ParadisPandaPige

Har I nogle gode idéer - brudebuketter!

4 indlæg i dette emne

Jeg vil ikke have hverken revet slør eller kaste min rigtige brudebuket, da den skal lægges på min svigerfars grav. Derfor har jeg bestilt x antal minibuketter - en til hver ugift pige i selskabet, som jeg vil lave lidt sjov ud af på aftenen.

Men nu er jeg kommet til kort - for jeg ved sgi ikke lige, hvoradn jeg skal bruge dem????

Har I nogle gode ideer???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal heller ikke kaste min buket, og synes faktisk det med at "singlekvinderne" skal gribe buketten er en underlig tradition. Jeg vil ikke på nogen måde udpege hvem der er single og hvem der ikke er, det må være deres eget valg. Men mange af mine single veninder er også sådan lidt "jamen jeg har jo ingen partner og kender ingen" og sådan i den dur.

Ved ikke rigtig hvad du kan bruge min mening til, for har ikke rigtig nogen ide til hvordan du kan dele dem ud. min første tanke var i talen, men den er jo ofte henvendt til husbonden.

0

Del dette indlæg

Jeg skal heller ikke kaste min buket, og synes faktisk det med at "singlekvinderne" skal gribe buketten er en underlig tradition. Jeg vil ikke på nogen måde udpege hvem der er single og hvem der ikke er, det må være deres eget valg. Men mange af mine single veninder er også sådan lidt "jamen jeg har jo ingen partner og kender ingen" og sådan i den dur.

Ved ikke rigtig hvad du kan bruge min mening til, for har ikke rigtig nogen ide til hvordan du kan dele dem ud. min første tanke var i talen, men den er jo ofte henvendt til husbonden.

I vores omgangskreds har det altid været ugifte kvinder og ikke singlekvinder - men ugifte kvinder kan jo godt have været sammen med deres kæreste i 10 år :)

0

Del dette indlæg

I vores omgangskreds har det altid været ugifte kvinder og ikke singlekvinder - men ugifte kvinder kan jo godt have været sammen med deres kæreste i 10 år :)

Den er der selvfølgelig noget om.

men skal stadig ikke kaste min buket, da den skal på min fars grav.

Men da vi kun er 2. vennepar der skal giftes i omgangskredsen så er størstedelen ugifte (bortset fra min: mor, moster, tante, faster, 2 kusiner, h2b: mor, tante, mormor. og så min veninde der blev gift i 09. )

Redigeret af Mannie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer