Bjørnetæmmeren

Bryllupsstress...?!

11 indlæg i dette emne

Nu, hvor dagen snart nærmer sig (har mindre end 4 måneder tilbage inden den store dag), synes jeg godt nok jeg er ved at blive sådan lidt.... Stresset..?!! Nej det er nok ikke det rigtige ord, men i hvertfald nervøs for, om jeg mon har styr på, hvad der skal være styr på på nuværende tidspunkt, om det nu er de rigtige jeg har inviteret og ikke mindst IKKE inviteret med, om jeg mon nogensinde når til enighed med mig selv om, hvad farver der skal dækkes op med osv. osv. osv. :huh:

Andre der kan nikke genkendende til mine følelser??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo det fylder godt nok meget i mit hoved. I dag har vi den 14. marts, så om lige præcis en måned er det vores store dag.

Jeg er også bange for at have glemt noget!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har faktisk lige nøjagtigt 6 månder tilbage i dag og jeg havde bestemt at indbydelserne skulle være sendt i går, så de blev modtaget i dag. MEN de er ikke engang lavet endnu, jeg mangler stadig at få 100% styr på eftermiddagskaffen og faktisk også kirken. Tror jeg skal hjem og kigge på min planlægningskalender. Lige nu har vi travlt med at få bygget vores hus færdig, vi er selv i gang med det indvendige og er lidt presset af køkken levering m.m.. Men jeg tænker også lidt, stedet er bestilt, musikken bestilt, kirken delvis bestilt, så får jeg bare sendt indbydelserne så skal der nok blive bryllup :cheerleader3: . MEN er faktisk pænt nervøs/stresset over det allerede, har jo mange ting jeg gerne vil have lavet, så måske jeg bliver nødt til at revurdere lidt, om hvad jeg har tid til.

Mon ikke man bare skal være lidt nervøs over sit bryllup. :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg er også lidt oppe og køre - planlægningen har været i gang i 2,5 uge, og vi skal snart giftes (4 måneder). Vi har stadig ikke sagt det til folk, så håber bare at folk gang.

Men jeg tror, at jeg har kørt mig selv op, og faktisk bekymre mig unødvendigt, for jeg har jo min fine huskeliste herinde, så det bunder nok bare i, at man vil have dagen så perfekt som mulig :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige siddet og skrevet en liste over alt det jeg mangler at få ordnet. Det hele er grundigt planlagt, men det er jo ikke helt nok - man må jo også have det ført ud i livet! Jeg blev lidt forskrækket over hvor meget der STADIG var at gøre, på trods af at jeg ikke synes jeg bruger tid på andet end det bryllup! :blink:

Nu er der 100 dage tilbage og jeg synes godt nok at tiden begynder at gå lidt for hurtigt, men på den anden side: I forgårs sagde min kæreste, inden han rejste tilbage til Amsterdam "I can't wait to marry you" - og så føler jeg jo pludselig også, at det ikke kan gå hurtigt nok! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer