msmountains

* M hjerte M 14.07.12 * En slags beretning - laaangt om længe.

283 posts in this topic

Annonce ♥

Shopping og så'en...

Har lige været nogle dage i Amsterdam helt på egen hånd - jeg trængte til noget storby, og til at tulre rundt helt selv. Og ja... trængte vist også til at shoppe lidt :)

Og hvad sker der så... Jeg går rundt på et marked fyldt med ragelse, og lige pludselig - der er mine brudesko! Og de koster 5 euro!! Yaaay! De er i fiiiineste papkvalitet, og går sikkert i opløsning hvis det regner :thumbsupsmileyanim:

post-52053-0-41642600-1338158642.jpg

Og så er det at jeg finder den her fantastiske rockabillykjole på et andet marked med ikke kun ragelse, til en meget god pris. Tænker på om jeg skal have den på til restelunch dagen derpå - synes det er sådan en glad kjole, og går stærkt ud fra at jeg også selv er det den dag :a1221:

post-52053-0-64863200-1338158852.jpg

Og noget helt andet - H2B er afsted til polterabend i dag! Jeg modtog 7 herrer her til morgen, hvor jeg havde lavet morgenmad og listet rundt så Hr. Mand ikke skulle vågne... det gjorde han heldigvis ikke, og han blev vækket på sengen med råben og gammeldansk (puuuha!). Efter morgenmaden tog de over til en af naboerne hvor H2B skulle stable høballer med traktor - og slagte en høne!! Man bor vel på landet :D

Videre gik turen ind til Aalborg, hvor de skulle til fægtning og spille fodboldgolf, og i skrivende stund regner jeg med at han er godt bedugget på en eller anden bar. Jeg håber han har haft en perfekt dag og nyder en rigtig drengebytur :)

Edited by msmountains
1

Annonce ♥

WOW, er du vimmer bimmer du er smuk i kjolen, den er som syet til dig, så smuk du bliver :toot:

Kan jeg få dig til at sende oplysninger på den der vinforhandler? Kæresten er rock n roller helt ind til benet, og det ville lige være noget for ham. så overvejer da om man mon skulle købe sådan 6 flasker til morgengave, selvom vi har aftalt ikke at give hinanden noget.

Jeres menu lyder altså are super lækker, lige noget for mig.. Selvom vi ikke skal holde havefest, og skal gifts til foråret, så har vi vist meget samme tilgang til festen osv som jer, at det skal være afslappet og hyggeligt..

0

hvor er de super fine den "pap" brudesko :thumbsupsmileyanim: og hvor ser du da også bare glad ud i den nye kjole

Tak tak :)

WOW, er du vimmer bimmer du er smuk i kjolen, den er som syet til dig, så smuk du bliver :toot:

Kan jeg få dig til at sende oplysninger på den der vinforhandler? Kæresten er rock n roller helt ind til benet, og det ville lige være noget for ham. så overvejer da om man mon skulle købe sådan 6 flasker til morgengave, selvom vi har aftalt ikke at give hinanden noget.

Jeres menu lyder altså are super lækker, lige noget for mig.. Selvom vi ikke skal holde havefest, og skal gifts til foråret, så har vi vist meget samme tilgang til festen osv som jer, at det skal være afslappet og hyggeligt..

Tak for det :)

Ja, din kommende skal da helt sikkert have noget Lemmy-vino - den er i øvrigt HELT fantastisk god!! Forhandleren er www.vinotto.dk.

Er så glad for at vi har valgt at holde det afslappet og utraditionelt, det gør det noget nemmere at beholde roen :wink:

Uuuuiii, jeg elsker bare sådanne kjoler! Hvor er den lækker, og dig indeni den ligeså :loveboard: Hvor lyder din kommende mands PA bare hyggelig :)

Ej, hvor er du altså sød - 1000 tak :loveflag: PA var en success, indtil gutterne liiige skulle undersøge hvor mange shots H2B kunne drikke. Det var åbenbart MANGE - og jeg fik verdens fuldeste (og dårligste) mand hjem et godt stykke tid efter solopgang... gad vide om han snart bliver ædru igen?? Nåja, manden er snart 40 - en gang skulle det jo også prøves :wink:

Edited by msmountains
0

Ej, hvor er du altså sød - 1000 tak :loveflag: PA var en success, indtil gutterne liiige skulle undersøg hvor mange shots H2B kunne drikke. Det var åbenbart MANGE - og jeg fik verdens fuldeste (og dårligste) mand hjem et godt stykke tid efter solopgang... gad vide om han snart bliver ædru igen?? Nåja, manden er snart 40 - en gang skulle det jo også prøves ;)

Awww, det stakkels pus! Godt han har dig til at forkæle ham og hans tømmermænd så :)

0

Annonce ♥

Heh, jeg ved nu ikke hvor synd det er for ham. I følge hans bror, var han ikke ligefrem svær at overtale! Jeg har godt nok aldrig set ham i den tilstand før - ikke engang tæt på - og håber aldrig, jeg kommer til det igen :td:

Meeen... han får da hjemmelavet mandepizza med bacon og pepperoni i aften, så helt kold i røven er jeg alligevel ikke :rolleyes:

0

Ej en sød kjole, og nydelige sko! Er de flade eller er der hæl på? Uanset, sikke en besparelse og sikke et fund! Måske skulle man tage en shoppetur selv. Var det skønt at komme lidt væk også, og ku' du finde ud af at slappe af?

0

Heh, jeg ved nu ikke hvor synd det er for ham. I følge hans bror, var han ikke ligefrem svær at overtale! Jeg har godt nok aldrig set ham i den tilstand før - ikke engang tæt på - og håber aldrig, jeg kommer til det igen :td:

Meeen... han får da hjemmelavet mandepizza med bacon og pepperoni i aften, så helt kold i røven er jeg alligevel ikke :rolleyes:

Haha, aw, det er da yum! :metteholm Jeg vil ha´!

0

Annonce ♥

Ej en sød kjole, og nydelige sko! Er de flade eller er der hæl på? Uanset, sikke en besparelse og sikke et fund! Måske skulle man tage en shoppetur selv. Var det skønt at komme lidt væk også, og ku' du finde ud af at slappe af?

Tak tak. Skoene er så flade som de kan blive, H2B er en hel cm lavere end mig :) Det var fantastisk at være afsted, fik også set Van Gogh-museet og nogle andre seværdigheder, men det var bestemt ikke afslappende. Jeg gik og gik og gik og gik, mens jeg konstant holdt øje med cyklister og scootere, fra morgen til aften, i seng kl 23 og sove som en sten... Men nu var formålet med turen lige netop at tulre rundt i en travl storby til jeg havde fået nok, og tre overnatninger var lige tilpas. Dejligt at komme hjem på landet igen til fred og ro og fuglesang :)

hehe .... super fine "pap-sko" og kjole! :)

Tak :biggrin:

Haha, aw, det er da yum! :metteholm Jeg vil ha´!

Den blev faktisk rigtig god!

Edited by msmountains
0

Annonce ♥

:cheerleader3: Outfit til den slanke mand! :cheerleader3:

Vi var et smut i Aalborg i dag, da vi havde set at Walther havde 40% på en masse varer... Vi endte dog i Bertoni, hvor der var 20% på alt i butikken, og vi fik en super service, selvom vi købte noget der var billigt i forvejen.

Planen var at H2B skulle have en helt almindelig habit på, med hvid skjorte og måske græsgrønt slips (selvom han ikke var meget for slips-delen). Men som med mit eget outfit, endte han med noget lidt mere pyntet end vi liiiige havde regnet med.

Habitten er stadig casual, men vest og kravat havde vi ikke set komme, og det var godt nok lidt vildt at høre ekspedienten proklamere at Hr. Mand, som lige har smidt 17kg, skulle have vest i str. S/M!

post-52053-0-50179300-1338591318.jpg

Som I kan se, har han ikke de længste ben, så der bliver taget en smule af jakkens længde. Vesten på billedet er også alt for stor. Og vest + kravat matcher selvfølgelig farven på min kjole :7himmel: (Er cremefarvet i real life, fik kun taget elendige mobilbilleder)

post-52053-0-97614800-1338591424.jpg

Og Hr.Mand fik også sin vilje - intet slips!!

Vil også lige oplyse at de flotte briller ikke er en del af looket :tunge:

Men nu har jeg så lige et spørgsmål... Når gommen skal have lommetørklæde i stedet for knaphulsblomst, skal min far + evt. brudesvend også droppe blomsten?

0

Vi er vist begge to enige om at det kun skal være lommetørklæde...

Jeg havde bare en idé om at min kære far skulle have noget ekstra på når nu han følger mig op (selv om det er en borgerlig vielse har vi valgt at have indgangsmusik), og at hvis brudesvenden godt tør at gå ind først, så skulle han også have en bare for at kunne føle sig lidt 'voksen'.

Tror bare meningen med knaphulsblomsten er at man skal matche gommen, er det ikke..?

0

Jeg ved faktisk ikke helt hvad pointen er med knaphulsblomsten :blush: Men du har sikkert ret i, at det er for at matche gommen.

Jeg overvejede at bestille et slips på itailor.com til min far, med en eller anden tekst broderet bagpå - måske det var en ide, som en lille ekstra ting til din far? Og ellers synes han nok, at det er en gave i sig selv, at han skal følge dig op :biggrin:

Og ellers tænker jeg, at en knaphulsblomst jo også matcher din brudebuket - så det vil da ikke være helt forkert, at din far og brudesvenden har knaphulsblomst på?

0

Annonce ♥

Synes også han blev så flot, billederne yder på ingen måde hverken mand eller tøj retfærdighed.

Ja, I kan nok godt have ret i at de andre godt 'må' have knaphulsblomst. Tror vi ender med det :)

0

Jeg synes det er for sjovt... men har altså her til aften booket 'honeymoon' på Hotel Limfjorden - lige udenfor Thisted!

Vores rigtige bryllupsrejse bliver først til efteråret/vinter, da vi vil til Borneo og Thailand udenfor regntiden. Men vi synes nu, især fordi brylluppet skal holdes herhjemme og der kommer til at være fuld gang i den hele ugen/weekenden, at det var en god idé med et lille bitte getaway mandag til onsdag, bare sådan for at trække vejret igen og ligge og læse en bog fra morgen til aften hvis det er det vi har brug for.

Vi kikkede på kør-selv ophold hos Risskov Bilferie, da gerne ville finde et sted der kun var en lille køretur væk. Vi var begge to ret ligeglade med hvor det var, bare det var billigt og med aftensmad inkl.

For i alt 1857kr får vi:

• 2 overnatninger
  • 2 x morgenmad
  • 2 x 2-retters menu/buffet*
  • 2 x Kaffe/te m. sødt + før middag drink
  • Gratis parkering og internet

Så bliver det vist hverken nemmere eller billigere!! Åååh, jeg tror vi bliver glade for vores beslutning. Ikke noget med at skulle pakke en masse og rejse hele dagen... bare ren afslapning hvor vi intet skal!

5193775.jpg

2082761.jpg

9324146.jpg

Edited by msmountains
0

Iih, hvor ser det lækkert ud! Skøn ide med lige at komme væk efter bryllupet, det har vi også tænkt lidt på. Bare væk og dyrke det helt nye ægteskab :)

Hvad endte I med at give for jakkesættet forresten? Det ser rigtig godt ud. Jeg vil gerne have "min" i samme farve, men synes ikke jeg finder noget i rigtig prisklasse (læs: nærig nordmand-klassen).

0