden skrædder, end der hvor kjolen er købt, dvs. ikke tilretning i lilly efter man har købt kjolen der.. da det nok er en del billigere så :)

Vil måske have min kjole lagt ind i siderne, men har ingen anelse om hvad det vil kunne koste :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået afvide at min tilretning vil koste ca. 1600,-

Til min svigerindes bryllup kostede det hende ca. 2600,- pr gang, og hun fik lagt den ind 3 gange, hun tabte sig meget hele tiden op til brylluppet så hendes kjole kostede ialt 23.000,-

0

Del dette indlæg

Til min svigerindes bryllup kostede det hende ca. 2600,- pr gang, og hun fik lagt den ind 3 gange, hun tabte sig meget hele tiden op til brylluppet så hendes kjole kostede ialt 23.000,-

Nej! Pis os.. det var jeg lidt bange for, hehe.. ret nederen når ens kjole har kostet 1200, og tilretning slet ikke er lagt ind i budgettet, haha..

Men det var hos en anden skrædder end brudekjolebutikken, ikke?

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min storesøster har live givet 1200 kr for at få hendes gallakjole (den hun skal have på til vores bryllup) lagt op, lagt ind ved brystet og flyttet nogle perler.. Det var ved en skrædder i Aarhus..

Min svigermor har lige givet 260kr for at få lagt hendes gallakjole lagt op.. Det var ved en skrædder i Hjørring..

Jeg har afleveret min brudekjole ved en skrædder i Aalborg - den skal ligges op og syes 3 cm ind oppe ved brystet - og ifølge hendes prisliste kommer det til at koste omkring 1000kr..

1

Del dette indlæg

Min storesøster har live givet 1200 kr for at få hendes gallakjole (den hun skal have på til vores bryllup) lagt op, lagt ind ved brystet og flyttet nogle perler.. Det var ved en skrædder i Aarhus..

Min svigermor har lige givet 260kr for at få lagt hendes gallakjole lagt op.. Det var ved en skrædder i Hjørring..

Jeg har afleveret min brudekjole ved en skrædder i Aalborg - den skal ligges op og syes 3 cm ind oppe ved brystet - og ifølge hendes prisliste kommer det til at koste omkring 1000kr..

Det kan jeg lide, dét der... skal have den lagt ind ved brystet + taljen + flyttet perler, så det lyder meget rigtigt... Og jeg håber meget at priserne vest for holstebro følger befolkningstallene der ude - de må meget gerne være lave!

0

Del dette indlæg

Jeg skal have lagt en blondekjole op, have lagt den ud ved brystet og have lagt ærmerne ud + have gjort det muligt at hænge slæbet op til dans. Det er ved skrædderen i butikken, og hun sagde det ville vare 4 timer, med 300 kr i timen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gav 300 kr. for at den blev syet ind over brystet, kortet halternecken, lavet en knap og lagt op.

Halløj! Det kan jeg lide at høre :thumbsupsmileyanim:

Fik forresten også lavet dansestrop. Jeg har lige fået lagt en kjole ud og op for 150 kr. Hun bor ved Hadsten.

0

Del dette indlæg

Det afhænger meget af, om det er en blondekjole eller fx en tylkjole - min kjole var af tyl, og kunne lægges op på cirka en time, mens en blondekjole ofte kræver en del mere arbejde..

Nej! Pis os.. det var jeg lidt bange for, hehe.. ret nederen når ens kjole har kostet 1200, og tilretning slet ikke er lagt ind i budgettet, haha..

Men det var hos en anden skrædder end brudekjolebutikken, ikke?

min svigerindes var også en blondekjole...........derfor var prisen så høj

0

Del dette indlæg

Jeg gav 300 kr. for at den blev syet ind over brystet, kortet halternecken, lavet en knap og lagt op.

Fik forresten også lavet dansestrop. Jeg har lige fået lagt en kjole ud og op for 150 kr. Hun bor ved Hadsten.

Det lyder som min skrædder (i Hadsten); jeg gav 150,- for at få lagt min nytårskjole (figursyet silke med for) ind ved brystet og i livet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da billigt! Hvem er skrædderen? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det var da billigt! Hvem er skrædderen? :biggrin:

Det vil jeg også meget gerne vide ??

0

Del dette indlæg

Jeg har kun hørt godt om "Nål & Tråd" ved Hadsten. Hun hedder Else, hvis det er den samme. Jeg skal have lagt min kjole og skørt op + fjernet kraven på min kjolen. Hun siger det tager hele dagen, og at prisen bliver ca 800kr. Det synes jeg ikke er galt. :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Jeg har kun hørt godt om "Nål & Tråd" ved Hadsten. Hun hedder Else, hvis det er den samme. Jeg skal have lagt min kjole og skørt op + fjernet kraven på min kjolen. Hun siger det tager hele dagen, og at prisen bliver ca 800kr. Det synes jeg ikke er galt. :)

Ok - nej det lyder ikke galt. Ved du om hun også damper kjolen ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige og tænkte på det samme :) Jeg ved ikke om hun damper kjolen, har ingen ide… Men ved du hvad en rensning af en brudekjole koster?

0

Del dette indlæg

Sad lige og tænkte på det samme :) Jeg ved ikke om hun damper kjolen, har ingen ide… Men ved du hvad en rensning af en brudekjole koster?

Nope :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Else sørger for at kjolen er lige til at hænge op derhjemme. Dvs. efter afhentning skal den ikke tilbage og hænge i posen, da den ellers bliver krøllet igen.

Ring til hende og snak med hende, også angående hvornår hun kan. Hendes nummer er 4040 4783.

0

Del dette indlæg

Jeg gav 1200 for at få den syet 8 cm ind og klippet bunden da det er en mega tyl kjole, ligeledes fik jeg lavet en strop til slæbet. Mit skørt blev også syet ind, så synes jeg har fået meget for pengene. Det var en svær kjole at sy ind, men det kunne simpelthen ikke være gjort bedre :) Forresten så er det lavet hos Ann-Ton i køge

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer