SusanneglhW5hga

Nogen der har erfaring med at holde bryllup i udlandet?

7 indlæg i dette emne

Vi flytter til Spanien i en periode til sommer pga af uddannelse, og kunne derfor rigtigt godt tænke os at holde brylluppet i vores egen have dernede.

Er dog i tvivl om folk kommer til brylluppet når det er så langt væk? Er der nogen der har prøvet at holde bryllup i udlandet - eller selv har været inviteret som gæst?

Vil rigtigt gerne have lidt input inden vi tager beslutningen og sender invitationer ud;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, du skal ikke bekymre dig at gæsterne vil ikke rejse for dit bryllup. Jeg har slet ikke sendt mine invitationer ud til min familie og venner som bor i udland og 25 har allerede booket fly billetter! Hvis de kan nå det og vil gerne være med, så kommer de. Dog husk at foretælle dem om datoen så snart som muligt så de kan planlægge ferie, osv. Og jeg synes mange vil bruge dit bryllup som en god grund til at tage deres sommerferie i Spanien i år :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for dit svar:) Det er jeg rigtigt glad for at høre:) Synes jo bare at det måske for mange bliver en stor udskrivning med fly, hotel osv.:$ Så super rart at høre at dine gæster alligevel kommer:)!! Håber I får en dejlig bryllupsdag:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder selv bryllup i udlandet (dog ikke længere end Norge), men regner med at de aller fleste inviterede vil komme. Jeg tror det er en god idé at give folk besked om dato og sted hurtigst muligt, således at de kan bestille billetter og sørge for evt. ferie, hvis de ønsker at afholde ferie i forbindelse med brylluppet. I øvrigt har de flest jo venner og familie der bor forskellige stede i Danmark, og dermed koster det uanset noget i transport og overnatning for mange af gæsterne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Susanne

Jeg syntes helt sikkert, at I bare skal gå i gang med at planlægge jeres bryllup i Spanien. Min kæreste og jeg har selv valgt at blive gift i Californien til september og sendte invitationerne ud inden jul. Vi bliver 19 i alt og vi er begge meget rørte over, at så mange af vores dejlige venner og familie har valgt at bruge ferie, penge og rejse gennem 9 tidszoner for at fejre os. Personligt ville jeg elske, at skulle til bryllup i udlandet, så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Du kan følge med i min bryllupsplanlægning på mitcaliforniskebryllup.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man sagtens! Spanien er ikke så langt væk, eller så dyrt at flyve til, så det tror jeg ikke du skal bekymre dig for. Vi holder vores i Danmark, men det er udland for os - og de fleste vi har snakket med, siger de helt klart vil komme (fra Norge, Belgien og Tyskland). Vi skal selv i bryllup i Romænien til sommer, der kommer 160 gæster, hvoraf jeg tror halvdelen er udenlandske. Sikke en oplevelse at blive inviteret til noget helt andet! Held og lykke med det hele!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man sagtens :)

Vi skal vies i Danmark og holde reception her men bryllupsfesten holdes i Serbien (hvor min h2b oprindeligt er fra)

Vi har ikke sendt invitationer ud endnu, men alle dem vi har snakket med om det har været meget positive og glæder sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer