Oneword

Krise! (spray tan)

20 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes d. 14 april.. og havde regnet med at jeg skulle til min kosmetolog og have spray tan.. (jeg er mere end hvid pt.!) .. MEN... så har de ikke længere det i salonen! Jeg søger desperat på google efter andre steder i byen og ser de har noget i Sørvad.. men der er midlertidig lukket!!

Nogle der kender et sted i Holstebro eller tæt omegn, hvor der er spraytan!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været en i vildbjerg men ved ik om hun er der endnu Hun hedder Marianne og hendes tlf 22 77 45 25 ligger på bredgade 7, 7480 Vildbjerg...

Jeg har aldrig prøvet hende, men har overvejet det lidt til mit bryllup selv.. så giv lige lyd tilbage om hun gør det godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der har været en i vildbjerg men ved ik om hun er der endnu Hun hedder Marianne og hendes tlf 22 77 45 25 ligger på bredgade 7, 7480 Vildbjerg...

Jeg har aldrig prøvet hende, men har overvejet det lidt til mit bryllup selv.. så giv lige lyd tilbage om hun gør det godt :)

Tak for tippet =) Det vil jeg undersøge..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal selv giftes den 14. april, :biggrin: og overvejer spray tan! - hvor længe før har du tænkt dig at få det?

Er du ikke bange for det kunne smitte af på kjolen og give hvide streger ved armene??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bianca Pure Skin har det ikke længere fordi der er kommet nye regler med udluftning etc.... Det var ellers der jeg før havde prøvet det, og med et godt resultat! Uden striber eller noget.... Prøvede det før min svigerindens bryllup, netop for at teste om det var noget jeg skulle prøve til mit eget bryllup...

Såeh indtil videre har jeg min tan in a can som jeg vil øve mig i at bruge..... :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bianca Pure Skin har det ikke længere fordi der er kommet nye regler med udluftning etc.... Det var ellers der jeg før havde prøvet det, og med et godt resultat! Uden striber eller noget.... Prøvede det før min svigerindens bryllup, netop for at teste om det var noget jeg skulle prøve til mit eget bryllup...

Såeh indtil videre har jeg min tan in a can som jeg vil øve mig i at bruge..... :/

Jeg har tit selv gjort det hjemme, dog har jeg fået H2B til at spray mig, da jeg synes det er lidt bøvlet at gøre selv :unsure: men jeg har aldrig fået striber el, noget af det.

Lóreal laver osse en selvbruner spray, der er lige så god som, tan in a can, den er bare ikke så dyr :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1329936810' post='1201075]

Bianca Pure Skin har det ikke længere fordi der er kommet nye regler med udluftning etc.... Det var ellers der jeg før havde prøvet det, og med et godt resultat! Uden striber eller noget.... Prøvede det før min svigerindens bryllup, netop for at teste om det var noget jeg skulle prøve til mit eget bryllup...

Såeh indtil videre har jeg min tan in a can som jeg vil øve mig i at bruge..... :/

Jeg har tit selv gjort det hjemme, dog har jeg fået H2B til at spray mig, da jeg synes det er lidt bøvlet at gøre selv :unsure: men jeg har aldrig fået striber el, noget af det.

Lóreal laver osse en selvbruner spray, der er lige så god som, tan in a can, den er bare ikke så dyr :)

Har også sagt til kæresten at han lige må hjælpe lidt til =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med Bianca... Det havde jeg ellers også sat min lid til. Har du tjekket med LH Beauty Maker? Måske kan de gøre det?

Ellers må du finde sådan en spray tan boks ting, som Rosh fra Venner besøger... "En kasse øl! To kasser øl..." Ej, - det er måske indforstået!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med Bianca... Det havde jeg ellers også sat min lid til. Har du tjekket med LH Beauty Maker? Måske kan de gøre det?

Ellers må du finde sådan en spray tan boks ting, som Rosh fra Venner besøger... "En kasse øl! To kasser øl..." Ej, - det er måske indforstået!

hehe det tør jeg slet ikke! Snakkede med Fairy tale fra sørvad i går.. og det er nemlig sådan en boks.... Så er jeg mere sikker på egen hånd... LH Beauty Maker har det ikke =(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Lidt sent svar på tråden her- fandt du en salon med sunspa? Ellers kan jeg se, at de har ved Stines hudpleje i Herning. Lidt lang køretur fra Holstebro for at få sunspa- men hey skal kun giftes engang :-) Har selv dårlige resultater med selv at benytte spraytan!

:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Lidt sent svar på tråden her- fandt du en salon med sunspa? Ellers kan jeg se, at de har ved Stines hudpleje i Herning. Lidt lang køretur fra Holstebro for at få sunspa- men hey skal kun giftes engang :-) Har selv dårlige resultater med selv at benytte spraytan!

:-)

Hov kan se at du er blevet gift :-) Tillykke -- Fandt du et sted? Skal jo selv ha det gjort inden mit bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maibritte

Jeg har prøvet spraytan i forbindelse med at jeg skulle være gæst til et bryllup. Jeg fik det gjort 3 dage inden og det blev rigtig rigtig fint. Men jeg ville virkelig overveje en ekstra gang at få det gjort til mit eget bryllup. Det smittede mest af de første par dage, men med en hvid kjole og hvis det er en varm dag og man sveder lidt i den store fine kjole, vil jeg tro at det godt kan smitte af (jeg tog i hvert fald handsker på da jeg skulle have bruden i kjolen). Hvis du ikke har prøvet det før, ville jeg nok lave en test inden selve bryllupet og tage noget hvidt på alle dage og se om det smitter af. Det ville være så ærgeligt med en brun plamage på kjolen på bryllupsdagen og også ærgeligt at gå rundt og stresse på dagen over om det smittede af.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med bryllupet..

Jeg er også lidt nysgerrig.. Fandt du et sted??

Jeg har lige bestilt tid til spray-tan hos Maja V i skive til på fredag..

Jeg skal giftes d. 9-6 så det skal da lige prøves i god tid før bryllupet, så jeg kan se resultatet....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dem jeg kender, som har fået det gjort hos en kosmetolog, har ikke haft problemer med at det smittede af... Jeg forestiller mig også at der er forskel på at gøre det selv og få det gjort. Anyway så tænker jeg at få det gjort et par dage før, netop for at overskudsfarven forsvinder... men jeg ved ikke så meget om det, så vil meget gerne høre folks erfaringer og evt. sted hvor jeg kan få det gjort i nærheden af Holstebro :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer