Sign in to follow this  
Followers 0
Luise N

Something Blue Shop?

6 posts in this topic

Hej...

Jeg har fundet nogle fine bordkort holdere ved Somethingblueshop.dk, som jeg påtænker at bruge til bordnumre.

Jeg synes, at jeg engang har set dårlige anmeldelser af denne side herinde. Er der nogen der har erfaring med shoppen?

0

Annonce ♥

der har været rigtig mange der har haft dårlige oplevelser med den butik ja, mange der ikke kunne få sine varer osv. har dog aldrig selv handlet hos dem, så ved kun hvad ejg har læst herinde :)

0

Jeg har heller aldrig handlet der, men jeg husker også en hel tråd der handlede om folk der aldrig fik deres varer eller bestilte varer der ikke var på lager (uden at siden sagde noget om det, heller ikke flere måneder senere), folk der havde svært ved at få fat i firmaet osv...

Ærlig talt, jeg ville ikke tuer hvis jeg var dig...

Xaksia

0

Jeg har handlet der, og havde ingen problemer. Bestilte først en varer der var udgået men fik tilbud på noget lign og ville få 25% i rabat fordi de ikk kunne det jeg først bestilte hjem. Man skal bare være forberedte på at de har en lang lev. Tid. Ville ikke ha noget problem m at bestille derfra igen, hvis der var noget jeg ikk kunne leve uden;-) Måske holde dem i kort snor.

0

Annonce ♥

Jeg har bestilt noget hos dem den 6.januar og pengene er forlængst trukket men jeg har ikke set skyggen af mine varer endnu.. De svarer ikke på ens emails og jeg kan heller ikke længere komme ind på deres hjemmeside.. Så ærlig talt så har jeg ikke meget fidus til dem.. Måske de er gået på røven..

Er der andre der har problemer med at komme ind på hjemmesiden?? Jeg har nemlig prøvet på 3 forskellige computere uden held..

Er lidt bange for jeg har tabt de 600kr.. :(

0

Der er vist meget delte meninger, læs evt. anmeldelserne af firmaet direkte på trustpilots hjemmeside HER :o

0