SpiffN

B & L's bryllup - nu som Fru - beretning igangsat :)

154 indlæg i dette emne

Hmmm, gider ikke alt det der hemmeligheds kræmmeri.. Altså, når det kommer til andet end min kjole.. Men nææææh nej, min "kære" H2B (synes ikke han er spor kær ligenu), har bestilt min brudebuket - og må jeg så få at vide hvilke blomster der i, farve, størrelse, udformning... Næææh, jeg må pænt vente til slutningen af april - æv!!!

Synes det er unfair... Men helt fair at han ikke må vide hvordan kjolen ser ud - hmmmm, morale er godt og ja dobbeltmorale burde være dobbelt så godt... :biggrin:

Ihhh, og jeg er jo slet ikke nysgerrig.. *host host*

*vente vente vente vente* er næsten heller ikke spor utålmodig... :thumbsupsmileyanim:

Hihi kender det. Manden herhjemme fik stukket 4 stykker papire i hånden med buketter med hvide roser/bonderoser og et "sådan skal den se ud Nå!" men mon ikke han tager røven på mig som han plejer.... heh. Vi må afvente hvad de finder på :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm, gider ikke alt det der hemmeligheds kræmmeri.. Altså, når det kommer til andet end min kjole.. Men nææææh nej, min "kære" H2B (synes ikke han er spor kær ligenu), har bestilt min brudebuket - og må jeg så få at vide hvilke blomster der i, farve, størrelse, udformning... Næææh, jeg må pænt vente til slutningen af april - æv!!!

Synes det er unfair... Men helt fair at han ikke må vide hvordan kjolen ser ud - hmmmm, morale er godt og ja dobbeltmorale burde være dobbelt så godt... :biggrin:

Ihhh, og jeg er jo slet ikke nysgerrig.. *host host*

*vente vente vente vente* er næsten heller ikke spor utålmodig... :thumbsupsmileyanim:

Hihi kender det. Manden herhjemme fik stukket 4 stykker papire i hånden med buketter med hvide roser/bonderoser og et "sådan skal den se ud Nå!" men mon ikke han tager røven på mig som han plejer.... heh. Vi må afvente hvad de finder på :D

Det bliver da spændende... Ved bare min "kære" kommende mand har joket med at han har bestilt en masse kaktusser.... Ved så godt han tager pis på, meeeeen......

0

Del dette indlæg

Puha... Kan godt mærke hele den dumme familie situation forklaret i en anden tråd går mig rigtig meget på... Det burde jo være en dejlig tid med planlægning og det at glæde sig til sit(vores) eget bryllup.. Må dog ærlig indrømme, at det stunt min mor har lavet med at sende afbud pr. sms - det har virkelig slået mig helt ud...! Kan hverken finde hoved eller hale på tingene for tiden og tror desværre det kommer til at gå ud over min dejlige kæreste.. ØV! Hvor er det bare frustrerende - vil gerne være hård og ukuelig, men ved bare at jeg dybest set ikke er sådan... Jeg forstår bare ikke, hvorfor man kan være så snæversynet og ligeglad med sin egen datter?! Men okay, er igen blevet bekræftiget i, jeg er en stor fejl :( Puha, er godt nok nedtrykt ligenu....! Det værste er, at manden ikke kan sætte sig ind i det, da han kommer fra den "perfekte familien Danmark" og jeg er uden familie (passer ikke helt, men er sq nemmere end at blive ked og skuffet hele tiden)...

Nååårh, håber mit ellers gode humør snart vender tilbage - det her er da til at få lange... ehm ja, noget af....!

0

Del dette indlæg

Har lige bestilt en overraskelsesgave til min H2B... Har samlet alle billeder fra vores tid sammen og lavet en meget personlig fotobog fra Pixum... Han regner ikke med, at jeg holder tale til vores bryllup - men har nu tænkt mig at tage r...n på ham alligevel...

Så har siddet de sidste 3 timer og fundet billeder, citater, sang tekster osv til bogen... Aiii, håber den bliver fin og at han bliver glad for den :loveshower:

Det er bare sjovt med sådan en "opgave" - nøøøøj, hvor får man dog tænkt over vores tid sammen... Har virkelig nydt hvert sekund og glæder mig i den grad til resten af vores liv sammen *sukker drømmende* jaja, der er vel gemt en lille romantikker dybt inde i mig - men har fundet hende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha ja.... Var lige ved at glemme det... Er ved at finde indhold til vores ekstra favour-bokse... hihi, min H2B ved ikke at jeg er igang med at lave dem - det kommer til at være en overraskelse for ham :biggrin: jeg må jo ikke vide hvilke blomster han har bestilt og han må ikke vide hvad jeg propper i æskerne *fnis* Aii, har købt nogle rigtig fine elfenbensfarvet-fold-selv-æske-restlager fra 0Tine0 - havde tænkt mig at finde et par lommeletter, kaktuspiller, tyggegummi/breathmints, en personlig magnet og tandstikker til hver lille æske.. Håber bare det bliver godt, så nu skal jeg på jagt efter enkelt indpakket tandstikker - håber da Metro har sådan nogen, ellers må jeg "låne" med hjem fra diverse restauranter hvis vi skal ud at spise... Hihi, kunne jeg nu ikke finde på - men kan se det for mig........ :fløjt:

0

Del dette indlæg

Er man lidt tøsefornærmet, måske? Kunne ikke helt undgå at trække på smilebåndet, da jeg læste om din historie om brudebuketten, brudekjolen og favour-bokse, men forstår dig virkelig godt. Det må være så svært at skulle slippe tøjlerne, her har man gået og planlagt alt ned til mindste detalje, og så kan man ikke engang få et lille hint vedr. buketten, som jo, bortset fra kjolen, tiltrækker rigtig meget opmærksomhed :) Hvis det kan trøste dig lidt, så tror jeg han har fundet lige præcist det, som passer bedst til dig... var han i tvivl havde han nok røbet bare en lille bitte smule.

Synes virkelig du har fundet nogle virkelig lækre ting, både til dig selv og dekorationer af forskellig art. Er fuldstændig forelsket i jeres ringe og dine sko, virkelig stilfyldt og smukt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for linket hertil :) Det er nogle smukke øreringe. Jeg skal også have ferskvandsperler på, jeg kan bare ikke finde de helt rigtige, men det kunne være jeg skulle kigge en ekstra gang på Etsy!

Havde egentlig en plan om, at jeg skulle ha' nogle meget simple ørestikker med hvide perler på og så en halskæde.. Men, kom til at kigge forbi etsy og blev helt "nøøøøj, hvor er de fine" og ja, så købte jeg dem.. Så nu aner jeg ikke om, min oprindelige plan skal følges eller om jeg skal ændre lidt på den og bruge mine nye fine øreringe... Ihhh, alle de overspringshandlinger- der fører flere "problemer".... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er man lidt tøsefornærmet, måske? Kunne ikke helt undgå at trække på smilebåndet, da jeg læste om din historie om brudebuketten, brudekjolen og favour-bokse, men forstår dig virkelig godt. Det må være så svært at skulle slippe tøjlerne, her har man gået og planlagt alt ned til mindste detalje, og så kan man ikke engang få et lille hint vedr. buketten, som jo, bortset fra kjolen, tiltrækker rigtig meget opmærksomhed :) Hvis det kan trøste dig lidt, så tror jeg han har fundet lige præcist det, som passer bedst til dig... var han i tvivl havde han nok røbet bare en lille bitte smule.

Synes virkelig du har fundet nogle virkelig lækre ting, både til dig selv og dekorationer af forskellig art. Er fuldstændig forelsket i jeres ringe og dine sko, virkelig stilfyldt og smukt :)

Tusind tak :) Tror bestemt også H2B ville ha' sagt noget om valget af blomster, hvis han var i tvivl... Så er faktisk helt tryg ved det - hader bare overraskelser, altså kun nogen overraskelser... :lol:

0

Del dette indlæg

Ihhhh, er faktisk lidt ærgelig over at H2B har insisteret på, at jeg ikke selv må lave vore bryllupskage - jeg æææælsker jo at bage...! og har da allerede flere gode forsøg på bryllupskager bag mig... Nu var det så jeg ville ha' uploaded et par billeder - men min "kære" telefon gider ikke kommunikere med min computer - så billeder må desværre nok vente... Havde ellers fundet en rigtig god opskrift - med chokolade bunde, et lag med hindbærmousse og et lag med lime mousse *mums* det smager bare godt...!

Nåårh, men som tidligere nævnt i min tråd, så har vi bestilt vores kage hos kagekompagniet - det var faktisk ikke helt så dyrt, som jeg frygtede.. Altså synes stadig 4500 kr er dyrt for en kage, meeeen nu er det jo heller ikke hvilken som helst kage... Er jo KAGEN til vores bryllup...

Når jeg nu ikke kan få billeder på af mine egne kager - så er det godt jeg kan uploade et billede af den kage vi har bestilt....

post-55468-0-08886600-1330881469.jpg

Hov hov hov, fandt sq lige lidt første-forsøg-på-kage-billederne... De var blevet overført *wheeeeeee* Beklager at fondanten er lidt bulet - havde ikke lige det rigtige værktøj ved første forsøg....

post-55468-0-75978600-1330881693.jpg

Det tog bare en krig, at lave alle de små blomster... Fik foræret den væk til en fødselsdag - og den blev spist :loveshower:

Redigeret af SpiffN
0

Del dette indlæg

hov - havde da helt glemt noget af den vigtige... Vi skal jo også på bryllupsrejse :)

Vi har valgt at tage til Rom - H2B har aldrig været der og jeg kunne godt finde på at flytte dertil, når jeg/vi engang bliver gamle - kan virkelig godt li' byen og generelt set hele landet...

Nååårh, da vi sad og kiggede hoteller på nettet - var der et hotel, som vi begge lagde mærke til... Lidt tilbagetrukket fra de travle gader, med springvand på gårdspladsen og bare en rigtig hyggelig atmosfære - vi var begge solgt på stedet!!!! Vi skal bo her: http://www.domusromanahotel.com/en/

aii, I skal da også lige ha' et lille billede fra "baggården"

post-55468-0-75344700-1330882236.jpg

Planen er lidt, vi skal giftes lørdag den 28. apr. 2012 :heart: Søndagen skal bruges på afslapning, hentning af gaver og andre små gøremål. Mandag den 30. apr. 2012 kl. 09:00 står i lufthavnen med vores tasker og pas - så er vi klar til en uges nye eventyrer i en helt fantastisk by... Glæder mig til vi skal til Trevi og spise is (har en vis forkærlighed for italiensk is og ja, generelt set deres mad). Bare H2B og jeg - vi skal ud på Appia Antica og gå på vejen som de gamle romere anlagde for maaaaange år siden :) Ihhh, det bliver bare så dejligt.....! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Super flot kage i har bestilt - men også rigtig fin kage du har lavet.....wow den er smuk med alle de blomster......og ja en krig det kunne jeg forestille mig..... :fløjt:

Så lækkert i skal til Rom......jeg har aldrig været der men kan forestille mig at det er det skønneste sted....elsker i hvert fald deres mad og vin :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*wheeeeee* er snart færdig med vores favour-æsker.... Fandt lige de mest fantastiske små lommeletter idag - med køer... hihi, en lille og meget kort for historie... Jeg samler på køer, bamser, billeder, figurer - ja alt, hvor der er køer... Tabte engang et væddemål, som betød at jeg i min første lejlighed havde et ko-køkken.. Hvid malet og med sorte pletter - man fik helt lyst til at sige "muuuh", når man gik derud :biggrin: Nåårh, men har siden da fået køer af venner og bekendte.. Frygter faktisk lidt, at nogen af vores venner kommer med en ko som bryllupsgave *gyyys* men okay, så må man bare tage det med også :lol:

Nåårh, men nu kommer vores æsker altså til at indeholde:

2 kaktus tabletter - hihi, man skal da ikke ha' hovedpine dagen efter :)

2 lommeletter, en med køer og en med bryllups-halløj - jaja, kan være talerne kræver brug af sådan nogle :cowsleep:

1 personlig magnet - vores måde at sige tak på, vi skal selvfølgelig også sende takkekort ud bagefter :loveshower:

1 pakke tyggegummi (bestående af 2 stykker) - skal ikke ha' nogen med dårlig ånde :kiss:

3-4 tandstikker - en til brug efter hver ret; igen - bryllupsbilleder er nu pænere når folk ikke har spinat mellem fortænderne :biggrin:

Nåårh ja, så lukkes hver lille æske med et lysegrønt organzabånd - har overvejet at købe nogle små manilla mærker og skrive vores gæsters navne på og gøre æsken mere personlig på den måde... Men ved ikke rigtig endnu..

Cool - en smiley til hvert punkt.... :cheerleader3: Billeder kommer senere....

0

Del dette indlæg

Det kan bestemt ikke være fordi manden ikke synes du er god til det med kagen, for den ser da fantastisk ud :) men det gør den anden nu også.

(venter spændt på billederne af favourboksene)

Aii, ved han bare ville spare mig, så jeg ikke behøver at blive ALT for zilla-agtig i dagene op til - så synes nu også det er ret sødt af ham :loveshower:

0

Del dette indlæg

Nååårh, men er altså nødt til at uploade et billede af mine fine sko.... De er fra Paradox of/by London (har lige glemt hvad de hedder- typisk mig...!)

post-55468-0-89922900-1330370745.jpg

Tanken er lidt, at skoene skal farves efter brylluppet - er ikke lige typen hvis hvide sko er hvide ret længe... Så kan lige så godt få dem farvet, spørgsmålet er bare - hvilken farve de efterfølgende skal ha'???

Fine sko, og smart at de kan farves bagefter.

Hvor har du købt dem henne? Jeg kan godt lide, at de kan farves bagefter, da de så også kan anvedes efter brylluppet ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååårh, men er altså nødt til at uploade et billede af mine fine sko.... De er fra Paradox of/by London (har lige glemt hvad de hedder- typisk mig...!)

post-55468-0-89922900-1330370745.jpg

Tanken er lidt, at skoene skal farves efter brylluppet - er ikke lige typen hvis hvide sko er hvide ret længe... Så kan lige så godt få dem farvet, spørgsmålet er bare - hvilken farve de efterfølgende skal ha'???

Fine sko, og smart at de kan farves bagefter.

Hvor har du købt dem henne? Jeg kan godt lide, at de kan farves bagefter, da de så også kan anvedes efter brylluppet ;-)

Jeg har købt dem af en flink dame, hvis skoforretning er gået konkurs - hun arbejder nu i en forretning i Dragør, hvor hun har fået lov til at sælge ud af sit lager... Men ellers så har Furhmann i Køge også samme type sko og andre, der ligesom min kan farves bagefter :thumbsupsmileyanim: Det kan varmt anbefales.... De hedder "Paradox by/of London" - kan ikke lige huske om det er of eller by... Skoene bærer ydermere navnet "pink" - jeg ved de kan findes på www.shoebuy.com, en engelske side som har rigtig mange sko fra Paradox - de er bare så fede.. Prøv at finde den der hedder: Crush - den er ultra fed.. Min sko hedder Sherbert (tror jeg nok)....

0

Del dette indlæg

Må indrømme at en af ulemperne ved at handle over nettet og butikken ligger i udlandet - det tager bare SÅ lang tid, førend de bestilt ting lander i lille DK... Synes jeg har ventet i evigheder på den fotobog jeg har lavet til H2B... Har det lidt underligt med gaver, vil så gerne give dem før tid - men denne gang går det bare ikke... For at har sat et billede i fotobogen af mig under min brudekjole prøvning og den må H2B da ikke se endnu...

51 dage endnu.... Kan godt mærke sommerfuglene er begyndt at ankomme i min mave - ved jo tættere på dagen kommer, jo større bliver sommerfuglene og kender jeg dem ret - så ender det med at blive kæmpe ørne der svæver rundt i maven på mig :) Ved heldigvis at H2B har det på præcis samme måde, så det er da lidt af en trøst.... :loveshower:

Med hensyn til bryllupsplanlægningen, ja så går det hele som planlagt - afventer de sidste indkøb til vores favourbokse, afventer den sidste kjoleprøvning i april, afventer dagen for prøveopsæt af hår og jaa - afventer i det hele taget bare vores store dag... :)

Vi har pt. ingen hængepartier med planlægningen - det eneste jeg mangler at finde ud af, er om et par af mine gamle kolleger, ville agere brudepiger på selve dagen... Det er en gammel stående joke fra dengang jeg mødte H2B... Der mente 2 af mine daværende kolleger, at de ville gøre sig godt som brudepiger i lyserøde tylskørter - og jaaa, så var de så "dumme" at minde mig om det.... hehe, synes det kunne være råfedt hvis de havde overskud til det - det vil i alle fald få mig til at føle mig bedre tilpas, når jeg skal ned ad kirkegulvet - så ved jeg, at jeg ikke er alene om at være i centrum (bryder mig faktisk ikke om tanken om at være i centrum - det skræmmer mig lidt med al den opmærksomhed, hvilket jeg nok burde ha' tænkt på noget før) D'oh!

Håber I alle har en dejlig torsdag aften og at I alle får en rigtig god weekend, når den tid kommer :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jaaaa, så kom dagen hvor vores fine magneter ankom.. Synes faktisk de er ret søde :) Nu mangler der kun de enkelt indpakket tyggegummier, så er indholdet til favourboksene på plads - så skal de "bare" samles..

Har godt nok købt 75 magneter, velvidende at vi kun skal bruge 33 *ups* men det var billigt... *fniiiiis* synes ikke rigtig H2B har helt samme forståelse for min logik som jeg selv har.... *tsk tsk

her er et billede af magneterne, købte dem på ebay for mindre end 14 dage siden - har fået en rigtig god behandling fra sælger..

post-55468-0-33856100-1331316211.jpg

0

Del dette indlæg

sikke en spændende tråd! Vi skulle faktisk også være blevet gift d. 28. april 2012 oprindeligt, da vi har 9 års dag d. 27. april, men så kom vi i tanke om, at det allerede er min far og stedmors bryllupsdag, og vi ville gerne have vores "egen" dag.

Det er virkelig nogle søde magneter! Hvor meget har du betalt for dem, hvis jeg må spørge?

0

Del dette indlæg

sikke en spændende tråd! Vi skulle faktisk også være blevet gift d. 28. april 2012 oprindeligt, da vi har 9 års dag d. 27. april, men så kom vi i tanke om, at det allerede er min far og stedmors bryllupsdag, og vi ville gerne have vores "egen" dag.

Det er virkelig nogle søde magneter! Hvor meget har du betalt for dem, hvis jeg må spørge?

hihi, kender godt det der med ikke at ville nuppe anden familiemærkedag.. Vi ville ha' været gift den 28 okt - men det er min stedfars fødselsdag, så det passede fint med at 6 måneder senere også var en lørdag, så når vi engang har kobberbryllup vil det være på hans fødselsdag :)

Inklusiv fragt har vi betalt ca. 250 kr for 75 magneter - ok pris og en sjov reminder på vores dag.. Taaaark :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer