nullebay

kokkensbuffet.dk?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak, kunne heller ikke stå for den, så det er helt klart noget i den stil jeg vil have, :c166:

men har ikke været ude og prøve nogen kjoler endnu, skal først lige tabe en del kilo før jeg vover mig ud.

Har hørt at det er billigst at købe kjole i november/ december...

Syntes det er svært at vælge cateringsfirma, da der er så mange :blink:

Knus

0

Del dette indlæg

Tak, kunne heller ikke stå for den, så det er helt klart noget i den stil jeg vil have, :c166:

men har ikke været ude og prøve nogen kjoler endnu, skal først lige tabe en del kilo før jeg vover mig ud.

Har hørt at det er billigst at købe kjole i november/ december...

Syntes det er svært at vælge cateringsfirma, da der er så mange :blink:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke firmaet og hvis jeg gjorde ville jeg heller ikke vide det for der står intet om firmaoplysninger eller hvem der står bag på hjemmesiden og det i sig selv gør at jeg nok ville være lidt skeptisk. Derudover ville jeg være skeptisk ved prisniveauet i sig selv og ved at der står at det er landsdækkende dinner transportable. Taler vi om et firma i stil med Kokken & Jomfruen eller om et firma abre som sender ordrerne videre til en række underleverandører. I yderste konsekvens kunne det faktisk godt være Kokken & Jomfruen der stod bag. Jeg ville helt sikkert indhente nogle flere oplysninger om selve firmaet inden jeg overvejede at bruge dem.

Det skal siges at jeg ikke har noget som helst imod Kokken & Jomfruen eller andre store cateringfirmaer. Maden er ok (men plain) og man får meget for pengene men til de fleste bryllupsfester vil folk godt sætte kvalitet fremfor kvantitet. Min erfaring er at der gøres mest ud af tilberedning af maden og opnås de mest individuelle løsninger via de mindre lokale cateringfirmaer fordi man der ikke laver masseproduktion.

0

Del dette indlæg

Helt gal på den var jeg altså ikke. Det er nemlig mig bekendt stort set det samme som Kokken & Jomfruen. Faktisk er det jo slet ikke lovligt at lave en hjemmeside uden firmaoplysninger, herunder virkssomhedens CVR-nummer..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jysk Dinner ApS opfylder godt nok de selskabsretlige regler, idet det af CVR-nummeret fremgår at man har følgende binavne: JD ENGROS APS, JYDSK DINNER APS, JYSK DINNER APS, KOKKENS BUFFET APS, KOKKENS DINER APS men har et problem den anden vej rundt. Disse oplysninger skal faktisk fremgå af hjemmesiden:

• Virksomhedens navn.
  • Virksomhedens fysiske adresse.
  • E-mailadresse, postadresse, telefonnummer o.l. som gør det muligt at komme i kontakt med virksomheden.
  • Virksomhedens CVR-nummer i det centrale virksomhedsregister.

0

Del dette indlæg

Det var også prisen jeg studsede over... Ved ikke lige hvad vi gør endnu, men har jo lang tid igen. Det er okay at maden er "plain" bare den smager godt! Vi gider ikke en fancy portionsanretning, da vi bare gerne vil have en hyggelig og sjov fest.

Så vil gerne have råd om gode cateringsfirmaer...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer