Ganstar

UPS!

15 indlæg i dette emne

Jeg har lavet en kæmpe ups'er. Da jeg opdagede panikkede jeg først i et øjeblik - og derefter så jeg det sjove i det. Det samme H2B heldigvis :lol:

Da pengene er lidt små har vi valgt at sende indbydelserne pr. e-mail. De skulle sendes ud forleden aften - klokken var mange og jeg var træt :)

Vi inviterer 90 til reception men kun 30 til mad.. Troede jeg... :huh:

Morgenen efter slår det mig at jeg er kommet til at sende mad indbydelsen med til ALLE - bortset fra de to som havde fået en 'du' indbydelse fordi de er alene :)

Vi måtte jo så ringe og høre om der var plads hvis vi pludselig kom en del mere til spisning - og det var der heldigvis. Dog ikke til alle 90, men bliver vi så mange har de et andet lokale vi kan være i.

Puha, er noget spændt på hvor mange der melder tilbage at de er med på spising :)

Har i lavet nogle Ups'ere i jeres planlægning?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op, lyder helt vildt at komme til at invitere 60 for mange! Kan godt se det er lidt svært at sende en "det var en fejl mail" tilbage haha, så synes det er super fedt I bare vælger at invitere alle - blir sikkert super hyggeligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, ja.. Det kan jeg godt se lyder lidt underligt :)

Det er simpelthen fordi vi er fattige studerende - og derfor har vi valgt at sige til folk at vi tager ud og spiser, og de er mere end velkommen til at tage med - men det er for egen regning.

Vores officielle bryllup slutter efter receptionen - og dem der har lyst til at tage med ud og spise kan vælge det til, de andre kan vælge det fra.

Nogle syntes måske det er en underlig måde, men den fungerer for os og vores familie :) Og så er der jo ingen tvang :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEP!! H2B skulle bestille nogle køleskabsmagnet til vores hjælpere, kun hjælpere, men han havde ikke set at det var en pakke med 15 i og trykkede mange gange på bestil - vupti nu har vi 150 af dem :griner:-

Og jeg har købt alt for meget bånd (med navn og dato) + indbydelserne blev lavet om pga stavefejl. Og så ringer min søster i Fredags og siger at der står Lone i hendes indbydelse, hun hedder altså Lene... -HAHA-

Tror ikke vi er kommet til at invitere nogen ved et uheld… tjekker lige :biggrin:

Håber i finder en måde, at få det ordnet på. Ikke meget ved at blive ruineret over sådan en dum fejl... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hold da op, lyder helt vildt at komme til at invitere 60 for mange! Kan godt se det er lidt svært at sende en "det var en fejl mail" tilbage haha, så synes det er super fedt I bare vælger at invitere alle - blir sikkert super hyggeligt :)

Kunne ikke få mig selv til at fortælle dem det, medmindre de sagde på hotellet at det var umuligt.

Ja ups en fejl da.. :( Ved ikke hvad jeg ville gøre i sådan en situation... :blink:

Hvis det var for vores regning ved jeg heller ikke hvad jeg havde gjort.. Så havde jeg nok skrevet.. UPS, det er kun forældre og søskende den skulle have været til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle syntes måske det er en underlig måde, men den fungerer for os og vores familie :)

Det er jo sådan set også det vigtigste :)

Men hvis det er på den måde, ja så kan jeg godt se at det økonomisk ikke ville blive meget mere vildt... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEP!! H2B skulle bestille nogle køleskabsmagnet til vores hjælpere, kun hjælpere, men han havde ikke set at det var en pakke med 15 i og trykkede mange gange på bestil - vupti nu har vi 150 af dem :griner:-

Og jeg har købt alt for meget bånd (med navn og dato) + indbydelserne blev lavet om pga stavefejl. Og så ringer min søster i Fredags og siger at der står Lone i hendes indbydelse, hun hedder altså Lene... -HAHA-

Tror ikke vi er kommet til at invitere nogen ved et uheld… tjekker lige :biggrin:

Håber i finder en måde, at få det ordnet på. Ikke meget ved at blive ruineret over sådan en dum fejl... :fløjt:

Ja, du må hellere lige tjekke :oops: Hehe

Sjove ups'ere i har - det er ikke så slemt når man kan grine af det :wink:

Nogle syntes måske det er en underlig måde, men den fungerer for os og vores familie :)

Det er jo sådan set også det vigtigste :)

Men hvis det er på den måde, ja så kan jeg godt se at det økonomisk ikke ville blive meget mere vildt... :)

Nej præcis :biggrin: Det er også derfor vi tager det så afslappet- vi risikerer at det bliver en del større end planlagt, men det skal nok blive godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1330545085' post='1204252]

Hahaha derfor skal man ikke lave indbydelser el inviter folk sent om aften :)

Men godt fedt at tager det på den måde, håber at I får en super dag med alle jeres 90 gæster :)

Nej, sent om aftenen skal man gå i seng :fløjt: Men vi er meget sent ude - vi skal giftes om 18 dage så de skulle ud så snart de var færdige :)

Vi har 'heldigvis' allerede fået første afbud til maden :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også lavet upser.. vi har selve indbydelsen på den ene side og på den anden side er der praktikske oplysninger.. det der sker er vi har printet ud til folk Du / I, men der sker så det da jeg klipper/skærer ud, at min H2B siger hvorfor ligger du ikke alle praktiske oplysninger i en stor bunke.. jo det kunne jeg da godt, men DUMT... efter de er sendt ud kom jeg jo i tanke om, at nogle har fået hvor der står Du hvor der skulle have stået I Øv bøv men det er der ikke noget at gøre ved... det er menneskeligt at fejle :D min fejl er dog ikke så slem som din.. håber det går alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, ja.. Det kan jeg godt se lyder lidt underligt :)

Det er simpelthen fordi vi er fattige studerende - og derfor har vi valgt at sige til folk at vi tager ud og spiser, og de er mere end velkommen til at tage med - men det er for egen regning.

Vores officielle bryllup slutter efter receptionen - og dem der har lyst til at tage med ud og spise kan vælge det til, de andre kan vælge det fra.

Nogle syntes måske det er en underlig måde, men den fungerer for os og vores familie :) Og så er der jo ingen tvang :D

jeg synes ikke det er underligt, synes det er helt fair, og en god anledning til en fest! Folk kommer forhåbentligt ikke kun for den gratis mad... man kan generelt ikke brokke sig over andres fester!

Var engang inviteret til stor julefrokost hos kæresten familie, hvor nogle var sure over at alle skulle tage en ret med. Øh? hvem fanden gider holde fest for 30 mennesker, hvis man ender med at stå for alle udgifterne selv? Det er da bare skønt at alle kan samles :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes også der er meget stor forskel på at hlde en bryllupsfest som en slags reception og lade det op til folk selv at afgøre om de vil med ud og spise bagefter (for egen regning) eller at holde en decideret bryllupsfest hvor folk så får besked på selv at skulle betale for drikkevarer efter middagen som der var et eksempel på herinde fornylig. Egentlig lidt underligt da det måske er to sider af samme sag men det er som at det første ikke rigtig forpligter.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1330545085' post='1204252]

Hahaha derfor skal man ikke lave indbydelser el inviter folk sent om aften :)

Men godt fedt at tager det på den måde, håber at I får en super dag med alle jeres 90 gæster :)

Nej, sent om aftenen skal man gå i seng :fløjt: Men vi er meget sent ude - vi skal giftes om 18 dage så de skulle ud så snart de var færdige :)

Vi har 'heldigvis' allerede fået første afbud til maden :lol:

Det hjælper jo lidt på det :)

Håber at I får en super dejlig dag og stor tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer