Tyara

SÅ kom dagen endelig!

36 indlæg i dette emne

I får lige den korte version - jeg er stadig helt oppe og køre! Jeg har desværre heller ikke så mange billeder endnu, men de kommer snart!

Lørdag morgen vågnede jeg kl. 6 og kunne ikke sove længere, efter at have tilbragt det halve af natten søvnløs - så jeg havde måske fået 3 timers effektiv søvn i alt... puha. ;)

Jeg blev pyntet op og det hele, og kl. 11 kørte min bedstemor (jeg havde sovet hos hende med 4 af mine veninder) og veninderne i kieke - og 5 over 11 kom min far og min lillesøster, der skulle være brudepige.

Min far kastede ét blik på mig, og så gik han i bedstes barskab, for "vi skulle lige have en gammel dansk!". :loveboard::)

Så kørte vi i kirke - vi var i god tid, og da vi skulle til at gå ind kom min toastmaster ræsende i bil - hun er altid sent på den, og også denne dag!

Med bævende knæ stod jeg i våbenhuset - men heldigvis har de en psykolog ansat som kirketjener, for han var godt nok beroligende!! :)

Organisten spillede, ret uventet, den gode gamle "here comes the bride".

Det var nok de bedste minutter på dagen; at gå op gennem kirken og se alle de glade ansigter - og selvfølgelig den tilkommende ved alteret! Jeg fik senere at vide, at min far så pavestolt ud da vi gik op, og det gør jo heller ikke noget!

Vielsen gik simpelthen så hurtigt! De 40 minutter føltes som 5.

Så fik vi taget billeder, og blev overdænget med ris!

Så hen til forsamlingshuset, hvor vi havde tilbragt hele fredag med at pynte op.

Middagen gik fint, og maden var bare SÅ god. Vi fik så meget ros for vores valg af kok og konditor.

Så skulle vi jo holde tale. Først Martin han var hamrende nervøs; det var første gang han skulle holde tale i sit liv. Men han klarede det SÅ godt, og han fik så meget ros bagefter. :)

Min tale gik også bare fint, og jeg tudede slet ikke. :)

Min far holdt en ustyrlig morsom tale - den må jeg lægge ind ved lejlighed!

Så var der sange fra vores mødre, og fra nogle af vores bedsteforældre.

Så fik vi kaffe, og så skulle der danses brudevals - vi klarede det ret godt, men desværre havde vi ikke regnet med at kjolen ville fylde så meget, så han snublede lidt i den. Jeg kan ikke vente med at se videoen! :)

Og så gik resten af festen med dans og kanon stemning - vi havde virkelig ordnet den bordplan godt!! Samtlige 4 familier + venner svingede bare sammen, og det var dejligt at se.

Kl. 9 tog vi så afsted - ris igen. Da vi kom til hotellet og jeg fik min kjole af kom der bare en BUNKE ris raslende ud! Stakkels hotel-personale. :lol:

Og, ja, så skal I vel ikke vide mere.... ;)

Vi sluttede af i morges med en dejlig brunch for alle overnattende gæster, og så er vi lige kommet hjem for en time siden!

Det ser ud til at vi har fået nogle dejlige gaver - en masse lysestager! :lol: Samt en masse kontante tilskud, som var det vi egentlig bad om. :)

Og så er der billeder!!

Først et af mig - desværre det eneste jeg har indtil videre. Jeg har fået sat hår og alting, og venter egentlig bare på at komme i kirke.

post-3418-1090157132.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu kan man vist vedhæfte flere billeder i ét indlæg... jeg prøver. ;)

Vi blev alle sammen "dullet op" af frisøren - mine veninder, og min dejlige farmor, som bare har holdt planlægningen i snor!

post-3418-1090157267.jpg

Så er der brudevals!

post-3418-1090157299.jpg

Martin får klippet sokker. ;)

post-3418-1090157332.jpg

Og endelig, et billede af min smukke, smukke buket, som min veninde bandt.

post-3418-1090157441.jpg

0

Del dette indlæg

Kære Tyara

Hvor er det dejligt at høre, at jeres dag var så perfekt, og hvor ser du bare godt ud i den kjole, blomsterne er smukke osv. Jeg kunne blive ved, men den kære mand står og rykker mig i ærmet taz

Kæmpe tillykke med dagen i hvert tilfælde...

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Hej Kristine!!

Et stort, stort tillykke her fra!!

Ihh, hvor var det dejligt at høre at I havde haft en super dag, med alt det du har været igennem og vejret artede sig vist også. Du ser bare rigtig flot ud på billederne og din buket er også vildt pæn. Glæder mig til at se mange flere billeder..

Endnu engang tillykke med i går..

Hilsen

Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der flere billeder.... :lol:

Først lige et sjovt et: Der rendte en høne rundt ved vores forsamlingshus da vi pyntede op - her har den sneget sig helt ind i køkkenet!! :):):)

post-3418-1090175025.jpg

Her er vores fine bordopdækning - den er jeg så stolt af, for jeg har selv udtænkt det hele! Servietter, menukort, lysdekorationer, alt... undtagen blomsterne (på det sidste billede).

post-3418-1090175090.jpg

post-3418-1090175165.jpg

post-3418-1090175183.jpg

post-3418-1090175207.jpg

Foldning af menukortene - det er min dejlige, søde mor i den blå trøje. :loveboard:

post-3418-1090175351.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Ty

Hjertelig tillykke... det lyder som om at i havde den dag som vi alle ønsker os. Fik i taget billeder hos en fotograf??

Vil ihvertfald gerne se dem også hvis i gjorde.

Endnu engang tillykke.

Ps. er vild med din buket.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhh.det lyder jo totalt vellykket!!!!

Du ser smadder godt ud....helt perfekt  :mellow:

Du skriver i tog afsted kl 9.....var det om morgenen? :)

knuz maria

:loveboard::):) Nej da! Festen startede lige efter vielsen, dvs. kl 13 - så vi tog afsted kl. 9 om aftenen, efter 8 timers fest - det syntes vi var rigeligt. ;)

0

Del dette indlæg

Hej Ty

Hjertelig tillykke... det lyder som om at i havde den dag som vi alle ønsker os. Fik i taget billeder hos en fotograf??

Vil ihvertfald gerne se dem også hvis i gjorde.

Vi havde hyret en fotograf til at tage billeder efter vielsen - jeg håber meget på at vi når at få dem på lørdag, ellers bliver det næste uge! Dem bliver I ikke snydt for. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste billede i denne omgang: I formiddags var vi ude og lægge min buket på min farfars grav.... han er begravet på Fjenneslev kirkegård, så det betød meget for både mig og min farmor.

post-3418-1090188586.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kristine...

:mellow: :mellow: :mellow:

Hvor er det bare alt sammen smukt både kjole, dig, dit hår, din buket, lokalet og dig og manden sammen, lyder til I havde en fantastisk dag, glæder mig til at se flere billeder..

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer