Sign in to follow this  
Followers 0
Dorindom

Brudekjole til opsætning?

6 posts in this topic

Ja, jeg er sådan i en lidt underlig situation:

Jeg kan ikke få min kjole på uden at skulle have den over hovedet (min kjole er for smal til at komme på nedefra og op... Eller også er mine hoter for brede :blush::blink:), så hvordan gør jeg lige med håret? Skal jeg tage kjolen på inden, og så hen til frisøren med kjolen på? Er det ikke lidt underligt?

0

Annonce ♥

Jag tror bare du bliver nødt til at tage den over hovedet - super, super forsigtigt

0

Tror da egentlig ikke det er et usædvanligt "problem" - tror de fleste tager deres kjoler på fra oven :o

Jeg gær ihvertfald også.. Haha... Har en veninde til at hjælpe - og hun må lige holde håret i sikker afstand fra kjolen :lol:

0

da jeg prøvede min, kom den også over hovedet, så tænker at der bare skal nogle hjælpere til at holde ud, så håret holder til "turen" :-)

Jeg får heldigvis sat hår hjemme, så hvis hun mener at jeg skal have kjolen på først, så får jeg den bare på et par timer før end forventet :-)

0

Annonce ♥

jeg fik prøve sat hår i dag og, der holdte jeg bare armene op og min veninde og mor sørede for at kjolen kom "sikkert" over håret. og det rigtig fint. godt med hårlak i så holder det til "turen" :)

0

Tusind tak, piger!

Det ville bare være så ærgerligt, hvis mit hår blev ødelagt, fordi jeg skulle have kjolen op over. MEn jeg må jo bare have nogle til at lave en "safety zone" for mit hår mens jeg får kjolen på :)

0