JeanetteL

Mor`s Kjole! Nogle steder i vil anbefale?(midtjylland/østjylland)

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej!

Jeg vil kraftigt anbefale Butikken "Sofie" På Badstuegade i Århus. Min mor og jeg tog på mother of the bride-kjoletur for en måneds tid siden, og vi havde sat hele dagen af til at finde den helt rigtige kjole. Jeg havde aldrig rigtig lagt mærke til butikken før en dag jeg gik rundt og osede for mig selv, hvor jeg tilfældigvis kom til at lægge mærke til at de havde mange flotte kjoler i vinduet. Så vi gik først ind i Sofie, og den tredje kjole hun prøvede var perfekt! Og hun gav ikke mere end 1200 kr mener jeg. Kjolen var ikke 2-delt, men jeg tror også at de har det :)

Btw, hvad er en 3-delt kjole? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja sofie er en GOD butik!

Ja, det er den nemlig! Det er langtfra sidste gang jeg går derind og handler igen.. De har så meget flot tøj og tilbehør også! Jeg købte også et smukt ivory tyl-sjal med stofroser hele vejet rundt i kanten til mig selv :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som et sted man kan besøge engang.

Skulle der sidde en i Vestjylland og læse med, vil jeg lige anbefale Humlum brudekjoler. jeg har lige købt en marineblå kjole til min grandnieces konfirmation samt en 70 års fødselsdag i juni derinde. De har et ret stort udvalg og retter selv kjolerne til. Servicen er i top.

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg vil kraftigt anbefale Butikken "Sofie" På Badstuegade i Århus. Min mor og jeg tog på mother of the bride-kjoletur for en måneds tid siden, og vi havde sat hele dagen af til at finde den helt rigtige kjole. Jeg havde aldrig rigtig lagt mærke til butikken før en dag jeg gik rundt og osede for mig selv, hvor jeg tilfældigvis kom til at lægge mærke til at de havde mange flotte kjoler i vinduet. Så vi gik først ind i Sofie, og den tredje kjole hun prøvede var perfekt! Og hun gav ikke mere end 1200 kr mener jeg. Kjolen var ikke 2-delt, men jeg tror også at de har det :)

Btw, hvad er en 3-delt kjole? :)

tror en 3 delt kjole kan være skørt, corsage og bolero??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer