gitte1810

? til alle jer der HAR været ude og se på kjoler

16 indlæg i dette emne

Hej Piger

d. 28.7.12 skal vi giftes og jeg har stadig ca. 6 kg. efter en graviditet jeg gerne vil af med inden ..

Jeg forestiller mig at vi skal ud og se på kjoler ihvertfald i et par byer .. men men men hvornår skal man begynde? og ikke mindst er det for mange at tage 2 svigerinder, en venninde og selvfølgelig min mor med??

håber på lidt svar fra jer der har prøvet det ..

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så 4 meninger mener du godt at jeg kan klare ;-) ???

Jeg ville nok også gå i gang nu, hell, jeg var i gang læææænge før... :biggrin:

Hvis du tager så mange med, så bare hav din egen mening tydeligt i mente og husk den! :wink:

Jaaah, 4 var for mig maks at have med ud og se på kjoler. For gad ikke for mange meninger. Men du skal jo også ransage dig selv lidt. Og som NB84 skriver, du skal have din mening tydeligt i mente !!!! Det kan godt være din svigerinde ikke kan lide fx. blonder - men det kan jo være du helst vil giftes i en blondekjole.

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes ugen før dig og købte min kjole 27/12 og fik besked på, at jeg var i sidste øjeblik. Jeg skal selv smide nogle kg, men man skal regne med, at der er leveringstid på kjolen. I mit tilfælde var der 4 måneders leveringstid, og fordi vi skal giftes i højsæsonen, så skal man sætte 2-3 måneder af til tilretning. Så jeg ville klart sige, at du skal i gang nu. Lilly kunne godt trække den lidt længere. Der skulle jeg senest bestille kjole til marts. Jeg har selv bestilt min kjole et nummer mindre end jeg passer nu, og så satser jeg på, at jeg taber nok (eller mere) - og hvis ikke, så kan den lægges lidt ud.

Jeg havde to med til prøvning i Lilly. Jeg tror bestemt at 4 ville være maks.

Skynd dig at komme afsted og NYD DET :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Som de andre skriver så ud og prøv en masse kjoler nu, det kan også tage tid at finde den helt rigtige kjole. Hvis du er bange for der er for mange med kunne du evt. tage lidt forskellige med til de forskellige kjole prøver. Men jeg synes nu godt man kan ha fire med. Går ud fra det er nolge der kender dig rigtig godt og ved hvad du kan lide og ikke lide. Og læse dig, hvordan du har det i div. kjoler.

God kjole jagt, glæd dig og nyd hvert et sek. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var afsted 3 gange - havde tre - en og tre med, det var dog fire forskellige ialt, så det var alt efter hvem der kunne, men huskede også meget på min egen fornemmelse i maven, før jeg valgte:-)

god jagt, og nyd det :-D

0

Del dette indlæg

kom ud og prøv - nogle kjoleforretninger har leveringstid på kjolerne, min forventes fx. først hjem i marts (købt her i start januar) og det var en hurtig levering. Fik at vide at der sagtens kan gå op til 4 mdr. før at de har den hjemme og hvis den så også lige skal en tur forbi skrædderen, så er det godt at være tidligt ud. Mht. til at tabe sig, så regner jeg også men at tabe mig, men blev rådet til at købe en kjole som sidder flot på mig nu, fordi man jo ikke kan sige præcis hvor man taber sig på kroppen.

Jeg havde 2 med til den første prøvning, den anden måtte jeg desværre klare alene, men gik fint :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er lige i overkanten at tage 4 med. Der er ikke flere gæster end højst nødvendigt der skal vide hvordan jeg ser ud før på selve dagen. Det skal være en overraskelse :-) Og så ville jeg have svært ved at vælge, hvis der var flertal for en anden kjole end den jeg mest selv var til. Tag en eller 2 med du stoler på er gode til at se hvad der passer til dig og åbenlyst siger til dig hvis kjolen ikke gør det bedste for dig. Ville bare være så ærgeligt hvis der ikke var en der sagde hvis man feks. fik en kæmpe rygdelle i kjolen.

0

Del dette indlæg

Når du nu kommer i den rigtige kjole så ved du det for.......det er den du ikke har lyst til at tage af igen :heart::thumbsupsmileyanim:

De fleste steder anbefaler at man har max 3 med, da det godt kan blive overvældende at få for mange meninger.

Husk kamera (husk at tage billeder fra alle vinkler), så du kan se kjolerne når du kommer hjem og har taget alle indtrykne til dig!

Mvh.Jeanette :wink:

0

Del dette indlæg

4 er helt perfekt at have med så har du jo også nogen som kan tage en masse billeder, for billeder er SÅ vigtige fordi du kommer helt sikkert til at finde mange kjoler som du syntes er helt fantastiske når du prøver dem og man kan godt blive lidt forblændet af at prøve brudekjoler da man kommer i et mere højtideligt mode, hvis det giver mening :) det er så dejligt at have disse billeder til når du kommer hjem og selv se dig igen og igen hvordan du ser ud og husker hvordan kjolen var at have på..... HELD og LYKKE og NYD DET fuldt ud:) :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af HarrietJohannessen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer