Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - ♥ Honeymoon ♥

62 posts in this topic

Puha sikke da en fantastisk dag i har haft jer, elsker jeres billeder - isæe den på træppen og den ved det store træ med de lyserøde blade på. :loveshower:

I ser så søde og meget meget forelsket ud begge 2 :a1221: og din kjoler er virkelig smuk til dig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Har ikke ikke været inde på BK længe, kun smugkigget lidt i ny og næ, men er så glad for at jeg er kommet forbi din tråd her, for WAUW!!! Det er jo nogle helt fantastiske billeder, virkelig virkelig smukt - og I er en meget flot par! Dejligt at du vil dele sådan nogle fantastiske billeder og minder herinde!!

0

Annonce ♥

Tusind tak for jeres søde ord - de varmer lige ind i hjertet! :loveboard:

Nå, nu kommer der mere: men det bliver ikke brylluppet herherhjemmefra i første omgang - jeg mangler billeder fra en del, og har ingen billeder fra forberedelserne endnu (ja ting tager tid her!)

Men så tænkte jeg at I kunne få beretningen fra vores FANTASTISKE bryllupsrejse :7himmel:

Men for ikke at forvirre den her tråd helt vildt, vil jeg lave den i en tråd for sig selv. Så kommer der et link heri... Ja, det må være den bedste løsning på det...

Here goes The Greatest Honeymoon Life Has Ever Seen

Edited by Ane.dk
0

Wowowwowowoowowow!!1 Er helt oppe og køre! sikke et fantastisk bryllup! WOW! ()() Elsker omgivelserne! Elsker at "de bare er jer", elsker at kærligheden, humoren, ægtheden stråler ud af jer! Og sikke en fantastisk dygtig fotograf, det er nogle super smukke billeder :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Annonce ♥

puha, nu har jeg brugt en hel søndag på at læse din planlægning, din beretning fra NY og om jeres bryllupsrejse, og jeg er fuldstændig fængslet af hele historien, så jeg håber, du også får tid til at skrive om bryllup del 2 (jeg er meget spændt på at høre mere om feststedet og hvad der egentlig skete med buketten:))

0

Kaere soede Ane-pige :kiss:

Saa kunne jeg komme herind i en stille stund!

I love it! Det hele :a1221: :a1221: :a1221:

Hvor er du smuk, pige. Din kjole er saa enkel og perfekt Central Park og I ser bare ud til at vaere lykkelige, laekre og nyde det helt ud i de yderste haarspidser. Kaerlighed og lykke lyser ud af jer :heart:

Det er fantastisk som I har faaet ordnet haar, blomster, pas & papirer, fotograf, taxi og ren nydelse - altsammen kun for jer. Det kan jeg kun beundre jer for og tusind tak for din dejlige beretning :bearhug:

Kaerligste hilsner C

0

Annonce ♥