Sign in to follow this  
Followers 0
pia81

Er det KUN mig der er nysgerrig !

25 posts in this topic

Hej Tøser

Er det kun mig der er total nysgerrig ang Polterabend...

Min rigtig gode veninde og jeg var nede og træne i formiddags :bunny_4: og så udbryder hun -ja nu har vi taotal styr på din/jeres polterabend :o ja blev total overrasket over den udmelding (y):a1221::cowsleep: hvortil hun så siger ja de kunde fatiske vores kalender uden ad indtil bryllupet :blink: ja så blev jeg total nysgerrig og måske lidt træls :blush::biggrin: men hun klappede i som en østers da jeg så sagde at jeg/vi havde måske regnet ud hvad dato det var Pga min mor kom næsten til at tale over sig i weekenden ( det sagde jeg bare ikke til min veninde) Er det bare mig der synes det er lidt sjovt at se at ens veninder bliver venner på kryds og tværs på facebook- hvilket jeg hver gang har enten trykket synes godt om eller kommenteret :) enter og hu har min veninde så fortalt at det helt er planlagt og nu venter de bare på datoen skal komme :loveshower: så bliver jeg total nysgerrig når jeg får sådan en melding og så siger hun så jeg det er ALT det du altid har drømt/sagt du gerne vil til din polterabend :thumbsupsmileyanim::loveshower::a1221: Er der KUN mig der er nysgerrig ??? H2B siger at jeg bare er født nysgerrig :griner:-

0

Annonce ♥

Hahahaha, nej du er ikke alene.

Jeg er også mega nysgerrig ang min polterabend.. Både hvad vi skal lave, og hvornår det bliver hehe :)

0

jeg er også helt vild nysgerrig :cheerleader3: :cheerleader3:

Men jeg prøver ikke at tænke på det, for jeg kan ikke overskue at jeg ikke ved hvornår det er. Jeg får helt kuller i maven, når jeg tænker på det. Og min søde kæreste er så venlig at prikke til mig en gang imellem at han er med inde over planerne... Hvilket ikke hjælper, for han siger lige præcis nok til at drille mig uden at jeg får noget rigtig brugbart at vide.... (y):sm: :sm: :sm:

Han er selv meget rolig i forhold til sin egen. Det går nok... :sm:

:bearhug: Marianne

0

Også her! Tror jeg har knækker koden for datoen, min h2b kan slet ikke ha at han intet ved og spørger mig konstant hvornår jeg tror det bliver... Men tænker lidt om vi ødelægger noget fir os selv ved at gætte dato mv.? Om det ikke ville være federe hvis vores venner/veninder virkelig bare tog røven på os? Hvor samtidig er det egentlig meget sjovt at gætte på ens nærmeste lyve for en konstant :-)

0

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt hårdt :unsure: Bryder mig ikke om for meget opmærksomhed, og bryder mig ikke om at være udenfor, så jeg synes det er svært at de holder møder om mig, uden jeg kan være med :fløjt:

Men de lyder vildt begejstrede når snakken falder på det, så mon ikke det bliver godt :)

Jeg kender datoen, da de ikke mente jeg ville kunne håndtere overraskelsesmomentet, og det har de nok ret i :lol:

0

Prøver ikke at tænke for meget på hvad vi skal, for det giver kriller i maven :biggrin: iiiih altså..

0

Jeg ved ikke om der bliver holdt noget :blush: Min søster bor i Jylland , så jeg ved at hun laver nok ikke noget........Måske gør mine arbejdskollegaer noget for mig, måske ud og spise eller noget. Men for min skyld er det fint at der ikke bliver holdt noget, hader det.

0

Jeg ved at hele min svigerfamilie er i fuldt sving med at planlægge sammen med en del af mine veninder... Jeg har altid troet at det ville blive super hårdt for mig ikke at vide noget, da jeg er et über kontrol menneske.... Men jeg tog en lang snak med mig selv, og har besluttet mig for at prøve at tænke på noget andet, og så bare glæde mig til at blive overrasket....

Det er træls for dem hvis jeg bliver ved med at spørge (Og får jo intet ud af det, hehe) Og så er det også bare federe at blive fuldkommen overrasket... Har sat mig for at prøve at slippe kontrollen helt og aldeles den dag, og tage imod alle udfordringer med et smil... Og ikke være bange for at skulle grine af mig selv.... Nøøøj det bliver svært, men tror det er sårn jeg får den bedste dag.... Glæder mig sindssygt!!

0

Annonce ♥

jeg synes også det er virkelig grænseoverskridende at jeg ikke ved hvornår det er!! ... Vi ska giftes d. 14/4 såååeh mon det snart er på trapperne :balloons:

0

Jeg ville egentlig helst være fri for det, så for min skyld må de gerne glemme det :lol:

Jeg skal kun have 2 veninder med, og tvivler på de planlægger noget... jeg har sagt til min mor hvad jeg ønsker, og går udfra hende og min moster tager kontrollen hvis det er.. Og hvis min mor og moster sørger for det, så bliver det sådan noget helt stille og rolig noget med god mad, ansigtbehandling, bowling og noget i den stil. Jeg ville HADE at skulle på druk, sælge kys, og lave andre latterlige ting..

0

jeg er også MEGA nysgerrig! Især fordi jeg ved at min kærestes PA, som min bror står for, er næsten færdigplanlagt. Men jeg har intet hørt om min, ikke det mindste pip, så er sku lidt nervøs for om der overhovedet er noget i gære.....

0

Jeg er faktisk ikke nysgerrig - måske er det fordi jeg først skal giftes til august, og der stadig er noget tid til.

MEN jeg glæder mig. Det bliver formentlig en lille polterabend, da jeg ikke har så mange veninder - og jeg tror det bliver rigtig hyggeligt og sjovt.

Så nej ikke nysgerrig - men spændt og forventningsfuld <3

0

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke jeg får en PA. Og har egentlig slet ikke tænkt tanken at jeg skulle ha' en. Kun når kæresten forlover driller mig med at han hiver Kim med på druk i Polen :blink: har jeg skænket det en tanke.

Min "bedste" veninde meldte lige afbud i går så det bliver i hvert fald ikke hende der står for det.

Så vil sige at hvis der lige pludselig står en flok tøser og banker på døren bliver jeg MEGET overrasket. :o

0

Er det kun i min familie at det er normalt at familien også deltager i polterabend?

0

Nej, hos os er familien også en stor del af det... Hvis ikke den største... Min svigermor og svigerinde er begge blevet gift indenfor de sidste 2 år, og det var nogle fantastiske PA´er de havde, som vi andre havde planlagt.... Så yay, nu er det min tur :cheerleader3:

0

Puuh, min er i morgen... går og lurer dem lidt engang i mellem, og ved min mor skal med, og min kærestes søstre, så overvejer om svigermor også skal med? hmm... havde helst set det kun var veninder og min mor (elsker min svigermor, men det er en veninde dag), men det er nok også svært for dem der planlægger, det er jo dem der får ansvaret for sure hoveder hvis folk ikke er inviterede.

JEG ER SPÆÆÆÆNDT!

0

Annonce ♥

Jeg håber at veninderne og familien planlægger noget - jeg syntes det er super hyggeligt at forestille sig at vi skal være sammen hen hel dag, og jeg har fuld tiltro til at de planlægger noget som jeg også vil sætte pris på! :cheerleader3:

Men jeg er HELT blank på hvornår det bliver - men der er jo også lige noget tid endnu :rolleyes:

0

Puuh, min er i morgen... går og lurer dem lidt engang i mellem, og ved min mor skal med, og min kærestes søstre, så overvejer om svigermor også skal med? hmm... havde helst set det kun var veninder og min mor (elsker min svigermor, men det er en veninde dag), men det er nok også svært for dem der planlægger, det er jo dem der får ansvaret for sure hoveder hvis folk ikke er inviterede.

JEG ER SPÆÆÆÆNDT!

Hvis du ser det som en veninde dag, så burde din mor jo heller ikke være med :-) Jeg syntes det er for dem der deltager i brylluppet, og jeg vil nyde at min familie er med, men jeg er som sagt slet heller ikke til uhæmmet druk, latterlige kostumer osv :-)

0

Nej, hos os er familien også en stor del af det... Hvis ikke den største... Min svigermor og svigerinde er begge blevet gift indenfor de sidste 2 år, og det var nogle fantastiske PA´er de havde, som vi andre havde planlagt.... Så yay, nu er det min tur :cheerleader3:

Nå rart at se jeg ikke er alene, hehe.. Jeg har så heller ikke så mange veninder, så jeg forventer egentlig det er min mor og moster der står for det, og har da også sagt til min mor at jeg helst ser det er hende der planlægger osv..

0

JEG ER SPÆÆÆÆNDT!

Hvis du ser det som en veninde dag, så burde din mor jo heller ikke være med :-) Jeg syntes det er for dem der deltager i brylluppet, og jeg vil nyde at min familie er med, men jeg er som sagt slet heller ikke til uhæmmet druk, latterlige kostumer osv :-)

Min mor er min veninde og støtte, og tror det er meget normalt at man har det bedre med sin egen familie end med mandens... jeg synes det er for bruden, og dermed dem som hun ønsker at se... min kæreste har en gigantisk familie, ville godt nok synes det var træls at skulle have alle kvinderne fra hans familie med til min polter, fordi de skal med til brylluppet...! Jeg er ikke opdraget som familiemenneske, og har stort set ingen familie fra min side inviteret, der imod har vi begge inviteret rigtigt mange venner som jeg holder meget af, og som jeg hellere vil hygge mig med end kæresten mor og fastre :unsure:

