Ima

Tidsplan

29 indlæg i dette emne

rettelse af tidsplan

16:00-16:45 = vielse - 45 min

16:45-17:10 = riskast+lykøsnkning/gæsters fotografering. 25 min

17:15- 18:00= bryllupsfotografering bag om kirken og omegn. + gæster går til lokalet =5min 45 min

18:00= vi ankommer til festlokalet , gæster har fået velkomstdrik.

18:30/19:00 = buffe spisning+taler. 2t 30min/ 3 t

21:30-22:00 kaffe+dessert 30 min

22:30-23:30= live musik /kaffe/kage 1 time

23:30 = brudevals

00:00 = dj+ disco/fest

Redigeret af savah84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes egentlig ikke det lyder så presset med 3 timer til hhv. forret og hovedret men det er der også kun hvis I gør som i det sidste forslag.

Derimod syntes jeg måske at livemusikken/stemningsmusikken kommer på for sent og at det bliver for langstrakt mh.t. perioden fra desserten og frem til brudevalsen. Et alternativ kunne jo være at køre liveunderholdningen som en del af desserten da folk allerede på dette tidspunkt er oppe i stemning. Jeg oplever selv af og til at der er stemning for syng/med sange under desserten i nogle selskaber. Her taler vi nok i højere grad fødselsdagsfester end bryllupsfester men det ses også ved nogle af sidstnævnte. Fordelen herved er at det heller ikke gør så meget hvis middagen skulle tage lidt længere tid. En halv time til dessert er heller ikke meget med tanke på at der måske også skal laves noget afrydning.

0

Del dette indlæg

Jeg syntes egentlig ikke det lyder så presset med 3 timer til hhv. forret og hovedret men det er der også kun hvis I gør som i det sidste forslag.

Derimod syntes jeg måske at livemusikken/stemningsmusikken kommer på for sent og at det bliver for langstrakt mh.t. perioden fra desserten og frem til brudevalsen. Et alternativ kunne jo være at køre liveunderholdningen som en del af desserten da folk allerede på dette tidspunkt er oppe i stemning. Jeg oplever selv af og til at der er stemning for syng/med sange under desserten i nogle selskaber. Her taler vi nok i højere grad fødselsdagsfester end bryllupsfester men det ses også ved nogle af sidstnævnte. Fordelen herved er at det heller ikke gør så meget hvis middagen skulle tage lidt længere tid. En halv time til dessert er heller ikke meget med tanke på at der måske også skal laves noget afrydning.

hej, forstår hvad du mener, planen er da osse at der stadig bliver drukket kaffe og spist kage imens der er live musik. det er sådan cafe stemnings musik og ikke dans, det kommer efter brudevals med dj musik.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer