Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - ♥ Honeymoon ♥

62 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg læste jo din NY beretning dengang du lige havde skrevet den, men det er skønt at få sat nogle flere billeder på. :loveshower: Ælsker billeder :heart:

Må osse sige at de billeder på trappen er jeg ret vild med

.... og så er det fedt at du endelig er i gang med din beretning. Tænkte helt "Yes - den er her sørme", da jeg kiggede ind på BK i dag :lol:

Og du troede der ikke var nogen der ville læse med :griner:-

0

Annonce ♥

træ5.jpg

ÅRHHH hvor jeg bare synes det der billede er det mest smukke bryllupsbillede jeg har set... :heart: Træerne der bare omfavner jeg - menneskemylderet og så bare det smukke smukke brudepar fuldstændigt rolige og fuld af kærlighed in the middle of it all!! :a1221:

SUPER SUPER smukke billeder - hvor har i bare fået taget dem SÅ mange fede steder... :o Det ligner jo et hel eventyr med alle de skønne locations.. Og de billeder fra City Hall er bare FAB! :):heart: Glæder mig SÅ meget til at læse med på "din rigtige beretning" :):loveshower:

0

Annonce ♥

Utrolig gode billeder, og hvor er i et flot par. Er da hel vilde med dem med new york skyline :)

Tusind tak :thanks: elsker dem også, tror vi skal have forstørret et af dem hvor vi er nede i det ene hjørne...

:loveshower: VIDUNDERLIGT! Jeg har simpelthen ikke ord! Fuldstændig eventyrligt! Romantisk! SMUKT! :loveshower:

Sødeste Camilla :kiss: hvor er det længe siden - tiden flyver altså bare!

Håber du har det fantastisk og at du ikke savner bryllupsplanlægningen for meget :wink:

Er så vild med billederne af jer der på trappen, casual brudepar fyldt med stemning.

Tak, synes også de er fantastiske. C synes faktisk vi skal bruge dem til takkekort - jeg vil bare så gerne bruge noget som "viser" New York. Altså et billede som vi ikke ville ha kunnet få taget herhjemme... ()()

Jeg synes det bliver smukkere og smukkere - jeg mangler ord!

Loving dine swing i skørterne foran springvandet :)

Ja, det er så hyggeligt! :bunny_4:

SKØNNE, skønne billeder :loveboard:

Tak tak tak :loveshower:

Ej en fantastisk dag I har haft! Sikke en drøm og I ser skønne ud!!

Ja dén dag glemmer vi aldrig! Den var fantastisk og intim... Bare os to - lige som vi elsker det! Og tak for de søde ord :loveflag:

0

Jeg læste jo din NY beretning dengang du lige havde skrevet den, men det er skønt at få sat nogle flere billeder på. :loveshower: Ælsker billeder :heart:

Må osse sige at de billeder på trappen er jeg ret vild med

.... og så er det fedt at du endelig er i gang med din beretning. Tænkte helt "Yes - den er her sørme", da jeg kiggede ind på BK i dag :lol:

Og du troede der ikke var nogen der ville læse med :griner:-

Ja det er altså skønt at nogle af jer som har været med fra starten stadig er her - SÅ hyggeligt :kiss: Og dejligt at du nyder billederne selvom du nok har set nogle af dem før - men det var jo kun i sneak peak!

Ja e n d e l i g fik jeg taget mig sammen og kom igang med beretningen. Og jeg er meget meget glad for at I læser med ! :loveflag:

Hold nu op, hvor er det nogle FANTASTISKE billeder! Jamen altså, jeg får helt gåsehud! :thumbsupsmileyanim: Og hvor er den kjole dog smuk :cheerleader3: Glæder mig til at se flere billeder - måske også lidt fra Mexico? :biggrin:

Tusind tak for dine søde ord - jeg elskede også min kjole - tror dog allerede jeg kan sige med stor sikkerhed at jeg ville vælge noget andet idag. Stadig med den dybe ryg og havfruesnittet. Men nok men en masse blonder da jeg eeeeeeelsker blonder! Men jeg er glad for at min kjole var meget enkel og klassisk - elsker den :heart:

Selvfølgelig kommer der billeder fra Mexico - men der går jo nok lidt, da det vel egentlig passer bedst ind at det kommer i kronologisk rækkefølge :wink:

0

træ5.jpg

ÅRHHH hvor jeg bare synes det der billede er det mest smukke bryllupsbillede jeg har set... :heart: Træerne der bare omfavner jeg - menneskemylderet og så bare det smukke smukke brudepar fuldstændigt rolige og fuld af kærlighed in the middle of it all!! :a1221:

SUPER SUPER smukke billeder - hvor har i bare fået taget dem SÅ mange fede steder... :o Det ligner jo et hel eventyr med alle de skønne locations.. Og de billeder fra City Hall er bare FAB! :heart: Glæder mig SÅ meget til at læse med på "din rigtige beretning" :):loveshower:

TUSIND TAK FOR DE SØDE ORD - Det varmer :hug:

Jeg elsker også det/de billeder der fra "skoven" i central park... Og havde engentlig besluttet at det skulle være enaf vores billeder til takkekort (vi sender 2 billeder - et hjemmefra og et fra NY)

Men synes bare vi er så små, så synes måske ikke at man ser os ordentligt. Men det gør man selvfølgelig på billedet herhjemmefra- Ved det ik. Synes bare det blå i mit hår, C's brystbuket og min buket er så flot på mange billeder- Ville gerne have det hele med :rolleyes:

:a1221: Åh ja, hvor var NY bare skønt :a1221:

Totalt for fed billedserie. I havde da en kanon bryllupsdag!

Tak, ja det var dejligt, hyggeligt og intimt :loveboard:

Ja smukkere billeder findes der vist ikke...WOW !!!! Hvor er i smukke......og ja skønne omgivelser at få taget billeder i.....JUST LOVE IT !!!! :loveshower:

Åh altså jeg bliver helt overvældet over alle jeres søde ord :blush:

:cheerleader3: T h a n k y ou s o s o s o s o s o s o m u c h :cheerleader3:

0

Smukke, smukke billeder fra verdens fedeste by. Ser ud til, at I har haft en helt vidunderlig dag. Var det ikke helt vildt fedt, at det bare var jer to?

Tror at jeg skal have overtalt min kæreste til, at vi skal have en lille civil vielse i NYC til foråret næste år.

Og jeg ved ikke, om man må sige det, men for pokker, hvor har du en lækker mand!

1

Annonce ♥

Smukke, smukke billeder fra verdens fedeste by. Ser ud til, at I har haft en helt vidunderlig dag. Var det ikke helt vildt fedt, at det bare var jer to?

Tror at jeg skal have overtalt min kæreste til, at vi skal have en lille civil vielse i NYC til foråret næste år.

Og jeg ved ikke, om man må sige det, men for pokker, hvor har du en lækker mand!

Tak for dine søde ord :hug:

Det var en helt vidunderlig dag, og jeg er rigtig glad for at vi fik en dag hvor det bare var os to. Jeg synes bestemt at brylluppet herhjemme var en fantastisk fest og det var super fedt at dele det med vores venner og familie. At fejre VORES kærlighed!! Men der virkelig noget helt unikt og specielt at have sådan en dag der bare var vores - kun os to og ingen andre! Elskede det!! Jeg synes ALLE fortjener at opleve det..

Og skulle du have lyst til at vide lidt mere om det, så har jeg lavet en tråd herinde om de praktiske ting HER

Tak for de søde ord om min mand. Jeg synes selv han er en hottie, men han er måske i nogles øjne ikke helt perfekt. Men han er MIN!! :7himmel:

0