Ima

Erfaringer med Casa Lezar

12 indlæg i dette emne

Hej Piger :)

Mangler lige et godt sted at prøve kjole for anden gang, for trænger til lidt at sammenligne med..

Min mor fik anbefalet denne kjolebutik.. Så jeg tænkte at jeg lige ville høre jer, om nogen havde erfaringer herfra? Var det en god dag? :)

Kram fra mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg dykkede uanmeldt op der, for at kigge på slør, synes jeg ikke jeg fik en allerbedste velkomst og service. Fik mere eller mindre af vide at kom udbelejligt, fordi de havde en anden kunde samtidligt. Så jeg gik et andet sted og købte mit slør.

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gælder nok de fleste brudebutikker, at det er bedst at bestille tid. :)

Jeg har købt min kjole i casa lezar, og har været meget tilfreds! Sælgeren, Katharina, var måske lige lovlig sælger.agtig, men meget sød og knaldgod til at finde de rigtige kjoler.

Udvalget af kjoler er rigtig godt. :)

Jeg kan også anbefale house of brides i Taastrup og lykke brudekjoler i vanløse. Især ejeren af lykke er noget af det rareste, der findes!

Nicolaj har jeg ikke så gode erfaringer med, men der kommer det vist meget an på, hvilken ekspedient der hjælper dig....

God fornøjelse!!! Det er skønt at prøve brudekjoler! Jeg gjorde det gerne igen.. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gælder nok de fleste brudebutikker, at det er bedst at bestille tid. :)

Jeg har købt min kjole i casa lezar, og har været meget tilfreds! Sælgeren, Katharina, var måske lige lovlig sælger.agtig, men meget sød og knaldgod til at finde de rigtige kjoler.

Udvalget af kjoler er rigtig godt. :)

Jeg kan også anbefale house of brides i Taastrup og lykke brudekjoler i vanløse. Især ejeren af lykke er noget af det rareste, der findes!

Nicolaj har jeg ikke så gode erfaringer med, men der kommer det vist meget an på, hvilken ekspedient der hjælper dig....

God fornøjelse!!! Det er skønt at prøve brudekjoler! Jeg gjorde det gerne igen.. :loveshower:

Det burde da ikke være nødvendigt, at bestille tid, bare så selv at kigge på deres udvalg af slør. Kan godt forstå til brudekjole-prøvning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Casa Lezar til min første kjoleprøvning. Jeg fandt sådan set min drømmekjole, men den var laangt over mit budget, så jeg havde brug for at tænke over det. Jeg fik et par timer til at tænke, da kjolen var udgået, så jeg skulle have udstillingsmodellen hvis jeg ville have den. Så jeg følte mig virkelig presset til at købe! Gjorde det dog ikke, da jeg ikke havde pengene til den.

Men de har et stort udvalg og jeg synes de var gode til at vise noget forskelligt frem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jag har haft dem kontaktet på vegne af min veninde som havde set 1 jumpsuit på hjemmesiden hun bare måtte eje. Nu er den der ikke mere. Hører sikkert til sidste års kollektion. Jeg sendte en mail og fik svar dagen efter, hvor de bad om mit nr. Men de har ikke kontaktet mig siden..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har været inde og prøve kjoler hos dem og må være ærlig at sige at jeg var rigtig skuffet. Jeg prøvede 4 kjoler og var ude igen efter 35min...Jeg fik hele tiden afvide at "den" kjole var da 100% mig og at ALLE brudekjoler ville klæde mig, så nu var det bare at tage en beslutning om hvilken kjole det skulle være.. Jeg følte mig presset til at købe en kjole så jeg panikkede og skyndte mig ud af forretningen..

Min historie skal selvfølgelig ikke påvirke dig i en negativ retning mod forretningen, det var bare min oplevelse af dem. Jeg kan jo se at andre har været tilfredse med dem. Igen det er jo en subjektiv opfattelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også prøvet kjoler der. Vil sige at hun var god til at finde de rette modeller... Det tog 5 min, så havde hun luret hvilken type kjole der passede mig.