Edited by 0Tine0
0

Annonce ♥

Men det kommer jo også helt an på hvilket familie forhold man har, og måske endda også hvordan man er placeret i landet... Ingen fra min egen familie skal med, trods min mor er min bedste veninde... Situationen er den at hun har en diskusprolaps, hvilket gør at hun er dårligt gående og tit har mange smerter... Desværre bor jeg i Randers og hun i Kbh, så synes ikke hun skal tage den lange tur herover for det... Men hun skal føre mig op af kirkegulvet når vi kommer så langt... Jeg er dog så heldig at det hos os ikke hedder h2b's familie og min familie, det er vores familie... Elsker svigerfamilien lige så højt som min egen, tro det eller ej... Så det er både svigermor, svigerinde, svigerfars nye kone, svigermoster, svigerkusine.... You get the idea :) og så selvfølgelig veninderne :) det store plus er at der er tradition for at begge PA' été bliver holdt samme dag (hvornår er så den store hemmelighed) og så er vi hver for sig hele dagen, og mødes så til fest om aftenen.... Det er SÅ hyggeligt :). (bare rolig, på trods af det rosenrøde billede jeg lige fik skabt, er der også ting der ikke fungerer i vores familie, Hehe...)

0

JEG ER SPÆÆÆÆNDT!

Min mor er min veninde og støtte, og tror det er meget normalt at man har det bedre med sin egen familie end med mandens... jeg synes det er for bruden, og dermed dem som hun ønsker at se... min kæreste har en gigantisk familie, ville godt nok synes det var træls at skulle have alle kvinderne fra hans familie med til min polter, fordi de skal med til brylluppet...! Jeg er ikke opdraget som familiemenneske, og har stort set ingen familie fra min side inviteret, der imod har vi begge inviteret rigtigt mange venner som jeg holder meget af, og som jeg hellere vil hygge mig med end kæresten mor og fastre :unsure:

Vi er jo også alle forskellige.. Vi har stort set ingen venner med til brylluppet, vi invitere kun 5 venner, og så deres partnere, men der er jo så fordi vi har prioteret familie :-) Jeg regner nu heller ikke med alle kvinderne der skal med til brylluppet skal med til min polterabend.. Men jeg ville blive rigtig skuffet hvis ikke min mor, svigermor og ene moster var med, faktisk ville jeg også blive skuffet hvis min mormor ikke skal med.. Men igen, det er jo så også fordi jeg ikke ønsker en drukdag, og at lave alle mulige tossede ting, for det er slet ikke mig.. Jeg ville helst bare spise noget godt mad, måske bowle, få en ansigtsbehandling og sådan noget i den stil..

0

Men det kommer jo også helt an på hvilket familie forhold man har, og måske endda også hvordan man er placeret i landet... Ingen fra min egen familie skal med, trods min mor er min bedste veninde... Situationen er den at hun har en diskusprolaps, hvilket gør at hun er dårligt gående og tit har mange smerter... Desværre bor jeg i Randers og hun i Kbh, så synes ikke hun skal tage den lange tur herover for det... Men hun skal føre mig op af kirkegulvet når vi kommer så langt... Jeg er dog så heldig at det hos os ikke hedder h2b's familie og min familie, det er vores familie... Elsker svigerfamilien lige så højt som min egen, tro det eller ej... Så det er både svigermor, svigerinde, svigerfars nye kone, svigermoster, svigerkusine.... You get the idea :) og så selvfølgelig veninderne :) det store plus er at der er tradition for at begge PA' été bliver holdt samme dag (hvornår er så den store hemmelighed) og så er vi hver for sig hele dagen, og mødes så til fest om aftenen.... Det er SÅ hyggeligt :). (bare rolig, på trods af det rosenrøde billede jeg lige fik skabt, er der også ting der ikke fungerer i vores familie, Hehe...)

Sådan ser vi også på det, jeg elsker også min svigerfamilie, har et ret tæt forhold til min svigermor, faktisk vil jeg sige det er bedre end til min mor, men det er også ret kompliceret, hehe.. Og kærestens kusine var min veninde, og var igennem hende jeg mødte min kæreste :-)

0

Sådan ser vi også på det, jeg elsker også min svigerfamilie, har et ret tæt forhold til min svigermor, faktisk vil jeg sige det er bedre end til min mor, men det er også ret kompliceret, hehe.. Og kærestens kusine var min veninde, og var igennem hende jeg mødte min kæreste :-)

Ej hvor sjovt h2b og jeg mødtes også gennem hans kusine som var min veninde...

0

Ej hvor sjovt h2b og jeg mødtes også gennem hans kusine som var min veninde...

Haha, de må kunne noget de kusiner :a1221:

0