Men vil faktisk sige at deres faciliteter ikke er så fantastiske. Prøverummet er lidt småt og når man skal hjælpes af med kjolen, står man midt i lokalet. Det betyder at når der så kommer kunder ind i butikken, så står man jo der spiller-kong-hans.... Det prøvede jeg, pludselig stod der nogle mænd og ville have hjælp. Kikset.

Kan anbefale House of Brides i Taastrup, hvor jeg har købt kjole. Kristina er super sød og tålmodig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første kjoleprøvning fandt sted hos Casa Lezar. Jeg havde set en Justin Alexander kjole på deres hjemmeside, som jeg gerne ville prøve - da jeg ringede og bestilte tid, sikrede jeg mig at de havde kjolen hjemme. Det bekræftede de.

4 dage senere stod jeg i butikken, og der var ingen JA kjole :( Hun fandt i stedet en masse andre kjoler, men der var ikke rigtig noget der var lige det. Hun sagde flere gange halvsurt, at det helt sikkert var fordi jeg var forblændet og kun kunne fokusere på den ene kjole de ikke havde den dag.

Jeg gik derfra med en aftale om at hun skulle undersøge om JA kjolen kunne skaffes hjem, så jeg kunne prøve den. Jeg har aldrig hørt fra dem igen.

Hvis du leder efter er "bredt" udvalg, ville jeg prøve Bride Fashion i Virum

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde desværre ikke en god oplevelse med Casa Lezar. Jeg havde ringet og bestilt tid i forvejen og sagt jeg kom med to gæster, der skulle se mig i to forskellige kjoler. Der var absolut ingen service. Ejeren henviste mig til prøverummet, hvor jeg så måtte forsøge at kravle i kjolerne selv, og da jeg endelig kom i dem, og jeg skulle have mine veninders mening, endte det med at ejeren kom op at skændes med min ene veninde, da min veninde ikke var af samme mening som ejeren. En virkelig ubehagelig oplevelse for mit vedkommende. Tilsidst fik jeg at vide at hvis jeg overhovedet var interesseret i kjolen, skulle jeg købe den indenfor en time. Det var min drømmekjole, alt for dyr, men jeg ville have købt den, hvis de rigtige omstændigheder havde været der. Istedet tog jeg benene på nakken, for tanken om, hvordan hun ville være efterfølgende, når man først havde lagt pengene, gjorde mig nervøs. Jeg vil ikke presses til at gøre et køb. Det var virkelig en dårlig oplevelse, og efterfølgende var jeg virkelig ked af, at noget der var meningen skulle være en god oplevelse endte sådan.

Jeg kan varmt anbefale Lilly, her har jeg fået den sødeste betjening, der blev taget hensyn til mine gæster og de gav sig al den tid, jeg havde behov for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige i sidste weekend prøvet brudekjoler hos Lilly............og det er en af de bedste oplevelser. En moden og MEGET dygtig ekspedient(Anne) tog pænt imod mig og min veninde. Vi fik den bedste behandling og en fantastisk service. Prøverummene er kæmpe store og eksklusivt indrettet........næsten små værelser. Jeg prøvede omkring 10 forskellige kjoler og fik den fulde opmærksomhed hele vejen igennem. Jeg købte min drømmekjole den dag og til en rigtig god pris, hvilket for mig var under 3500,-. De har et hav af kjoler at vælge imellem og det er generalt bare en lækker butik med et venligt personale :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg oprettede en tråd for et stykke tid siden da jeg også savnede erfaring fra forskellige steder, der er kommet rigtig mange gode bud: http://www.bryllupsklar.dk/forum/72139/brudekjole-proevning-i-kbh-erfaringer-soeges.html/page__st__40

Som udgangspunkt synes jeg man selv skal danne sine egne erfaringer, men som du kan læse i ovenstående tråd havde jeg selv en rigtig dårlig oplevelse hos Casa Lezar, så jeg anbefaler dem ikke.... Men god fornøjelse med at finde kjolen, nyd det! :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer